Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Warszawa: wykonywanie drobnych robót remontowo-budowlanych w obiektach i na terenie IERiGŻ-PIB
Numer ogłoszenia: 378870 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk ekonomicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie drobnych robót remontowo-budowlanych w obiektach i na terenie IERiGŻ-PIB.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przewidywanych drobnych robót remontowo-budowlanych: 1. Prace malarskie: prace przygotowawcze - zabezpieczenie podłóg i mebli, malowanie tynków farbami emulsyjnymi, malowanie stolarki drzwiowej i okiennej farbami olejnymi, uzupełnianie ubytków, szpachlowanie i wykonywanie gładzi gipsowych na tynkach, malowanie lamperii, grzejników i instalacji, sprzątanie po wykonywanych pracach. 2. Prace murarskie i tynkarskie: stawianie ścian działowych z cegły, pustaków, płyt kartonowo-gipsowych, drobne prace zbrojarskie, betoniarskie, wykonywanie nadproży, tynkowanie ścian i sufitów, wykonywanie wyburzeń, przekuć i wywóz gruzu. 3. Prace w zakresie stolarki budowlanej: wymiana, montaż i konserwacja stolarki drzwiowej i okiennej 4. Prace posadzkarskie i glazurnicze: wykonywanie i naprawy posadzek z PCV i terakoty, układanie glazury, układanie wykładzin, wykonywanie przekładek i układanie parkietu, wykonywanie cyklinowania i lakierowania parkietu. 5. Inne drobne prace: roboty dekarskie, roboty ślusarskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy Pzp oraz warunki szczegółowe: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy Pzp oraz warunki szczegółowe: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. 1.4 O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a więc: 1.4.1. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł 1.4.2. Dysponują samochodem dostawczym o ładowności co najmniej 500 kg 1.4.3. W okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 2 roboty remontowo-budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia określonemu w pkt.3 1.4.4. Dysponują przynajmniej dwoma pracownikami do realizacji niniejszego zamówienia, oraz jedną osobą do nadzoru wykonywanych prac, przy czym osoba ta musi posiadać niezbędne uprawnienia tj. uprawnienia w branży budowlanej oraz zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ należy załączyć: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Aktualny w terminie składania ofert odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub wraz z dokumentem z tego urzędu, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na Fundusz Ubezpieczeń Społecznych lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności podmiotu zbiorowego, którym jest lub był składający ofertę albo podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego składającego ofertę - o odpowiedzialności podmiotów określonych w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł . 1.8. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności- załącznik nr 3 do SIWZ. 1.9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik nr 5 do SIWZ. 1.10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż jako Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 2 roboty remontowo-budowlane odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu określonemu w pkt. 3 (polegające na wykonaniu prac wymienionych w pkt. 3.2 ) i o wartości nie mniejszej niż: 200 000 brutto każda. 1.11. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Wykonawcy z siedzibą zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1.2.-1.4 oraz 1.6., zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Ministrów dn. 19.5.2006 r. (Dz. U. z 2006 nr 87 poz.605) oraz z dn. 16.10.2008 r. ( Dz. U. z 2008 r. nr 188 poz1155) - składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert); c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert); 3. Wykonawcy z siedzibą zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 1.5., zgodnie z postanowieniami ww rozporządzenia składają zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 6.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty dotyczące procedur wymienionych w pkt 2.a) i c) mają by wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, dokumenty dotyczące procedur wymienionych w pkt 2. b) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - koszt zakupu materiałów - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - PIB 00-002 Warszawa ul.Świętokrzyska 20 pok. 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - PIB 00-002 Warszawa ul.Świętokrzyska 20 kancelaria pok. 212.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostarczenie trzech przyczep z masztami teleskopowymi przeznaczonymi na potrzeby Wojewody Mazowieckiego.
- Dostawa czterech bezzałogowych statków powietrznych (BSP),z wyposażeniem dodatkowym oraz przeprowadzenie szkolenia produktowego na zabezpieczenie potrzeb Wojewody Mazowieckiego zadania z zakresu OLiOC
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dynasy 8 m 5, część nr 2: Chmielna 26 m 1
- WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY OSÓB, TERENU, OBIEKTÓW I MIENIA W INSTYTUCIE KOLEJNICTWA W WARSZAWIE
- Zapewnienie usługi wsparcia technicznego dla posiadanego oprogramowania Commvault.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów WFDiF w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont bram wjazdowych z napędami wraz z remontem kostki brukowej
- Utworzenie rodzinnego domu dziecka - remont elewacji budynku i garażu - etap 2
- Dostawę oraz instalację zapór drogowych z systemem rozpoznawania tablic rejestracyjnych na osiedlu przy ul. Meissnera 7/9/11 w Warszawie / budynek z placem parkingowym / - zaprojektuj i wybuduj.
- Wykonanie prac budowlanych remontowo konserwacyjnych na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z o.o.
- Przebudowa budynku szkolnego w celu przystosowania do prowadzenia zajęć kształcenia zawodowego wraz z przystosowaniem budynku dla osób niepełnosprawnych w Z.S. im. W. Goetla w Makowie Podhalańskim ...
- Przebudowa dźwigu osobowego w celu przystosowania go dla osób z niepełnosprawnościami w budynku Wydziału Biologii i Biotechnologii UMCS
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





