Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Wejherowo: Opracowanie wielobranżowych projektów budowlanych dróg na ternie Gminy Wejherowo
Numer ogłoszenia: 380302 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo , Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, faks 058 6779700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug.wejherowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wielobranżowych projektów budowlanych dróg na ternie Gminy Wejherowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie wielobranżowych projektów budowlanych-wykonawczych dróg na terenie Gminy Wejherowo. Zakres prac dla poszczególnych dróg (każdego z zadań) obejmuje : 1. Koncepcja budowy drogi z wniesieniem proponowanego przebiegu drogi na mapie zasadniczej (zaakceptowana bez uwag, po przedstawieniu na komisji ds. bezpieczeństwa Powiatu Wejherowskiego) - 2 egz. w wersji papierowej + egzemplarze do uzgodnień, 2. Mapa do celów projektowania dróg - 1 egz. w wersji elektronicznej i 1 egz. na materiale przeźroczystym dla Zamawiającego + egzemplarze dla potrzeb projektowania 3. Materiały projektowe do uzyskania opinii, uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi (warunki przebudowy infrastruktury) - 1egz. dla Zamawiającego + egzemplarze do uzgodnień, 4. Uzyskanie warunków technicznych do projektowania dla przebudowy infrastruktury - 1egz. dla Zamawiającego + egzemplarze do uzgodnień, 5. Materiały do złożenia skutecznego wniosku wraz z wypełnieniem wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - dla całego zakresu projektu z uwzględnieniem terenu wymagającego czasowego zajęcia do przebudowy kolidującej infrastruktury - 1egz. dla Zamawiającego + egzemplarze w ilości wymaganej do złożenia wniosku, 6. Raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko zgodnie obowiązującymi przepisami tym zakresie (w przypadku konieczności) - 4 egz, 7. Materiały do złożenia wniosku wraz z wypełnieniem wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego, Operat wodno-prawny - 4 egz, 8. Dokumentacja geotechniczna - 3 egz. dla Zamawiającego + egzemplarze do uzgodnień i pozwoleń 9. Opracowanie mapy z projektowanym podziałem nieruchomości - 6 egz, 10. Projekt zagospodarowania terenu - 2 egz dla Zamawiającego + egzemplarze wymagane do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 11. Projekt architektoniczno-budowlany wraz z ewentualną przebudową sieci - 2egz. dla Zamawiającego + egzemplarze wymagane do uzgodnień, opinii i pozwoleń, 12. Wykonanie analizy powiązania projektowanej drogi z innymi drogami publicznymi - niezbędnej do złożenia wniosku wraz z wypełnieniem wniosku o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) - 1 egz. dla Zamawiającego + egzemplarze do uzgodnień, opinii, pozwoleń, wniosków, 13. Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu - niezbędnych do złożenia wniosku wraz z wypełnieniem wniosku ZRID - 1 egz. dla Zamawiającego + egzemplarze do uzgodnień, opinii, pozwoleń, wniosków, 14. Uzyskanie wymaganych opinii (przygotowanie wniosków) - niezbędnych do złożenia wniosku ZRID - 1 egz. dla Zamawiającego + egzemplarze do uzgodnień, opinii, pozwoleń, wniosków, 15. Materiały do złożenia skutecznego wniosku o wydanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej - 1egz. dla Zamawiającego + egzemplarze w ilości wymaganej do złożenia wniosku 16. Projekty wykonawcze branżowe, Budowy infrastruktury drogowej - 6 egz., Oświetlenia ulicznego - 6 egz., Odwodnienia ulicy - 6 egz., Przebudowy urządzeń obcych - usunięcie ewentualnych kolizji z: a) kablami energetycznymi - 6 egz., b) liniami telekomunikacyjnymi - 6 egz., c) wodociągiem - 6 egz., d) kanalizacją sanitarną - 6 egz., e) deszczową - 6 egz., f) siecią gazową - 6 egz., 17. Inwentaryzacja i gospodarka istniejącą zielenią - 6 egz., Projekt wycinki drzew - 6 egz., 18. Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz. 19. Projekt zagospodarowania zieleni - 6 egz., 20. Projekt docelowej organizacji ruchu - 6 egz., dla Zamawiającego + egzemplarze do uzgodnień, 21. Kosztorys inwestorski dla wszystkich robót w tym samym programie kosztorysowym, przedmiar robót, zbiorcze zestawienie kosztów ZZK - 5 egz., 22. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru dla wszystkich robót - 5 egz., 23. Dokumentacja przetargowa: Projekty wykonawcze, Przedmiar robót, SST - 3 egz. w wersji papierowej i 3 egz. w wersji elektronicznej (format pdf), Uwaga : Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać wnioski i zalecenia decyzji uzyskanych w ramach przedmiotu zamówienia tj.: 1.Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (z ewentualnym raportem o oddziaływaniu inwestycji na środowisko), 2.Decyzji wodno-prawnej (z zawartym operatem wodno-prawnym), ZADANIE I ul. Brzozowa Gościcino wraz z rozwiązaniem odprowadzenia wód z ul. Jaśminowej - zał.7a Opis projektowanej inwestycji 1. kategoria drogi: gminna, 2. klasa drogi: L, 3. kategoria ruchu KR3 4. parametry przekroju normalnego - a. szerokość jezdni 6 m b. jezdnia posiadać będzie dwa pasy ruchu, c. orientacyjna długość drogi: ok.2 000 m d. odwodnienie powierzchniowe z jednostronnym odprowadzeniem wód opadowych: e. zaprojektowanie odprowadzenia wód z ul. Jaśminowej 5. Przebudowa fragmentów istniejących sieci na odcinkach kolidujących z projektowanym układem drogowym, 6. Inne elementy wynikające z warunków technicznych i obowiązujących przepisów, 7. Po stronie wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie umów użyczenia na obiekty budowlane wychodzące poza działki pasów drogowych. ZADANIE II Droga leśna pomiędzy os. Leśnym w Gościcinie ( ul. Kwiatowa ) a ul. Sucharskiego w Wejherowie zgodnie z koncepcją wariant 1 - zał.7b ZADANIE III ul. Torowa w Gościcinie - zał.7c Opis projektowanej inwestycji 1. kategoria drogi: gminna, 2. klasa drogi: L, 3. kategoria ruchu KR3 4. parametry przekroju normalnego - a. szerokość jezdni 6 m b. jezdnia posiadać będzie dwa pasy ruchu, c. orientacyjna długość drogi: ok.500 m d. odwodnienie powierzchniowe z jednostronnym odprowadzeniem wód opadowych: e. zaprojektowanie odprowadzenia wód z ul. Jaśminowej 5. Przebudowa fragmentów istniejących sieci na odcinkach kolidujących z projektowanym układem drogowym, 6. Inne elementy wynikające z warunków technicznych i obowiązujących przepisów, 7. Po stronie wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie umów użyczenia na obiekty budowlane wychodzące poza działki pasów drogowych. ZADANIE IV ul. Główna w Bolszewie - od cmentarza w kierunku drogi krajowej nr 6 - zał. 7d 1. kategoria drogi: gminna, 2. klasa drogi: L, 3. kategoria ruchu KR3 4. parametry przekroju normalnego - a. ilość jezdni 1, b. szerokość jezdni 6 m c. jezdnia posiadać będzie dwa pasy ruchu, d. orientacyjna długość drogi: ok.150m e. odwodnienie powierzchniowe z jednostronnym odprowadzeniem wód opadowych: 5. Przebudowa fragmentów istniejących sieci na odcinkach kolidujących z projektowanym układem drogowym, 6. Inne elementy wynikające z warunków technicznych i obowiązujących przepisów, Po stronie wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie umów użyczenia na obiekty budowlane wychodzące poza działki pasów drogowych ZADANIE V Droga przez las od skrzyżowania ul. Zamostnej i Leśnej w Bolszewie do miejscowości Orle - zał. 7e 1. kategoria drogi: gminna, 2. klasa drogi: L, 3. kategoria ruchu KR3 4. parametry przekroju normalnego a. ilość jezdni 1, b. szerokość jezdni 6 m c. jezdnia posiadać będzie dwa pasy ruchu, d. orientacyjna długość drogi: ok.1 000 m e. odwodnienie powierzchniowe z jednostronnym odprowadzeniem wód opadowych: 5. Przebudowa fragmentów istniejących sieci na odcinkach kolidujących z projektowanym układem drogowym, 6. Inne elementy wynikające z warunków technicznych i obowiązujących przepisów, Po stronie wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie umów użyczenia na obiekty budowlane wychodzące poza działki pasów drogowych ZADANIE VI Skrzyżowanie ul. Dożynkowej , Wiejskiej i ul. Słonecznej w Gościcinie zgodnie z koncepcją - zał. 7f ZADANIE VII Droga przez las od drogi wojewódzkiej 218 do ul. Parkowej w Kąpinie - zał. 7g 1. kategoria drogi: gminna, 2. klasa drogi: L, 3. kategoria ruchu KR3 4. parametry przekroju normalnego f. ilość jezdni 1, g. szerokość jezdni 6 m h. jezdnia posiadać będzie dwa pasy ruchu, i. orientacyjna długość drogi: ok.900 m j. odwodnienie powierzchniowe z jednostronnym odprowadzeniem wód opadowych: 5. Przebudowa fragmentów istniejących sieci na odcinkach kolidujących z projektowanym układem drogowym, 6. Inne elementy wynikające z warunków technicznych i obowiązujących przepisów, Po stronie wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie umów użyczenia na obiekty budowlane wychodzące poza działki pasów drogowych ZADANIE VIII Droga Gościcino - Pętkowice od skrzyżowania z ul. Południową do drogi powiatowej nr zal. Nr 7h 1. kategoria drogi: gminna, 2. klasa drogi: L, 3. kategoria ruchu KR3 4. parametry przekroju normalnego zgodne z MPZP (Gowino V) a. ilość jezdni 1, b. szerokość jezdni 7 m c. jezdnia posiadać będzie dwa pasy ruchu, d. orientacyjna długość drogi: ok. m e. odwodnienie powierzchniowe z jednostronnym odprowadzeniem wód opadowych: 5. Przebudowa fragmentów istniejących sieci na odcinkach kolidujących z projektowanym układem drogowym, 6. Inne elementy wynikające z warunków technicznych i obowiązujących przepisów, Po stronie wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie umów użyczenia na obiekty budowlane wychodzące poza działki pasów drogowych ZADANIE IX ul. Robakowska z odcinkiem ul. Południowej w Gościcinie - od skrzyżowania z ul. Słoneczną do skrzyżowania z ul. Gowińską zał. nr 8i 1. kategoria drogi: gminna, 2. klasa drogi: L, 3. kategoria ruchu KR3 4. parametry przekroju normalnego a. ilość jezdni 1, b. szerokość jezdni 6 m c. jezdnia posiadać będzie dwa pasy ruchu, d. orientacyjna długość drogi: ok. m e. odwodnienie powierzchniowe z jednostronnym odprowadzeniem wód opadowych: 5. Przebudowa fragmentów istniejących sieci na odcinkach kolidujących z projektowanym układem drogowym, 6. Inne elementy wynikające z warunków technicznych i obowiązujących przepisów, Po stronie wykonawcy dokumentacji projektowej leży uzyskanie umów użyczenia na obiekty budowlane wychodzące poza działki pasów drogowych Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie i jego otoczeniu, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zgodny z: a. Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (DZ. U. nr 193 poz.1194ze zmianami) i obowiązującym prawem budowlanym z dnia 7 lipca 1994r(Dz.U.06. nr156 poz 1118 j.t. ) b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( DZ. U. nr 202 poz. 2072) c. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w sprawie funkcjonalno-użytkowym (DZ. U. 130 poz. 1389) d. Ustawą Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zmianami) Zamawiający zastrzega że część zamówienia dotycząca projektu branży drogowej nie może być powierzona podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym : posiada uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia, nie zalega z opłacaniem podatków. Celem potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Zamawiający będzie brał pod uwagę zapisy w dokumentach: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 100.000,- PLN.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, Zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: ,, polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,- PLN,- 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Zamawiający będzie brał pod uwagę zapisy w dokumentach: 1.1 wykonali co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu projektów budowlanych i wykonawczych dróg wraz z projektami przebudowy infrastruktury technicznej celem uzyskania Zezwolenia na Realizacją Inwestycji Drogowej zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą, wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, wskazanie zakresu usług, wskazanie wartości usług, wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), wskazanie miejsca wykonania, opinię podmiotu zamawiającego stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie 1.2 dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia): 3.2.1 projektant branży drogowej (1 osoba)- niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 3.2.2.projektant branży sanitarnej ( 1 osoba)- niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum trzy lata doświadczenia, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie wykonywania projektów infrastrukturalnych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnych; o aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum trzy lata doświadczenia, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie wykonywania projektów drogowych 3.2.3.projektant branży elektrycznej ( 1 osoba)- niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum trzy lata doświadczenia, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie wykonywania projektów instalacji i/lub urządzeń elektrycznych 3.2.4.projektant sieci teletechnicznych ( 1 osoba)- niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w branży teletechnicznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum trzy lata doświadczenia, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie wykonywania projektów instalacji i/lub urządzeń teletechnicznych W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: odpowiednie uprawnienia budowlane w branży; aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 3. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym : posiada uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia, nie zalega z opłacaniem podatków. Celem potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Zamawiający będzie brał pod uwagę zapisy w dokumentach: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia co najmniej 100.000,- PLN.W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia w.w. warunek, Zamawiający będzie brał pod uwagę dane umieszczone w dokumencie o nazwie: ,, polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,- PLN,- 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że usługi te zostały wykonane należycie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Zamawiający będzie brał pod uwagę zapisy w dokumentach: 1.3 wykonali co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu projektów budowlanych i wykonawczych dróg wraz z projektami przebudowy infrastruktury technicznej celem uzyskania Zezwolenia na Realizacją Inwestycji Drogowej zrealizowane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wypełnić załącznik nr 4 do SIWZ. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi których dokumenty dotyczą, wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, wskazanie zakresu usług, wskazanie wartości usług, wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), wskazanie miejsca wykonania, opinię podmiotu zamawiającego stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie 1.4 dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia): 3.2.1 projektant branży drogowej (1 osoba)- niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; 3.2.2.projektant branży sanitarnej ( 1 osoba)- niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum trzy lata doświadczenia, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie wykonywania projektów infrastrukturalnych związanych z budową sieci kanalizacji sanitarnych; aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum trzy lata doświadczenia, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie wykonywania projektów drogowych 3.2.3.projektant branży elektrycznej ( 1 osoba)- niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum trzy lata doświadczenia, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie wykonywania projektów instalacji i/lub urządzeń elektrycznych 3.2.4.projektant sieci teletechnicznych ( 1 osoba)- niniejsze osoby mają posiadać następujące kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w branży teletechnicznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń teletechnicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum trzy lata doświadczenia, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w zakresie wykonywania projektów instalacji i/lub urządzeń teletechnicznych W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: odpowiednie uprawnienia budowlane w branży; aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń przedłożonych w ofertach przez Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wejherowo; Osiedle Przyjaźni 6; 84-200 Wejherowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2009 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Wejherowo, Osiedle Przyjaźni 6; 84-200 Wejherowo, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt ul. Brzozowej w Gościcinie wraz z rozwiązaniem odprowadzenia wód z ul. Jaśminowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cena za wykonanie koncepcji drogowej dla zadania I - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt drogi leśnej pomiędzy Os. Leśnym w Gościcinie (ul. Kwiatowa) a ul. Sucharskiego w Wejherowie zgodnie z koncepcją wariant 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Cena za wykonanie mapy do celów projektowych dla zadania II - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt ul. Torowej w Gościcinie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cena za wykonanie koncepcji drogowej dla zadania III - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt ul. Głównej w Bolszewie - od cmentarza w kierunku drogi krajowej nr 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cena za wykonanie koncepcji drogowej dla zadania IV - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt drogi przez las od skrzyżowania ul. Zamostnej i Leśnej w Bolszewie do miejscowości Orle.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cena za wykonanie koncepcji drogowej dla zadania V - 30
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt skrzyżowania ul. Dożynkowej, Wiejskiej i ul. Słonecznej Gościcinie zgodnie z koncepcją..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Cena za wykonanie mapy do celów projektowych dla zadania VI - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt drogi przez las od drogi wojewódzkiej 218 do ul. Parkowej w Kąpinie.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cena za wykonanie koncepcji drogowej dla zadania VII - 30
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt drogi Gościcino-Pętkowice od skrzyżowania z ul. Południowa do drogi powiatowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cena za wykonanie koncepcji drogowej dla zadania VIII - 30
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt ul. Robakowskiej z odcinkiem ul. Południowej w Gościcinie - od skrzyżowania z ul. Słoneczną do skrzyżowania z ul. Gowieńską.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Cena za wykonanie koncepcji drogowej dla zadania IX - 30
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
- DOSTAWA TESTÓW DO WYKRYWANIA ŚRODKÓW PSYCHOAKTYWNYCH
- "Przebudowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego leśniczówki Domatowo na działce nr 393 obr. Domatowo"
- Dostawa mebli szkolnych i biurowych do Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 w Wejherowie
- Remont pokrycia dachu papowego w budynku 2 KW 4033 Gdynia
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł.1,170 km na dz. nr. 175/1 w L. Sobieńczyce na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
więcej: przetargi w Wejherowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie dokumentacji na: "Rozbudowę drogi powiatowej nr 3925W na odcinku Wierzbice Strupki - Czekanów"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa DW 224 na odcinku od węzła Szemud do skrzyżowania z ul. Samorządową w Szemudzie
- "Dopiewo - wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy ul. Klonowej, ul. Lipowej i ul. Wierzbowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1336L na odcinku Tuchowicz - Celiny Włościańskie
- Opracowanie koncepcji, przeprowadzenie badań, uzyskanie warunków i opinii oraz stworzenie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) odtworzenia zbiornika na Potoku Małomickim w Lubinie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wewnętrznej instalacji gazu oraz instalacji centralnego ogrzewania oraz ciepłej i zimnej wody dla lokali będących własnością Gminy Miasta Gdańska.
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.