Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Świerklaniec: Dostawa - Druga dwóch samochodów 2 części 2010r.
Numer ogłoszenia: 379988 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych , ul. Ostrożnica 7, 42-622 Świerklaniec, woj. śląskie, tel. 032 2844884,85 0668393300, faks 032 2844881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/web/zts_swierklaniec
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa - Druga dwóch samochodów 2 części 2010r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodów: - osobowego z homologacją ciężarową - osobowego Miejsce dostawy - wskazane przez zamawiającego. 3.2. Zamówienie jest podzielone na 2 części. Numer części Nazwa części 1 Ustroń 2 RDLP Radom Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części postępowania stanowią załączniki nr: 6.1, 6.2. 3.3. Przedmiot zamówienia dla części musi być: Część 1 - fabrycznie nowy, rok produkcji 2010. Część 2 - fabrycznie nowy. 3.4. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z dostawą leży po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia - dostawcy. 3.5. Należy udzielić minimum: Część 1 - 24 miesięcznej gwarancji na samochód. Część 2 - 24 miesięcznej gwarancji na samochód. 3.6. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. 3.7. Podane w opisach nazwy własne (np. ABS itp.) nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223 poz. 1655 tekst jednolity), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 3.8. Zamawiany sprzęt powinien spełniać wymagane prawem normy i posiadać wymagane atesty lub świadectwa homologacyjne. Ponadto dostawca powinien zapewnić przynajmniej trzyletni serwis gwarancyjny. 3.9. Celem identyfikacji proponowanego pojazdu wykonawca w swej ofercie ma jednoznacznie wskazać markę, model, wersję pojazdu z opisem wyposażania jaki proponuje lub markę, model, wersję ze wskazaniem konkretnej oferty handlowej wykonawcy, z której będzie można jednoznacznie odczytać, iż proponowany pojazd spełnia wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
6.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 tekst jednolity), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/web/zts_swierklaniec/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu,
42 - 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7, pokój 6.(Dział Spedycyjno-Techniczny).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2010 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Zakład Transportu i Spedycji Lasów Państwowych w Świerklańcu, 42 - 622 Świerklaniec ul. Ostrożnica 7, pokój 12.(SEKRETARIAT).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ustroń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego z homologacją ciężarową zgodnie z: Parametry samochodu 1. Dane ogólne: 1.1 Osobowy z homologacją ciężarową 1.2 Kolor: preferowany grafitowy 2. Silnik 2.1 Olej napędowy 2.2 Pojemność Minimum 1500ccm 2.3 Moc minimum 90 KM 2.4 Układ przeniesienia napędu - skrzynia biegów 5 - biegowa, manualna. 3. Wyposażenie 3.1 Nadwozie ilość drzwi 5 3.2 Tylne drzwi przesuwne obustronne oraz klapa bagażnika 3.3 Układ ABS 3.4 Napęd na koła przednie 3.5 Samonośne nadwozie 3.6 Przeciwpożarowy system odcięcia zapłonu w wypadku zderzenia 3.7 Centralny zamek sterowany pilotem 3.8 Immobiliser 3.9 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przednich siedzeń 3.10 Podłokietnik pomiędzy fotelami 3.11 Tapicerka materiałowa 3.12 Wzmocnienie drzwi przednich 3.13 Ogrzewana tylna szyba 3.14 Tylna kanapa dzielona 60:40 3.15 Dodatkowe światło stopu 3.16 Poduszki bezpieczeństwa kierowcy , pasażera oraz boczne 3.17 Obrotomierz 3.18 Wspomaganie kierownicy 3.19 Regulowane ustawienie koła kierownicy 3.20 Regulacja wysokości fotela kierowcy 3.19 Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich 3.20 Klimatyzacja automatyczna + filtr przeciwpyłkowy 3.21 Reflektory przednie przeciwmgielne 3.22 Stalowe felgi 15 cali 3.23 Przedni i tylny zderzak w kolorze nadwozia 3.24 Radio z odtwarzaczem CD wraz z głośnikami 3.25 Dywaniki gumowe (tył , przód) 3.26 Antena dachowa 3.27 Relingi dachowe 3.28 Apteczka pierwszej pomocy 3.29 Gaśnica 3.30 Trójkąt ostrzegawczy 3.31 Instrukcja obsługi w języku polskim 3.32 Drugi komplet kół zimowych ( felgi + opony zimowe) 3.33 Półka pod dachem + zamykany schowek w desce rozdzielczej 3.34 Ładowność minimum 700 kg 3.35 Nadwozie ilość drzwi 5 4. GWARANCJA ( wymagania minimalne) : 24 miesiące na silnik i podzespoły bez limitu kilometrów; 36 miesięcy na lakier 6 lat na (perforację blachy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RDLP Radom.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego zgodnie z: Parametry samochodu 1. Dane ogólne: 1.1 Osobowy, fabrycznie nowy. 1.2 Kolor Brązowy 2. Silnik 2.1 Turbo benzynowy 2.2 Pojemność Minimum 1998 cm3 2.3 Moc minimum 220 KM 2.4 Układ przeniesienia napędu - skrzynia biegów 6 - biegowa, automatyczna. 3. Wyposażenie 3.1 Nadwozie ilość drzwi 5 - kombi. 3.2 Ilość miejsc 5 3.3 Układ ABS z EBD 3.4 System ESP 3.5 Zawieszenie: - przód kolumny MacPherson - tył wielowahaczowe 3.6 3-punktowe pasy bezpieczeństwa przednich siedzeń, napinacze i ograniczniki siły naprężenia przednich pasów bezpieczeństwa, regulacja wysokości mocowania przednich pasów bezpieczeństwa 3.7 3-punktowe tylne pasy bezpieczeństwa 3.8 Tapicerka wnętrza czarna skórzana 3.9 Felgi aluminiowe minimum 18 cali 3.10 Klimatyzacja sterowana elektronicznie, dwustrefowa, z automatycznym czujnikiem recyrkulacji 3.11 Różnicowe wspomaganie układu kierowniczego 3.12 Siatka zabezpieczająca, zwijana (za drugim rzędem siedzeń) 3.13 Skórzana tapicerka wnętrza 3.14 System wspomagania parkowania z czujnikami parkowania, przód i tył 3.15 Pakiet ochronny na nieutwardzone drogi 3.16 Aktywne zawieszenie 3.17 Stalowe zapasowe koło dojazdowe 17 cali 3.18 Autoalarm 3.19 Napęd na wszystkie koła z elektronicznie sterowanym tylnym mechanizmem różnicowy 3.20 Rolety tylnych szyb bocznych 3.19 Pakiet Zimowy 3.20 Przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, poduszki kurtynowe 3.21 Elektrycznie sterowane drzwi bagażnika 3.22 Czujnik deszczu 3.23 System dodatkowego elektrycznego ogrzewania w systemie nawiewu powietrza 3.24 Elektryczna regulacja fotela kierowcy i pasażera wraz z podgrzewaniem 3.25 Pokrętło wielofunkcyjne na konsoli środkowej 3.26 Radioodtwarzacz DVD/CD/MP3 z system nawigacji i USB z wyświetlaczem kolorowym minimum 7 cali 3.27 Przyciemniane tylne szyby boczne oraz szyba tylna 3.28 Reflektory przeciwmgielne 3.29 Relingi dachowe 3.30 Aktywne zagłówki foteli przednich z 4-kierunkową regulacją 3.31 Tempomat 3.32 Apteczka pierwszej pomocy 3.33 Gaśnica 3.34 Trójkąt ostrzegawczy 3.35 Instrukcja obsługi w języku polskim 3.36 Koła zimowe (drugi komplet) z felgami stalowymi minimum 17 cali 3.37 Nadwozie ilość drzwi 5 - kombi. 4. GWARANCJA ( wymagania minimalne) : 24 miesiące na silnik i podzespoły bez limitu kilometrów. 24 miesiące na lakier 12 lat na (perforację blachy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŚWIERKLANIEC
- Usługa ubezpieczenia Gminy Świerklaniec oraz jednostek organizacyjnych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Modernizacja instalacji elektrycznej w zabytkowym Parku w Świerklańcu
- Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni brukowej w 2025 roku
więcej: przetargi ŚWIERKLANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa samochodu o napędzie elektrycznym wraz z stacją ładowania na potrzeby GDDKiA Oddział w Poznaniu ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań
- Zakup i dostawa pojazdów do przewozu osób z podziałem na trzy zadania dla Akademii Wojsk Lądowych imienia Generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Zakup i dostawa samochodu 9 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim.
- Zakup i dostawa czterech fabrycznie nowych samochodów osobowych dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego "mikrobusa" z przeznaczeniem dla osób niepełnosprawnych
- Zakup i dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.