To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-08
Dąbrowa Górnicza: sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej o wartości poniżej 14 000euro
Numer ogłoszenia: 37968 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15760 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Dąbrowie Górniczej, ul. Krasińskiego 33a, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2959155, 2959099, 2959052, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej o wartości poniżej 14 000euro.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych do siedziby Urzędu Skarbowego w Dąbrowie Górniczej przez okres od dnia podpisania umowy od dnia 28 lutego 2012roku o wartości poniżej 14 000euro.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 22.85.92.00 - 22.85.92.00 30.19.72.00 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.91.00 - Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.92.30 - Koperty 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.97.11 - Zadrukowane koperty z okienkiem adresowym 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.76.10.00 - Papier toaletowy 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem 39.56.11.31 - Etykiety z tworzyw włókienniczych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Vector Sp. z o.o., ulica Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44648,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56722,89
Oferta z najniższą ceną: 56722,89 / Oferta z najwyższą ceną: 70980,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Serwis systemów Infomedica i AMMS
- Zadanie A "Modernizacja boiska do koszykówki" Zadanie B "Zadaszenie piaskownicy na placu zabaw"
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa ręczników papierowych oraz papieru toaletowego.
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Sukcesywne dostawy papieru offsetowego, graficznego powlekanego, papieru preprint i satynowanego oraz materiałów samoprzylepnych i tektury
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.