Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-30
Wisła: Dostawa mikrociagnika 4x4 wraz z osprzętem dla Nadleśnictwa Wisła
Numer ogłoszenia: 379980 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła , ul. Czarne 6, 43-460 Wisła, woj. śląskie, tel. 033 8552426, faks 033 8551160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwoe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe-gospodaka leśnae.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikrociagnika 4x4 wraz z osprzętem dla Nadleśnictwa Wisła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe dane charakteryzujące przedmiotu zamówienia : mikrociągnik 4x4 wraz z osprzętem - kpl. 1, spełniający następujące warunki: a mikrociągnik 4x4 o prac na szkółce leśnej - napęd - na cztery koła - moc maksymalna nie mniejsza niż 45 KM i nie większa niż 50 KM bez kabiny, - hamulce bębnowe - wspomaganie kierownicy - promień skrętu min. 2,4 m - silnik wysokoprężny - skrzynia biegów manualna - trzypunktowy układ zawieszenia - homologacje i mogą poruszać się po drogach publicznych b) dodatkowy osprzęt dostosowany do współpracy z w-w mikrociągnikiem 4x4 - platforma transportowa do podnoszenia i transportu palet, skrzynek, materiałów sypkich o powierzchni ładunkowej min 0,9 m2 - przyczepa samowyładowcza trójstronna o ładowności ok. 1 T - rozdrabniacz do odpadów ogrodowych przeznaczony do likwidacji materiałów pochodzenia roślinnego, resztek roślin, gałęzi do średnicy min. 80mm poprzez ich rozdrobnienie na części do produkcji kompostu, wyposażony w komin do wyrzutu rozdrobnionych cząstek bezpośrednio do skrzynki ładunkowej - przedni spychacz z siłownikiem do sprzątania śniegu, do przemieszczenia ziemi i piasku z możliwością ustawienia kąta pracy do 45o i dwóch pozycji pracy c) rok produkcji - 2009 d) okres gwarancji - minimum 2 lata.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.1 są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, 1.1.2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co potwierdza oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 1.1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 1.2 Ocena spełniania w-w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki wykonawca spełnił. 1.3 Nie spełnienie chociażby jednego z w-w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 1.4 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Alternatywy zawarte w treści oferty spowodują jej odrzucenie. 1.5 Zamawiający nie dopuszcza powierzenia zamówienia podwykonawcom . 1.6 Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oferta musi być sporządzona na formularzu OFERTY, stanowiącym załącznik nr 1 SIWZ do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w oparciu o wzór formularza. Formularz będzie pierwszą stroną oferty b) Oferta musi zawierać zaparafowany projekt umowy wg załącznika nr 2 SIWZ c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d) Oświadczenie Oferenta w trybie art.22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 w-w ustawy, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ. e) specyfikację techniczną oferowanego ciągnika f) wzór karty gwarancyjnej 1.2 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisania oferty. 1.3 Oferta jak i wszystkie załączniki do oferty (w tym kserokopie dokumentów) muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta, których prawo do reprezentacji wynika z wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej bądź udzielonego pełnomocnictwa. 1.4 Jeżeli Dostawcą jest spółka cywilna, dokumenty muszą podpisać wszyscy wspólnicy, chyba że umowa spółki cywilnej wyraźnie powierza prawo do reprezentacji tylko niektórym z nich, bądź zostało udzielone pełnomocnictwo. W razie wątpliwości przyjmuje się, że uczestnictwo w przetargu i podpisywanie bezwzględnie wszystkich dokumentów, (w tym -za zgodność z oryginałem-) jest czynnością przekraczającą zakres zwykłych czynności spółki. 1.5 Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. - Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. - Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa-, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: P.G.L.L.P. Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6
43-460 Wisła.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat P.G.L.L.P. Nadleśnictwo Wisła ul. Czarne 6 43-460 Wisła.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WISŁY
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawę ciągnika rolniczego uniwersalnego do nauki jazdy kat. T"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z napędem 4 x 4
- Zakup ciągnika rolniczego dla ZGK w Dębowcu
- Zakup i dostawa ciągnika z pługiem, kosiarką, zamiatarką i posypywarką na potrzeby Gminy Aleksandrów Kujawski
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o.
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.