Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: DOSTAWA ANTYBIOTYKÓW DO SPSK NR 1 PAM. Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 PAM, do kontaktów: mgr Agnieszka Kostarelas mgr Małgorzata Stachowiak, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4253008, fax 091 4253001, e-mail: zampub@med.pam.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.spsk1.pam.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ANTYBIOTYKÓW DO SPSK NR 1 PAM. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SPSK NR 1 PAM ,UL.UNII LUBELSKIEJ 1, 71-252 SZCZECIN. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: DOSTAWA ANTYBIOTYKÓW DO SPSK NR 1 PAM - OS/ZP/47/06 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na postawie art. 24 oraz spełniający warunki zawarte w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych to jest: 1. złożą oświadczenie na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. potwierdzą oświadczenie wymienione w pkt. 1 następującymi dokumentami, złożonymi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy PZP: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Koncesję, zezwolenie lub licencję , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem. 2.3. Świadectwo Rejestracji Ministra Zdrowia lub w przypadku kiedy dany pakiet zawiera więcej niż 2 pozycje Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń o posiadaniu stosownych dokumentów do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.1 b), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentu potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ww. dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów o których mowa w pkt 2 wtedy, gdy złożone przez Wykonawcę kopie dokumentów będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone w ofercie wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5 Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 654 000,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 15
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: BRAK WADIUM 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: OKREŚLONE W SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: OKREŚLONE W SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OKREŚLONE W SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk1.szn.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2006 godzina 15:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.08.2006, godzina 10:00, SPSK NR 1 PAM SALA KONFERENCYJNA.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: BRAK 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: ANTYBIOTYKI. 1) Krótki opis: 1. Ampicillin inj. 1g - 450 fiol. 2. Doxycycline kaps. 0,1 x 10 - 370 op. 3. Doxycycline inj. 0,1 - 1 700 fiol. 4. Erythromycin cyclocarbonate tbl. 0,25 x 16 - 65 op. 5. Erythromycin inj. 0,3 - 2600 fiol. 6. Insulina maxirapid CHOS 800 j.m. - 550 fiol. 7. Insulina sol. neutralis CHOS 800 j.m. - 105 fiol. 8. Neomycin tbl. 0,25 x 16 - 180 op. 9. Neomycin aer. 55ml - 110 op. 10. Oxycort aer. 55ml - 60 op. 11. Penicillinum cryst. inj. 5mln.j. - 300 fiol. 12. Netilmicin 50 mg - 760 fiol. 13. Netilmicin 200 mg - 1000 fiol. 14. Spiramycin 3 000 000 j x 10 tbl - 50 op. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 56 300,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: OKREŚLONE W SIWZ CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: ANTYBIOTYKI. 1) Krótki opis: 1. Cefamandole inj. 1g - 17 000 fiol. 2. Ampicillin + sulbactam 1,5 inj. - 4 000 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 220 000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: OKREŚLONE W SIWZ CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: ANTYBIOTYKI. 1) Krótki opis: 1. Colistin inj. 1 mln j.m. - 3 250 fiol. 2. Colistin inj. 500.000 j.m. - 330 fiol. 3. Piperacillin inj. 2 g. - 1100 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 37 500,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: OKREŚLONE W SIWZ CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: ANTYBIOTYKI. 1) Krótki opis: 1. Vancomycin inj. 0,5 - 2 500 fiol. 2. Vancomycin inj. 1g - 5 700 fiol. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 340 000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 15 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: OKREŚLONE W SIWZ
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń kosmetycznych na rzecz Zespołu Szkół Rzemieślniczych w Szczecinie
- EP/220/57/2025: Dostawa, instalacja i uruchomienie komory laminarnej dla SPWSZ w Szczecinie
- Podłączenie światłowodem budynków przy LM Gąski oraz Oddziału Technicznego w Darłowie do PMT
- "Dostawa drobnego sprzętu medycznego, artykułów jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" - II postępowanie"
- "Bezpieczne i doświetlone przejścia dla pieszych na Wiosny Ludów i Chopina (SBO2024) 7 przejść dla pieszych w 2 lokalizacjach."
- Świadczenie usługi Pogotowia Dźwigowego oraz serwis dźwigów zlokalizowanych w obiektach szpitala USK - 1
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów leczniczych na potrzeby SPZOZ w Hajnówce - uzupełnienie
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-97/25/TM
- Dostawa materiałów szewnych i produktów leczniczych
- DOSTAWA LEKÓW 30
- Dostawa preparatów leczniczych, środków ochronnych, środków dezynfekcyjnych, repelentów oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku
- "Dostawa odczynników do oznaczania poziomu przeciwciał specyficznych w systemie panelowym z dzierżawą analizatora wraz z niezbędnym wyposażeniem w okresie 3 lat"
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.