Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-15
Warszawa: Wymiana wodomierzy I
Numer ogłoszenia: 379758 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA , ul. Chełmska 8A, 00-725 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4331926, 4331927, faks 022 8516795.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm-mswia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wodomierzy I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wymiana wodomierzy mieszkaniowych ciepłej i zimnej wody, zainstalowanych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Bukowskiego 2 i 2A, Lubelskiej 20/20A, w Emowie przy ul. Nadwiślańczyków 1 oraz w Górze Kalwarii przy ul. Ks. Sajny 2C, Armii Krajowej 4, Dominikańskiej 2/4 na wodomierze zdalnego odczytu drogą radiową; 2) dokonywanie w ustalonych okresach rozliczeniowych odczytów stanu zużycia wody zimnej i ciepłej z indywidualnych wodomierzy lokalowych oraz przekazywanie sporządzonych zestawień indywidualnych odczytów w formie papierowej i na nośniku elektronicznym w formie plików Exel do ZZM MSWiA. 2. Ogółem dostawa, demontaż i montaż 1305 wodomierzy. 3. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) demontaż starych i montaż nowych wodomierzy zimnej i ciepłej wody O15 mm z radiowym modułem zdalnego odczytu, 2) sporządzenie indywidualnego protokołu odbioru wyk. prac dla każdego lokalu (wg. załączonego wzoru do umowy), potwierdzonego przez najemcę lokalu, 3) wymianę śrubunków (nakrętek, króćców, uszczelek), w przypadku stwierdzenia niesprawności istniejących, 4) zabezpieczenie pierścieniem plombującym (plastikowym) wodomierzy, 5) zainstalowanie odbiorników radiowych do odczytu stanu zużycia wody zimnej i ciepłej w okresach rozliczeniowych, w cyklu 6 m-c oraz każdorazowo przy zmianie cen dostarczanej wody do nieruchomości, 6) przekazanie zamawiającemu wykazu danych w formie papierowej jako zestawień arkuszy spisowych indywidualnych stanów zużycia wody, odrębnie dla każdej nieruchomości w ustalonych terminach oraz na nośniku elektronicznym w formie plików Exel. 4. Urządzenia: 1) wodomierze jednostrumieniowe, suchobieżne, z odczytem radiowym muszą spełniać poniższe wymagania techniczne: a. średnica króćców O 15 mm, b. przepływ minimalny Qn 1,5 m3/h, c. zakres wskazań liczydła 9.999,999 m3, d. liczydło bębenkowe lub elektroniczne z wyświetlaczem elektronicznym z nominalną wartością działki elementarnej 0,001, e. temperatura wodomierza 30/90 0C, f. możliwość pracy w pozycji poziomej i pionowej, g. przeznaczenie do wody pitnej zimnej i ciepłej, h. posiadać dopuszczenie do stosowania na terenie RP, i. mieć umieszczone trwale na tarczy liczydła numer fabryczny wodomierza, rok produkcji oraz klasę metrologiczną B, j. posiadać cechy legalizacji z roku ich montażu, k. posiadać moduł radiowy wodomierza zasilany z baterii o trwałości minimum 10 lat, l. posiadać kompleksowe i skuteczne zabezpieczenie przed nieuprawnionym demontażem oraz próbami manipulacji magnetycznej i mechanicznej, m. posiadać zabezpieczenie modułu odczytów przed trwałym uszkodzeniem przy wstecznym przepływie (brak konieczności montażu zaworów zwrotnych), n. posiadać okres gwarancji na moduł radiowy - 10 lat. 2) odbiorniki radiowe zamontowane w systemie do odczytu wszystkich wodomierzy w każdym z budynków mieszkalnych muszą spełniać poniższe wymagania: a. posiadać możliwość wpisania numeru budynku, lokalu oraz przyporządkowania nr fabrycznego wodomierza i datę odczytu, b. aktualne wskazanie wodomierzy w m3, c. wskazanie miesięczne rozbioru wody w m3, d. pełny rozbiór wody w m3 w okresie rozliczeniowym (6 m-c i 12 m-c), e. rozbiór wody przepływu wstecznego w okresie rozliczeniowym, f. możliwość odczytu stanu wybranego wodomierza, g. transmisja danych w określonym terminie, h. alarmy o wstecznym przepływie, nadmiernym przepływie, próbie manipulacji magnetycznej, zdjęcia modułu z wodomierza, niskim poziomie napięcia baterii, i. jednoczesny odczyt wraz z zapamiętaniem wszystkich wskazań wodomierzy, j. moduł musi posiadać możliwość zapamiętania danych z wszystkich odczytów w okresie 14 miesięcy wskazań z dokładnością do 0,001m3. 3) sporządzone wykazy z dokonanych odczytów, dla każdego budynku osobny arkusz, mają być przedstawione w formie papierowej i elektronicznej oraz zawierać dane: a. nr budynku, b. nr lokalu, c. datę montażu licznika i stan początkowy (w przypadku wymiany wodomierza), d. rodzaj wodomierza (zimnej, ciepłej wody), e. numer fabryczny wodomierza, f. datę odczytu, g. stan zużycia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z treścią art. 36 ust. 2 pkt 3 pzp Zamawiający zastrzega sobie prawo udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, dotyczącego usługi odczytu wskazań wodomierzy i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.00 - Wodomierze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2. Wysokość wadium - 3,5 tys. pln /słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100/; 3. Miejsce wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: PKO S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598 2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275/, należy zdeponować w formie oryginałów - tylko i wyłącznie w Kancelarii ZZM MSWiA, codziennie w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty. Uwaga! w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega, iż treść dokumentu powinna uwzględnić zapisy art. 46 ust.4a i 5 pzp.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy wraz z montażem wodomierzy, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 100 tys. pln;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1) posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na jedno i wszystkie zdarzenia z tytułu OC deliktowej dla szkód wyrządzonych osobom trzecim - na kwotę nie niższą niż 100 tys. pln; 2) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową przynajmniej w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. pln.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2 pzp, żąda załączenia do oferty: 1) dokumentu stwierdzającego dopuszczenie stosowania na terenie RP wodomierzy wskazanych przez Wykonawcę w formularzu oferty; 2) wzoru (- modelu) typu urządzenia pomiarowego (wodomierza) wskazanego w ofercie.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedstawienia oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 pzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm-mswia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie - Zespół Zamówień Publicznych ZZM MSWiA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2011 godzina 08:45, miejsce: KANCELARIA Zarządu Zasobów Mieszkaniowych MSWiA, przy ul. Chełmskiej 8A w Warszawie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Lubieszewo, Ostaszewo, Nowa Kościelnica wraz z montażem wodomierzy zintegrowanych z elektroniczną nakładką do zdalnego odczytu
- Montaż oraz wymiana wodomierzy w budynku mieszkalnym w Warszawie przy ul. Waryńskiego 8
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- Dostawa i montaż wodomierzy w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących własnością MTBS Spółka z o.o. w Płocku.
- "Wprowadzenie systemu zdalnego odczytu wodomierzy w miejscowości: Nidek, Frydrychowice, Gierałtowice, Gierałtowiczki oraz Przybradz"
- Modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Turobin
więcej: Wodomierze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





