Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Skierniewice: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 380316 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Skierniewicach , ul. Nowobielańska 61 B, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 46 834 63 00, faks 46 834 63 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://us.skierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Zestaw komputerowy - 11 szt Switch - 5 szt. Monitor LCD - 31 szt. Część II: Drukarka laserowa sieciowa monochromatyczna z dupleksem - 5 szt. Drukarka igłowa min. 18-igłowa 136-kolumnowa - 1 szt. Drukarka 9- igłowa - 5 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.20 - Drukarki igłowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie nastąpi wg formuly spelnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oswiadczenie,że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie spełniony jesli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Sprawdzenie nast api wg formuły spełnia - nie spełnia.Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie,że spełnia warunki udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Na potwierdzenie zaoferowania sprzętu komputerowego spełniającego wymogi określone w SIWZ, Wykonawca dołączy do oferty szczegółowe dane techniczne zaoferowanego sprzętu komputerowego, ( w przypadku wyboru oferty również licencję producenta oprogramowania i deklaracje zgodności z normami zharmonizowanymi - na podstawie art 13 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz.U. nr 204, poz. 2087 ze zm.).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie zgodnie z art 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego okre slone przez Zamawiającego w Części V SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, 3. W przyapdku, gdy Wykonawca nie będzie występował osobiście lub nie będzie reprezentowany przez przez uprawnione osoby do reprezentacji wymienione we własciwym rejestrze do składania oferty,do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowienia pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiebiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujace warunki: 1) udzielone pełnomocnictwo rodzajowe liderowi Wykonawcó wspólnie ubiegająych sie o udzielenie zamówenia winno zostać złożne w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 2) udzielone pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, podpisania umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urzad Skarbowy w Skierniewicach, ul. Nowobielańska 61B, pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 14:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Skierniewicach, ul. Nowobielańska 61B, pok. nr 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont zabytkowego budynku przy ul. Sienkiewicza 14 w Skierniewicach"
- Budowa oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Skierniewice w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Skierniewice"
- "Rozbudowa ulicy Mszczonowskiej polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów na odcinku od ul. Podleśnej do ul. Unii Europejskiej oraz na odcinku od Ronda Solidarności do ul. Miedniewickiej"
- "Budowa tężni solankowej przy ulicy Podrzecznej w Skierniewicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa wiaty na maszyny rolnicze i sprzęt sadowniczy w Instytucie Ogrodnictwa - PIB w Skierniewicach.
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja kompleksowej modernizacji stałej ekspozycji multimedialnej w Muzeum Warszawskiej Pragi
- Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz zakup usług związanych z poprawą cyberbezpieczeństwa
- Dostawa biurowego sprzętu informatycznego
- "Cyberbezpieczna gmina - zakup sprzętu i usług w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup i dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego oraz komputerowego w ramach projektu grantowego
- Dostawa monitorów w podziale na 5 części
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.