eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawy oleju do celów grzewczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Poznań: Dostawy oleju do celów grzewczych
Numer ogłoszenia: 378866 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Jana Kochanowskiego 2A, 60-844 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412743, 8412740, faks 061 8412744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju do celów grzewczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy 168 000 litrów oleju do celów grzewczych dla 20 jednostek Policji woj. wielkopolskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) w pieniądzu: przelewem na rachunek Zamawiającego w banku: PKO BP S.A. nr konta 47 1020 4027 0000 1102 0332 9448, z adnotacją /Wadium -olej opałowy- ZZP-2380 - 96/09/; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.) - w przypadkach określonych w pkt 2-5 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oryginału dokumentu (pok. 59) oraz załączenia do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji jego kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, a w przypadku określonym w ppkt 1 Wykonawca załączy do przedmiotowego wniosku oryginał albo kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem. 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 4. Zamawiający zwróci bądź zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. Z treści gwarancji poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający poniższe warunki. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1) posiadają koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) - aktualną na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły /spełnia - nie spełnia/, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji i wymaganych przez Zamawiającego, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy. Warunki określone w pkt 2 i 3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, które musi złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 2) koncesję na obrót paliwami płynnymi wydaną na podstawie art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) - aktualną na dzień składania wniosku o dopuszczenie do licytacji, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści określonej w pliku pod nazwą /oświadczenie art. 22 uPzp/ zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl. 2. Dokumenty wymagane od Wykonawcy zamieszkałego poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa pkt 1 ppkt 1 składa dokument wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającym, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 3) dokumenty, o których mowa w ppkt 1 i 2 winne być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 1, ppkt 1 i 2 winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł jej sprawdzić w inny sposób. Dokument, o których mowa w pkt 1 ppkt 3 musi być złożony w formie oryginału. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wykonawca, aby wziąć udział oraz umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji i wraz z przedmiotowym wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informacje o swoim loginie (login należy podać dokładnie stosując te same znaki w tym duże i małe litery, jeżeli takie zastosowano przy rejestracji). 2. Wymagania techniczne dotyczące urządzeń informatycznych: komputer PC z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz przeglądarka internetowa Internet Explorer 6.0 lub wyższa lub Firefox 2.0 lub wyższa.

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia podając cenę brutto. 2. Licytowana cena jest ceną jednostkową za 1000 litrów oleju do celów grzewczych. Wykonawca proponowaną cenę winien odnieść do średniej arytmetycznej cen publikowanych w internecie dwóch głównych producentów oleju (PKN ORLEN i GRUPA LOTOS) na dzień przeprowadzenia licytacji. 3. Cena wywoławcza wynosi 2500.00 złotych brutto (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) za 1000 litrów oleju. 4. Minimalna wartość postąpienia wynosi 10.00 zł brutto. System nie przyjmie postąpienia, którego wysokość jest mniejsza od minimalnego postąpienia, określonego w ogłoszeniu o zamówieniu. System dopuszcza składanie postąpień z dokładnością do jednego grosza. W tym celu należy oddzielić wartość cyfrową kropką (np. 10.09 będzie oznaczało 10 zł i 9 groszy). 5. Oferty podlegają automatycznej klasyfikacji na podstawie ceny. Wysokość postąpienia jest liczona w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty złożonej w danej licytacji. 6.System nie przyjmie postąpienia, jeżeli zaproponowana cena oferty będzie mniej korzystna niż cena oferty najkorzystniejszej. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą 7. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 8. W celu złożenia postąpienia, wykonawca dopuszczony do licytacji winien nacisnąć znajdujący się w górnej części ekranu przedstawiającego ogłoszenie o zamówieniu przycisk /lista postąpień/ (przycisk aktywny od momentu otwarcia licytacji), a następnie znajdujący się na samym dole listy przycisk /złóż postąpienie/. W polu, które pojawiło się na ekranie należy wpisać wysokość rzeczywistej ceny oferty, jaką proponuje wykonawca, a następnie nacisnąć przycisk /złóż/.

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    120 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 06.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu, ul. Kochanowskiego 2a, 60-844 Poznań, pok. 59.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Planowany termin otwarcia licytacji - 16.11.2009 r. godz. 12:00, jednakże otwarcie licytacji nie nastąpi wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia.

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Termin zamknięcia licytacji elektronicznej nastąpi po upływie podstawowego czasu trwania licytacji.

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 1. Termin zamknięcia licytacji elektronicznej nastąpi w chwili upływu podstawowego czasu trwania licytacji tj. 20 minut, pod warunkiem, że w ciągu ostatnich 5 minut licytacji nie nastąpi nowe postąpienie. 2. Jeżeli w ciągu ostatnich 5 minut trwania licytacji nastąpi nowe postąpienie licytacja zostanie automatycznie przedłużona o kolejne 5 minuty. 3. Licytacja zakończy się wówczas, gdy w ciągu ostatnich 5 minut nie nastąpi nowe postąpienie. 4. Czas trwania licytacji odnosi się do czasu serwera podanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl..

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Inne wymagane dokumenty: 1) wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści określonej w pliku pod nazwą /wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji/ zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl; 2) oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej podpisuje inna osoba niż Wykonawca, b) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy- w/w upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 musi być złożony w formie oryginału. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2. Wnioski należy składać w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy, z dopiskiem /wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej na dostawę oleju do celów grzewczych/. Wnioski złożone po upływie terminu określonego w IV.3.11 niniejszego ogłoszenia nie będą rozpatrywane. 3. Zaproszenie o dopuszczeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail lub faksem na numer faksu podane we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 4.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy zamieszczonym na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl, plik pod nazwą /projekt umowy/. 6. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania, do momentu upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji, będą zamieszczanie na stronie internetowej Zamawiającego, pod adresem http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl. 7.Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami: - w sprawach procedury - Jolanta Gałka, tel. 061/84 127 52, faks 061/84 127 44,e-mail zzp@wielkopolska.policja.gov.pl; - w sprawach dot. przedmiotu zamówienia - Tadeusz Kwaśny - 061/ 84 126 56. 8. Nie jest wymagany podpis elektroniczny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.