To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-15
Gdynia: 36/SZKOL/4651/2011
Numer ogłoszenia: 378760 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342264 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4651, , 81-929 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6268012, faks 58 6268573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 36/SZKOL/4651/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: zadanie 1 - artykułów biurowych, papieru, zadanie 2 - niszczarek biurowych , wymienionych w zał. nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.14.00 - Niszczarki 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: zadanie 1 - dostawa artykułów biurowych, papieru,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. Kas J. Kasperski sp.j., ul. J. Wiśniewskiego 20, 81-969 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21097,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16930,31
Oferta z najniższą ceną: 16930,31 / Oferta z najwyższą ceną: 20864,49
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: zadanie 2 - niszczarek biurowych , wymienionych w zał. nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DXN SOLUTIONS E.J.ŁOŚ SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
DXN SOLUTIONS E.J.ŁOŚ SPÓŁKA JAWNA W LIKWIDACJI
- XEROSERVICE NORTH Sp z o.o., ul. Łużycka 3, 81-537 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8845,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4741,65
Oferta z najniższą ceną: 4741,65 / Oferta z najwyższą ceną: 5971,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania likwidacja pieców na opał stały
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD.
- Dostosowanie jednostki r/v IMOR na potrzeby pracy z systemem holowanych pojazdów ROTV wraz z magnetometrami na podstawie dokumentacji wykonawczej - powtórne
- Dostawa aparatury medycznej na Oddział Hematologii Jednego w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni w ramach projektu "Rozbudowa Oddziału Hematologii i Transplantologii Szpiku ..."
- Wykonanie robót budowlanych pn: "Budowa oświetlenia ul. Miedzianej w Gdyni"
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy zadaszonego lodowiska na terenie położonym przy ul. Kazimierza Górskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostępne placówki Systemu Oświaty w Kobylinie- Dostosowanie przedszkola i Szkoły Podstawowej w Kobylinie w zakresie edukacji włączającej
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów oraz sprzętu komputerowego na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- ZP/CZD/106/25 Dostawa materiałów biurowych - 2 pakiety
- Zakup materiałów biurowych, papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Miasta Rzeszowa i jednostek organizacyjnych miasta Rzeszowa
- Dostawa artykułów biurowych i archiwizacyjnych dla 42 BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.