eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Kamień Pomorski: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
Numer ogłoszenia: 379742 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień Pomorski, Stary Rynek 1, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3821142, 3823965, faks 091 3825028.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących do siedziby: 1) Gminnego Zespołu Obsługi Oświaty w Kamieniu Pomorskim, ul. Wąska 1, 72-400 Kamień Pomorski, 2) Publicznego Przedszkola Nr 2 w Kamieniu Pomorskim, ul. Wolińska 1A, 72-400 Kamień Pomorski, 3) Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Bolesława Chrobrego w Kamieniu Pomorskim, Plac Katedralny 5, 72-400 Kamień Pomorski, 4) Szkoły Podstawowej w Górkach, Górki 3, 72-400 Kamień Pomorski, 5) Szkoły Podstawowej w Jarszewie, Jarszewo 32, 72-400 Kamień Pomorski. zgodnie z wykazem adresów dostaw stanowiącym załącznik nr 4 do siwz. Zamawiający wymaga, aby produkt będący przedmiotem dostawy był fabrycznie nowy, nieregenerowany, musi posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ważności. Za produkt fabrycznie nowy, nieregenerowany, Zamawiający uznaje produkt nowo wytworzony w całości, nie noszący znamion użytkowania, śladów uszkodzeń zewnętrznych, śladów modyfikacji, nie poddany procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów, niewchodzący wcześniej (pierwotnie) w całości, ani też w części w skład innych produktów, w szczelnej folii i nowym opakowaniu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia opisany jest ze wskazaniem znaków towarowych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem wymienionym w załączniku nr 3 do siwz, do którego jest zamówiony, fabrycznie nowy, nieregenerowany, o parametrach takich samych lub lepszych (pojemność tuszu, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego, nieregenerowanego, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony. Wykonawca, składając ofertę na równoważne materiały eksploatacyjne, dołączy oświadczenie, że zaoferowane produkty równoważne spełniają w/w wymagania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. Zaproponowany przez wykonawcę produkt równoważny nie może naruszać warunków gwarancji użytkowanego sprzętu. Wykonawca gwarantuje, iż użycie produktów równoważnych nie powoduje utraty gwarancji producenta. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych produktów równoważnych, w szczególności wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia. Wykonawca, składając ofertę na równoważne materiały eksploatacyjne, dołączy oświadczenie, że użycie zaoferowanych produktów równoważnych nie powoduje utraty gwarancji producenta oraz wszelkie uszkodzenia sprzętu wynikłe z faktu użycia równoważnych materiałów eksploatacyjnych będą usuwane na koszt Wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do siwz, w kolumnie Nazwa producenta i symbol -wypełnić w przypadku produktu równoważnego należy podać nazwę producenta oraz odpowiedni kod produktu. Zamówione materiały eksploatacyjne winny być dostarczane Zamawiającym w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. Dostawy realizowane będą sukcesywnie (partiami) w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia dyspozycji przez daną jednostkę zamawiającą za pomocą faksu lub telefonicznie. W zamówieniu jednostka zamawiająca określi rodzaj i ilość zamawianych materiałów. Materiały powinny być dostarczone przez Wykonawcę w godzinach pracy danej jednostki zamawiającej, na adresy wskazane w załączniku nr 4 do siwz. Dostawę uważa się za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w dyspozycji danej jednostki zamawiającej znajdą się w miejscu dostawy w w/w terminie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać materiały eksploatacyjne w ilości zgodnie z dyspozycjami jednostek zamawiających. Dostawa nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy i w związku z tym Wykonawcę obciążają wszelkie koszty opakowania, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, transportu i spedycji przedmiotu zamówienia. Minimalny okres gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne wynosi 12 miesięcy od daty dostawy. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach lub w przypadku niezgodności dostawy ze złożonym zamówieniem Wykonawca wymieni produkty na właściwe, wolne od wad w terminie 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia reklamacji. Szacunkowe ilości materiałów eksploatacyjnych podane w wykazie materiałów eksploatacyjnych - załącznik nr 3 do SIWZ, nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Rzeczywiste ilości materiałów eksploatacyjnych będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia. Dostawa przedmiotu zamówienia, przekraczająca ilość określoną w załączniku nr 3 do siwz, traktowana będzie przez strony jako dostawa dodatkowa i może być realizowana wyłącznie z zachowaniem przepisów dostawy. Wykaz materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 3 do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1766.42 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS ŁÓDŹ PILECKA I PETLAK SPÓŁKA JAWNA, Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1766.42
  • Oferta z najniższą ceną: 1766.42 oferta z najwyższą ceną: 1784.40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.