Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Poznań: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej LAN
Numer ogłoszenia: 378944 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej , ul. Masztalarska 3, 61-767 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8215261, faks 061 8215566.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://psp.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: administracja rządowa zespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej LAN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej LAN (CPV-48760000-3: Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej) obejmującego: - dostawę 825 szt. licencji oprogramowania systemu antywirusowego Trend Micro OfficeScan ClientServer Standard 10.0 lub równoważny w tym 241 wznowień, 584 nowych, na okres 3 lat według wymagań określonych w załączniku nr 4 do SIWZ Minimalne wymagania OfficeScan - dostawę 44 szt. urządzeń firewall CISCO ASA lub równoważny wraz z 3 letnim serwisem według wymagań określonych w załączniku nr 3 do SIWZ Minimalne wymagania ASA, - dostawę szt.1 serwera jako platformy dla systemu Trend Micro OfficeScan Management Server według wymagań określonych w załączniku nr 5 do SIWZ Minimalne wymagania dla serwera TM - instalację systemu, - szkolenia dotyczącego obsługi systemu. Ilościowe zestawienie urządzeń firewall CISCO ASA lub równoważny Nazwa urządzenia Ilość urządzeń ASA 5520 Appliance w AIP-SSM-20, SW, HA, 4GE+1FE, 3DESAES wraz z 3-letnim serwisem dla ASA5520-AIP20-K9 1 ASA 5510 Appliance with SW, 5FE,3DES/AES wraz z 3-letnim serwisem dla ASA5510-BUN-K9 1 ASA 5505 Appliance with SW, 10 Users, 8 ports, 3DES AES wraz z 3-letnim serwisem dla ASA5505-BUN-K9 12 ASA 5505 Appliance with SW, 50 Users, 8 ports, 3DES AES wraz z 3-letnim serwisem dla ASA5505-50-BUN- K9 30 Ilościowe zestawienie licencji W ramach zadania należy dostarczyć oprogramowanie systemu antywirusowego Trend Micro OfficeScan Client Server Standard 10.0 lub równoważny. Zamawiający rozszerza posiadane licencje w ilości 241 oraz dokonuje zakupu nowych w ilości 584 dla użytkowników końcowych systemu antywirusowego Trend Micro. W ramach wznowienia posiadanych 241 licencji oprogramowania systemu antywirusowego Trend Micro Zamawiający posiada następujące licencje: Nazwa licencji Ilość licencji Termin ważności Client Server Suite Enterprise EMEA, Polish: New 105 30.11.2009 Client Server Suite Enterprise EMEA, Polish: New 80 18.01.2010 OfficeScan 8.0 Client Edition - Polish:New 30 24.11.2010 OfficeScan Client/Serwer Suite Standard v10.x Englich:New 26 22.07.2010 Informacje dodatkowe Minimalne wymagania dla routera ASA zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ. Minimalne wymagania dla Office Scan zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Minimalne wymagania dla serwera zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Oferowane urządzenia, wymienione w pkt 2 muszą być nieużywane, fabrycznie nowe dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz nie starsze niż 6 miesięcy od daty produkcji. Powyższe urządzenia muszą być dedykowane na rynek Unii Europejskiej, w tym Polski. Zamawiający zachowuje sobie prawo do weryfikacji pochodzenia przedmiotu zamówienia u producenta lub polskiego przedstawiciela producenta. Ilekroć w SIWZ znajdzie się zwrot lub równoważny to należy rozumieć rozwiązanie o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brakIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, zrealizował minimum jedno zadanie w zakresie wdrożenia kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej LAN. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z pkt 4 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz stwierdzające, że zakres jego działania odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w ramach spółki cywilnej reprezentacja spółki winna wynikać z umowy spółki lub uchwały wspólników, które to dokumenty należy załączyć. Zaświadczenie lub odpisy mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów opisanych w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty potwierdzające że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 3, zastępuje je się dokumentem oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy złożenia oświadczeń obowiązują odpowiednio. 5. Wykaz zrealizowanego minimum jednego zadania w zakresie wdrożenia kompleksowego systemu ochrony sieci komputerowej LAN w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zadania. 6. Spełnienie minimalnych wymagań dla routera ASA zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 7. Spełnienie minimalnych wymagań dla Office Scan zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. 8. Spełnienie minimalnych wymagań dla serwera zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. / Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę /..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.wlkp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:15, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego tj.: w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ul. Masztalarska 3 - parter, kancelaria ogólna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa aktualizacji licencji ESET i świadczenie usług wsparcia dla systemów IT na rzecz Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu - 5 części
- Dostawa subskrypcji, wsparcie techniczne oraz asysta techniczna Wykonawcy dla rozwiązania antywirusowego stosowanego w WFOŚiGW w Katowicach lub rozwiązania równoważnego
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta w Piechowicach i jednostkach podległych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





