Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Świerklaniec: Dostawa- Samochodu osobowego ZTS.
Numer ogłoszenia: 380280 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych , ul. Ostrożnica 7, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844884,85 0668393300, faks 032 2844881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/zts_swierklaniec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa- Samochodu osobowego ZTS..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego. Miejsce dostawy - PGLLP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu. Parametry samochodu 1. Dane ogólne: 1.1 Osobowy 1.2 Kolor: czerwony 2. Silnik 2.1 Benzynowy 2.2 Pojemność Minimum 1590 ccm 2.3 Moc minimum 84 KW 2.4 Moment obrotowy min. 155 Nm 3. Wyposażenie 3.1 Nadwozie ilość drzwi 5 3.2 Układ ABS , EBD i ESP 3.3 Hamulce tarczowe przód i tył 3.4 Układ przeniesienia napędu - skrzynia biegów 5-cio biegowa. 3.5 Napęd przedni. 3.6 Podwozie - zawieszanie z przodu: Niezależne kolumny Mac Phersona, sprężyny śrubowe; z tyłu Belka wielowahaczowa, sprężyny śrubowe 3.7 Immobiliser 3.8 Centralny zamek sterowany pilotem 3.9 Przednie reflektory halogenowe z ręczną regulacją wysokości 3.10 Podłokietnik kierowcy 3.11 Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne 3.12 3-punktowe tylne pasy bezpieczeństwa 3.13 Drugi rząd siedzeń składany i dzielony 40/60 3.14 Koło zapasowe dojazdowe 3.15 Wycieraczki szyby przedniej i tylnej z regulowaną częstotliwością pracy i ze spryskiwaczem 3.16 Kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach 3.17 Poduszki bezpieczeństwa kierowcy i pasażera oraz kurtyny powietrzne 3.18 Regulowane ustawienie wysokości fotela kierowcy 3.19 Klimatyzacja manualna z filtrem przeciwpyłkowym 3.20 Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu + funkcją jedno naciśnięcie góra/dół po stronie kierowcy 3.21 Pojazd wyposażony we wspomaganie układu kierowniczego proporcjonalne do prędkości. 3.22 Przednie reflektory przeciwmgielne 3.23 Felgi 16 cali 3.24 Zderzaki w kolorze nadwozia z czarnymi listwami 3.25 Radio z odtwarzaczem CD, wraz z 4 głośnikami 3.26 Osłony przeciwsłoneczne kierowcy i pasażera z lusterkami 3.27 Komputer pokładowy 3.28 Instalacja elektryczna 12V z gniazdem 3.29 System Bluetooth 3.30 Gaśnica 3.31 Trójkąt ostrzegawczy 3.32 Konsola centralna z uchwytami na kubki 3.33 Kieszenie w przednich i tylnych drzwiach 3.34 Wyłącznik przedniej poduszki pasażera 3.35 Sygnalizator braku zapięcia pasów bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów 3.36 Aktywne zagłówki foteli przednich z regulacją wysokości 3.37 Minimalny promień skrętu (od krawężnika do krawżnika) - 10,6 m 3.38 Homologacja ciężarowa 3.39 Minimalny okres między przeglądowy co roku lub 30tys.km GWARANCJA ( wymagania minimalne) : 36 miesięcy na silnik i podzespoły 36 miesięcy na lakier 144 miesiące na perforację blachy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 7.1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. 7.2. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu: 7.2.1 Złożyć ofertę zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. 7.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 7.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w pkt. 7.1. ppkt. 7.1.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.4. Dokument, o którym mowa w pkt. 7.3 ppkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 7.3., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 7.4. 7.6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 7.1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. (nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 7.7. Oferta nie podpisana przez uprawnioną osobę oraz oferta złożone przez podmioty podlegające wykluczeniu zostanie odrzucona jako oferta nieważna..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/zts_swierklaniec/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu,
42 - 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7, pokój 6 (Dział Techniczny).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu, 42 - 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7, pokój 12.(SEKRETARIAT).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ŚWIERKLANIEC
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w 2026 r."
- Dostawa narzędzi TIK do SP w Orzechu w ramach projektu "Rozwój edukacji szkolnej w Gminie Świerklaniec"
więcej: przetargi ŚWIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu terenowego typu pick-up
- Zakup 5 sztuk samochodów dla WIOŚ w Warszawie do realizacji zadań ustawowych.
- Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Opolu
- Zakup samochodu 9 miejscowego typu mikrobus przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego niskoemisyjnego (hybrydowego) dla Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu
- zakup i dostawę fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.