eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierżoniówBieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2015-2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Dzierżoniów: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2015-2016
Numer ogłoszenia: 378720 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341222 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dzierżoniów, Rynek 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 6450800, faks 74 6450801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2015-2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usługi w ramach zadania pn.: Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie Dzierżoniowa w latach 2015-2016. 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego w zakresie określonym przez Zamawiającego wynikającym z aktualnych potrzeb takich, jak np. zdarzenia drogowe, wnioski mieszkańców, dewastacja oznakowania, likwidacja zagrożeń, w tym także na realizacji usług obejmujących swym zakresem wymianę jednego znaku lub pomalowanie pojedynczego symbolu o powierzchni poniżej 1 m2 . 2. Zakres usług obejmuje: 1. montaż i demontaż słupków znaków drogowych i tablic informacyjnych oraz słupków zabezpieczających wraz z naprawą nawierzchni chodnika lub pobocza po wykonanych pracach, 2. malowanie słupków do znaków i tablic informacyjnych farbą ftalową na podkładzie farby miniowej, 3. montaż i demontaż znaków drogowych, tablic informacyjnych, tabliczek, 4. poprawianie obróconych, wykrzywionych znaków i tablic informacyjnych, prostowanie słupków do znaków, 5. usuwanie ze znaków drogowych i tablic informacyjnych napisów, rysunków i innych trwałych zanieczyszczeń spowodowanych aktami wandalizmu, 6. mycie znaków drogowych i tablic informacyjnych, 7. malowanie oznakowania poziomego z zastosowaniem farby rozpuszczalnikowej bez mikrokulek szklanych o grubości warstwy 0,3 - 0,8mm, 8. malowanie oznakowania poziomego z zastosowaniem farby rozpuszczalnikowej z mikrokulkami szklanymi o grubości warstwy 0,3 - 0,8mm, 9. usuwanie zbędnego oznakowania poziomego. 3. Orientacyjne ilości usług zostały określone w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W zależności od aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszania lub zwiększania ilości usług określonych w kosztorysie ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, na nim ciążą wszystkie obowiązki określone w w/w ustawie. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z usunięciem odpadów z miejsca wytworzenia, wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem. Ponadto Wykonawca ma obowiązek: 1) zapewnić stały dozór nad realizacją zadania, 2) wykonać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, przepisami ochrony środowiska oraz zasadami bhp, 3) realizować usługi w kolejności i terminach wyznaczonych przez Zamawiającego w protokołach typowania usług, 4) przedłożyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami, wydanego na podstawie ustawy o odpadach, 5) dostarczyć Zamawiającemu w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia o przeszkoleniu w zakresie BHP oraz ochrony środowiska na stanowisku pracy pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu usług związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia, 6) zapewnić całodobową łączność telefoniczną, umożliwiającą zgłoszenie nagłych zdarzeń, 7) w przypadku nagłych zdarzeń zabezpieczyć miejsce zdarzenia w ciągu 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego oraz przywrócić je do stanu pierwotnego w ciągu 24 godzin; nagłe zdarzenia mogą obejmować konieczność wykonywania prac określonych w umowie bez względu na przewidywany zakres (zlecone prace mogą obejmować wymianę jednego znaku, realizację jednej usługi), 8) realizacji każdego typowanego zakresu robót, nawet ograniczonego do wykonania montażu pojedynczego znaku lub pomalowania pojedynczego oznakowania poziomego o powierzchni poniżej 1m2. 9) w dniach wolnych od pracy zabezpieczyć miejsce nagłego zdarzenia w ciągu 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego i przywrócić je do stanu pierwotnego pierwszego dnia roboczego, 10) we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć i oznakować strefy prowadzonych usług, 11) uporządkować teren po wykonaniu usługi, 12) wykonywać usługi w sposób jak najmniej dezorganizujący ruch drogowy oraz usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady oraz niepotrzebne urządzenia, 13) przygotować przedmiot umowy do odbioru po uprzednim sprawdzeniu poprawności jego wykonania, 14) zgłosić Zamawiającemu gotowość odbioru wykonanych usług. 15) co najmniej raz w tygodniu dokonać przeglądu oznakowania na terenie Dzierżoniowa, w którym może uczestniczyć przedstawiciel Zamawiającego lub inspektor nadzoru; po przeprowadzonym przeglądzie Wykonawca telefonicznie zgłasza Zamawiającemu stwierdzone nieprawidłowości w oznakowaniu, 16) przechowywać (magazynować) materiały związane z oznakowaniem dróg, będące własnością Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Reklamowy Znaki pl Krzysztof Gabory, ul. Nyska 22, 48-385 Otmuchów, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247957,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 232645,48

  • Oferta z najniższą ceną: 232645,48 / Oferta z najwyższą ceną: 495013,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.