Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-19
Warszawa: DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO do AKADEMII OBRONY NARODOWEJ
Numer ogłoszenia: 379032 - 2014; data zamieszczenia: 19.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, faks 022 6813175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO do AKADEMII OBRONY NARODOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego do AON wg podziału na 2 części. Zamówienie obejmuje dostawę mebli do pomieszczeń biurowych AON oraz dostawę wraz z montażem 240 szt. krzeseł audytoryjnych. 1) Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 2 do umowy - opis przedmiotu zamówienia oraz posiadać niezbędne atesty dopuszczenia do użytkowania, atesty o niepalności na tapicerkę. 2) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne na zamówiony przez zamawiającego asortyment wraz jego dostawą..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.12.22.00-5, 39.13.60.00-4, 39.11.33.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.11.00-7, 39.14.33.10-2, 39.11.36.00-3, 39.14.13.00-5, 39.14.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: na CZĘŚĆ I - 2800,00 zł. (dwa tysiące osiemset złotych) na CZĘŚĆ II - 1300,00 zł (tysiąc trzysta złotych) Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach, pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy est zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych,5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). Sposób wniesienia wadium: wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581, z dopiskiem wadium w postępowaniu 108/2014, a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty. pozostałe formy wadium - oryginał należy złożyć w kasie AON (budynek nr 1, I piętro; kasa czynna we wtorki i piątki w godz. 10:00 - 14:00), a kserokopię zamieścić w ofercie.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2 ustawy. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składający ofertę musi wykazać że wykonał lub nadal wykonuje w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: 1) jedną dostawę na meble do pomieszczeń biurowych, przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż 100.000,00 zł brutto, jeżeli składa ofertę na Część I - zamówienia, 2) jedną dostawę wraz montażem krzeseł audytoryjnych przy czym wartość tej dostawy była nie mniejsza niż 60.000,00 zł brutto jeżeli składa ofertę na Cześć II zamówienia. z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn (należy podać przyczyny) wykonawca nie może uzyskać poświadczenia). Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ,Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część to musi wykazać spełnienie warunku poprzez wykazanie się realizacją 2 dostaw po jednej na każdą część - stosownie do przedmiotu zamówienia każdej części. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku, nastąpi na podstawie złożonego dokumentu oraz oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 pkt 1, metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Obrony Narodowej 00-910 Warszawa al. gen. A Chruściela 103 budynek nr 4 pokój nr 128.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 - pokój nr 210A II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli do pomieszczeń biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nizej wymienionych mebli: BIURKO POD KOMPUTER 45 szt.SEGMENT REGAŁU GAB.DREW.2 ELEM. (szafa kancel) 7 szt. KONTENEREK DO BIURKA KOMPUTER.30 szt.BIURKO KANCELARYJNE DREWNIANE 15szt.STOLIK OKOLICZNOŚCIOWY - ŁAWA 30 szt.WIESZAK ŚCIENNY RÓŻNY 10 szt. SZAFA UBRANIOWA 2 drzw. DREWNIANA 10 szt. PRZYSTAWKA ĆWIERĆ KOŁA - ŁACZNIK 10 szt. KRZESŁO OBROTOWE Z REG. PODNOŚ 100 szt. FOTEL DREWNIANY TAPICEROWANY TYPU FINK 50 szt. SEGMENT REGAŁU GAB.DREW.2 ELEM. Szafa biblioteczna 90 cm 35 szt. SEGMENT REGAŁU GAB.DREW.2 ELEM. Szafa biblioteczna 60 cm 15 szt. STÓŁ KOMPUTEROWY 25 szt. FOTELE OBROTOWE 70 szt. KRZESŁO MIESZK. WYŚCIEŁ. DREW. 100 szt. . SZAFKA KUCHENNA STOJĄCA 80X80X60 1szt. SZAFKA KUCHENNA STOJĄCA 80X60X60 1 szt. SZAFKA KUCHENNA STOJĄCA 80X40X60 1szt. SZAFKA KUCHENNA STOJĄCA POD ZLEWOZMYWAK 80X80X60 1szt.SZAFKA KUCHENNA WISZĄCA 70X80X35 1 szt. SZAFKA KUCHENNA WISZĄCA 70X60X35 1szt. SZAFKA KUCHENNA WISZĄCA 70X40X35 1szt. SZAFKA KUCHENNA WISZĄCA NA SUSZARKĘ 1 szt. KRZESŁO TWARDE NA MP 100 szt. STÓŁ SZKOLNY NA MP 20 szt. KONTENEREK Z PIÓRNIKIEM 2 szt. ŁAWKI KORYTARZOWE 200 CM 20 szt.ŁAWKI KORYTARZOWE 150 CM 20 szt. STOLIK OKOLICZNOŚCIOWY - ŁAWA 1 szt.KRZESŁO WYŚCIEŁANE NA M.P. 100 szt. FOTEL TAPICEROWANY 2 szt. WIESZAK DO UBRAŃ WIELOKOŁK. STOJ. DREW. 20 szt. SZAFKA DWUDRZWIOWA 10 szt. Meble należy dostarczyć jako gotowy wyrób bez możliwości skręcania i składania. Zamówienie obejmuje, transport, załadunek i rozładunek mebli oraz wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa zrealizowana będzie jednorazowo w nieprzekraczalnym terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę (nie dłuższym niż 21 dni) od podpisania umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.12.22.00-5, 39.13.60.00-4, 39.11.33.00-0, 39.11.31.00-8, 39.12.11.00-7, 39.14.33.10-2, 39.11.36.00-3, 39.14.13.00-5, 39.14.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wraz z montażem krzeseł audytoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem krzeseł audytoryjnych z pulpitem - szt. 240 Zamówienie obejmuje, transport, załadunek i rozładunek, wniesienie oraz montaż krzeseł audytoryjnych w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Dostawa wraz z montażem zrealizowana będzie jednorazowo w nieprzekraczalnym terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę (nie dłuższym niż 21 dni) od podpisania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostawy wraz z montażem - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli obrotowych i krzeseł stacjonarnych dla UCK
- Dostawa wyposażenia do kuchni Przedszkola na potrzeby Żłobka w Klewkach - część I.
- Dostawa krzeseł.
- Zakup mebli (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - dwie części)
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Branżowego Centrum Umiejętności przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Swarożynie
- Sprzedaż i dostawa foteli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.