eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Dostawa zamiatarki drogowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-03

Płońsk: Dostawa zamiatarki drogowej
Numer ogłoszenia: 379982 - 2012; data zamieszczenia: 03.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-plonsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zamiatarki drogowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowej zamiatarki drogowej elewatorowej dostosowanej do współpracy z ciągnikiem rolniczym wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2012r., zgodnie ze szczegółowo opisanymi parametrami. SPECYFIKACJA TECHNICZNA ZAMIATARKI ELEWATOROWEJ DOSTOSOWANEJ DO WSPÓŁPRACY Z CIĄGNIKIEM ROLNICZYM. 1. Zamiatarka jednoosiowa , dostosowana do maksymalnej prędkości transportowej 25 km/h. 2. Rama ocynkowana na resorach piórowych 3. Pojemność pojemnika na zmiotki - minimum 3 m3 4. Hydraulicznie wysuwane podpory zapewniające stabilność zamiatarki podczas opróżniania pojemnika na zmiotki 5. Opróżnianie pojemnika na zmiotki na bok, z podnoszeniem na wysokość nie mniejszą niż 2,2 m. 6. Hydrauliczny układ przestawiania dyszla, dający możliwość zamiatania asymetrycznego, z zabezpieczeniem transportowym, 7. Regulacja pionowa dyszla, 8. Pneumatyczny układ hamulcowy, 9. Ogumienie: 215/75, R17,5 10. Ciężar własny - maksymalnie 3000 kg 11. Ciężar całkowity - maksymalnie 7500 kg 12. Maksymalna długość bez dyszla - 3,5 m 13. Maksymalna długość z dyszlem - 4,7 m 14. Maksymalna szerokość bez szczotek bocznych - 2,0 m 15. Maksymalna szerokość ze szczotkami bocznymi - 2,5 m 16. Maksymalna wysokość - 2,1 m 17. Zasilanie - od instalacji elektrycznej ciągnika 12V 18. Transporter - szerokość minimalna 1,0 m, napędzany poprzez silnik hydrauliczny koła napędowego oraz dwa pasy klinowe 19. Pulpit sterujący - w kabinie pojazdu z możliwością zmiany siły docisku i obrotów obu szczotek, oraz kąta pochylenia bocznego szczotki prawej 20. Szczotki boczne - 2 szt., o średnicy nie mniejszej niż 1,2 m, napędzana silnikami hydraulicznymi 21. Szczotka walcowa - 1 szt., o długości nie mniejszej niż 1,1 m i średnicy nie mniejszej niż 0,75 m, napędzana silnikiem hydraulicznym 22. Szerokość zamiatania - od 2,3 m do 2,7 m 23. Zbiorniki wody - 2 szt. o pojemności minimalnej 500 l każdy (razem pojemność nie mniejsza niż 100 l) wykonane z tworzyw sztucznych. 24. Pompa wodna - przeponowa o ciśnieniu minimalnym 10 bar i wydatki minimum 18l/min., napędzana hydraulicznie 25. Belka zraszająca - z minimum 8 dyszami, zamontowana na zamiatarce oraz oraz dodatkowa belka zraszająca zamontowana na pojeździe 26. Pompa hydrauliczna - zamontowana bezpośrednio na wałku odbioru mocy ciągnika 27. Sterowanie poszczególnymi funkcjami zamiatarki - z pulpitu sterującego umieszczonego w kabinie pojazdu 28. Układ hydrauliczny - wyposażony w filtr wysokiego ciśnienia 29. Parametry układu hydraulicznego: - wydatek minimum 70l/min. przy obrotach wałka odbioru mocy 375 obr./ min. - maksymalne ciśnienie pompy minimum 160 bar - pojemność zbiornika oleju hydraulicznego minimum 190 litrów 30. Agregat zamiatający - z systemem odciążania szczotki tylnej i regulowaną wysokością opuszczania szczotki prawej 31. Oznakowanie ostrzegawcze 32. Błotniki 33. Podpora dyszla z kołem 34. Zawór do spuszczania nadmiaru wody 35. Mechanizm wibracyjny ułatwiający opróżnienie 36. Wlew do zbiornika wody - od góry 37. Oświetlenie robocze - z prawej i z lewej strony Na przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli gwarancji 1. Na elementy mechaniczne - minimum 24 miesiące 2. Na powłokę lakierniczą - minimum 24 miesiące W ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia Wykonawca zapewni przeszkolenie dwóch operatorów w zakresie budowy i obsługi przedmiotu zamówienia. CPV - 34.92.11.00.-0.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.11.00 - Zamiatarki drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: i. Zasady wnoszenia wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 000 zł. Słownie: trzy tysiące złotych. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy zamawiającego: Grupa Bankowa Bank Spółdzielczy w Ciechanowie nr rachunku: 21 8213 0008 2006 0801 5161 0006 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: PZD.T-04.272.12.12 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału. Wadium musi być wniesione najpóźniej do upływu terminu, który został podany w punkcie D SIWZ. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. UWAGA: Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) Zasady zwrotu wadium Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. a) Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. b) Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, wadium zostanie niezwłocznie zwrócone na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu do składania oferty, c) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 3) Utrata wadium Zgodnie z art. 46 ust 4a ustawy zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżacych po jego stronie Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego, w przypadku gdy: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował (zakończył) bądź realizuje minimum jedną dostawę zamiatarki drogowej elewatorowej dostosowanej do współpracy z ciągnikiem rolniczym o wartości nie mniejszej niż 130 000,00 zł brutto, oraz załączy dokumenty potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia ww. warunku określonego dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami .Część II SIWZ. b) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), c) Parafowany wzór umowy . Część III SIWZ. d) Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. UWAGA: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Załączane do oferty kopie dokumentów należy potwierdzać za zgodność z oryginałem, potwierdzając każdą zapisaną stronę przedkładanego dokumentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Okoliczności i Warunki na jakich Zamawiający zamierza dokonywać zmian zawartej Umowy podczas realizacji inwestycji: a. Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. b. Siła wyższa - jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań. c. Z powodu działąń osób trzecich uniemożliwiających wykonaniezamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron 2) Zmiana umowy wymaga pod rygorem nieważności formy pisemnej poprzedzonej pisemnym udokumentowanym wnioskiem Wykonawcy z uwzględnieniem zapisów §11 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-plonsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 09 - 100 Płońsk, ul. Płocka 101, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, 09 - 100 Płońsk, ul. Płocka 101, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.