Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-29
Wschowa: Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów
Numer ogłoszenia: 380417 - 2008; data zamieszczenia: 29.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Wschowa , Rynek 1, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. (065) 5402426.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa systemu pomiaru prędkości pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: a) dzierżawę 1 szt. fotoradaru z ważną decyzją zatwierdzenia typu, legalizację pierwotną i legalizację ponowną w wersji przenośnej montowanej na statywie z jednoczesną możliwością montażu na maszcie fotoradarowym stacjonarnym; b)dostawę i montaż dwóch masztów stacjonarnych posiadających aprobatę techniczną Instytutu Budowlanego Dróg i Mostów przystosowanych do instalacji fotoradaru, do miejsc wskazanych przez Zamawiającego; c)użyczenie licencji na podstawie oświadczenia wykonawcy o dysponowaniu licencji z możliwością użyczenia jej Zamawiającemu, na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i jego instalacja w siedzibie Straży Miejskiej we Wschowie; d)asystę techniczną w czasie dokonywania pomiarów; e)asystę informatyczną w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.00.00 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę, czyli żaden z członków konsorcjum nie może podlegać wykluczeniu. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu ( opis oceny spełnienia warunków) : 2.1.Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia: 2.2.Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. 2.2.1. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat ( licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -wykonywał lub wykonuje należycie co najmniej 5 usług polegających na dzierżawie systemu pomiaru prędkości pojazdów zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w niniejszej Specyfikacji, w tym 2 usługi trwające nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych lub wykonywanych usług, a także dołączyć dokumenty ( na świadczenie usług z wykorzystaniem proponowanego systemu ), w których potwierdzono poprawność, rzetelność i terminowość usług wraz ze wskazaniem rodzaju obsługiwanych urządzeń. 2.2.2. Dysponują lub będą dysponować kadrą pracowniczą z kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia: - Wykonawca musi dysponować min. 2 osobami gwarantującymi terminowe i profesjonalne wykonanie usług przewidzianych w zamówieniu. 2.3. Wykonawca musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. 2.3.1. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50 000,00 PLN..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy ( wg załącznika nr 1 do oferty), a jeżeli Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oferta musi zawierać następujące dokumenty: 2.1.Koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2.2.Aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2.3.Upoważnienie w formie pisemnej dla osoby podpisującej ofertę wraz z załącznikami , o ile nie wynika ono z dokumentów wymaganych powyżej; 2.4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; W przypadku spółki jawnej wraz z ofertą należy przedłożyć zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach przez spółkę oraz odrębnie przez wspólników spółki jawnej. 2.5.Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 2.6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.7.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: 3.1.wykaz zamówień wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 2 do oferty; Z treści załączonych do oferty dokumentów potwierdzających wykonanie usług winien wynikać ich rodzaj oraz wartość. 3.2.informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia niniejszego postępowania- wg zał. nr 4 do oferty; 3.3.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 5 do oferty; 3.4.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3.6. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3.5.dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zawodowe w zakresie opisanym w Specyfikacji. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty: 4.1.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego. 5. Ponadto do oferty należy dołączyć : 5.1. Decyzję Prezesa GUM o zatwierdzeniu typu, z której wynika że proponowany fotoradar umożliwia wykonywanie pomiarów prędkości pojazdów w ruchu drogowym ze statywu ustawionego na poboczu drogi lub może pracować w wersji stacjonarnej zamontowany w maszcie fotoradarowym; 5.2. Orzeczenie Laboratorium Ochrony Radarowej wydane przez LOR przy PIT w Warszawie. 5.3. Opis proponowanego fotoradaru. 5.4. Szczegółowy opis proponowanego oprogramowania umożliwiający sprawdzenie jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy
ul. Rynek 1
67-400 Wschowa
pokój nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek 1 67-400 Wschowa pokój nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju - Część I
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU OPERACYJNEGO DLA KP PSP W LUBARTOWIE
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO - RATOWNICZEGO DLA KP PSP W RADZYNIU PODLASKIM
- Rozbiórka budynku "Domu Nauczyciela w Piasecznie", rozbudowa i przebudowa budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Piasecznie przy ul. Chyliczkowskiej 14...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.