eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiZorganizowanie i przeprowadzenie gali dla 150 osób podsumowującej realizację Projektu Nowe Perspektywy w 2011 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Aleksandrów Łódzki: Zorganizowanie i przeprowadzenie gali dla 150 osób podsumowującej realizację Projektu Nowe Perspektywy w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 379426 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piotrkowska 4/6, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121611, faks 042 7121611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie gali dla 150 osób podsumowującej realizację Projektu Nowe Perspektywy w 2011 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie gali dla 150 osób podsumowującej realizację Projektu Nowe Perspektywy w 2011 r. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce organizacji gali Młodzieżowy Dom Kultury MDK w Aleksandrowie Łódzkim ul. 1-go Maja 17-19, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Tel fax 42 712-02-76. E-mail: MDK.aleksandrow@neostrada.pl, Dyrektor MDK Bożena Komorowska. Cel spotkania - GALI: 1.Promocja projektu Nowe Perspektywy 2.Edukacja środowiskowa, podwyższanie świadomości społecznej współmieszkańców Gminy Aleksandrów Łódzki. 3.Integracja środowiskowa uczestników projektu Nowe Pespektywy 4.Ocena ewaluacyjna projektu Nowe Perspektywy Organizacja i przeprowadzenie spotkania - GALI obejmuje: 1. Oznaczenie terenu imprezy plakatami promującymi projekt Nowe Perspektywy. Plakaty informacyjne zapewnia Zleceniodawca. 2. Zleceniodawca Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim zapewnia udział osób uczestniczących w łącznej liczbie 150 osób, w tym: osoby pełnoletnie: - 70 uczestników projektu Nowe Pespektywy - 33 osoby reprezentujące jednostki samorządu terytorialnego, realizatorów usług zleconych, osoby z otoczenia społecznego uczestników projektu Nowe Perspektywy osoby małoletnie: 47 dzieci małoletnich wieku 3-16 lat; są to dzieci uczestników projektu Nowe Perspektywy 3. Wykonawca organizuje imprezę w pomieszczeniach wynajętych za umówioną opłatą, w Młodzieżowym Domu Kultury w Aleksandrowie Łódzkim ul. 1-go Maja 17/19 tel.: 42 712 02 76, dyrektor i osoba do kontaktu oraz negocjacji w celu uzgodnienia opłaty za wynajem: Bożena Komorowska. 4. Zorganizowanie występów interaktywnych: - sala widowiskowa MDK osoby pełnoletnie - przedstawienie interaktywne z iluzjonistą i quiz na temat działań wspierających Unii Europejskiej z wręczeniem I, II, III nagrody rzeczowej o wartości do 45,00 zł/1 osobę, wszystko przez ok. 1 h 30 min.; sala ta musi być zaopatrzona w sprzęt nagłaśniający w tym mikrofony, - sala lustrzana MDK osoby małoletnie w wieku: 3-16 lat - teatrzyk interaktywny, św. Mikołaj prowadzący konkursy i quizy, wręczanie świątecznych paczek ze słodyczami i owocami o wartości do 45,00 zł/ 1 dziecko, łącznie 47 dzieci; wszystko przez ok. 2 h. Paczki kupuje wykonawca. 5. Zorganizowanie wręczania 70 certyfikatów podsumowujących uczestnictwo w kontrakcie i projekcie systemowym Nowe Perspektywy, przez burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego; wszystko przez ok. 0,45 min, w tym: - zapewnienie dla Kierownika OPS 5 minut na uroczyste rozpoczęcie wręczania certyfikatów - zapewnienie dla Posła na Sejm RP 5 minut na przedmowę - zapewnienie dla Burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego 5 min na przedmowę - certyfikaty wręcza Poseł na Sejm RP, Burmistrz Aleksandrowa Łódzkiego, Koordynator projektu 6. Certyfikaty opracowuje, drukuje i dostarcza Zleceniodawca. 7. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić konferansjera, który na 3 dni przed rozpoczęciem uroczystości kontaktuje się z Koordynatorem projektu Nowe Perspektywy w celu szczegółowego omówienia treści i działań merytorycznych podczas GALI. 8. Opłacenie ubezpieczenia NNW dla całej imprezy. 9. Uporządkowanie miejsca po odbytej GALI. 10. Zorganizowanie nieodpłatnej konsumpcji dla 150 osób, która obejmuje posiłki i napoje jak niżej: 1) zupę grzybową z makaronem 200 ml / 1 osobę 2) pierogi z grzybami 5 szt. / 1 osobę 3) groch z kapustą 150 g / 1 osobę 4) ryba w galarecie 150 g / 1 osobę 5) ryba smażona 200 g / 1 osobę 6) sałatka warzywna I rodzaj (składniki wg uznania Wykonawcy) 100 g / 1 osobę 7) sałatka warzywna II rodzaj (składniki wg uznania Wykonawcy) 100 g / 1 osobę 8) sałatka warzywna III rodzaj (składniki wg uznania Wykonawcy) 100 g / 1 osobę 9) napoje: kawa 150 ml, herbata 150 ml, kompot z suszonych owoców 200 ml, woda mineralna 200 ml 10) cukier 40 gram / 1 osobę 11) pieczywo 3 rodzaje: pszenno-żytnie z ziarnami, pszenne bez dodatków 11) ciasto z owocami własnego wypieku 100 g / 1 osobę 12) ciasto makowiec własnego wypieku 100 g / 1 osobę 13) owoce takie jak: jabłka, mandarynki, pomarańcze 200 g / 1 osobę. 11. Sala przeznaczona do konsumpcji musi być zaopatrzona w sprzęt nagłaśniający oraz w muzykę brzmiącą w tle, zapowiadającą nadchodzące święta Bożego Narodzenia. 12. Zapewnienie naczyń i sztućców wielorazowego użytku: naczynia kamionka lub plastikowe, sztućce metalowe; obrusów; serwetek; dekoracji podczas trwania konsumpcji na GALI. 13. Zapewnienie obsługi kelnerskiej podczas konsumpcji posiłków i napojów. 14. Zapewnienie stołów do ustawienia potraw i napojów. 15. Zapewnienie osób do wykonania prac porządkowych. 16. Przygotowanie GALI rozpoczyna się co najmniej na godzinę wcześniej przed g. 11:00. 17. GALA rozpoczyna się o g. 11:00, a prace porządkowe o g. 15:00. 18. Wykonawca zapewnia transport do miejsca spotkania - GALI i do miejsca zamieszkania po odbytej GALI - będą to miejscowości na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki: Adamów Nowy, Adamów Stary, Bełdów, Chrośno, Krasnodęby Stare, Prawęcice, Brużycza. W tym celu Wykonawca musi podstawione 1 auto 20 osobowe na g. 10:00 oraz na g. 15:00. 19. Na etapie podpisywania umowy na realizację usługi Wykonawca dostarcza szczegółowy opis przebiegu GALI. 20. W ciągu 5 dni od zakończenia spotkania podsumowującego Wykonawca dostarcza do siedziby Zleceniodawcy 24 fotografie z przeprowadzenia spotkania. 21. W ciągu 5 dni od zakończenia imprezy Wykonawcy dostarcza do siedziby zleceniodawcy dowód księgowy (faktura VAT lub rachunek). 22. Listy obecności opracowuje i dostarcza Zleceniodawca. 23. Impreza ma charakter zamknięty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. ocena nastąpi wg. metody spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. ocena nastąpi wg. metody spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. ocena nastąpi wg. metody spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. ocena nastąpi wg. metody spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 składa co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. ocena nastąpi wg. metody spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrow-lodzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Piotrkowska 4/6, 95-070 Aleksandró Łódzki, I piętro Biuro Projektu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Aleksandrowie Łódzkim, ul. Piotrkowska 4/6, 95-070 Aleksandró Łódzki, I piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowe Perspektywy współfinansowany ze środków Unii Europejskiego w rakresie Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.