eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoleutrzymanie czystości w obiekcie SPZOZ Centrum przy ul. Kościuszki 2 w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-24

Opole: utrzymanie czystości w obiekcie SPZOZ Centrum przy ul. Kościuszki 2 w Opolu
Numer ogłoszenia: 378653 - 2008; data zamieszczenia: 24.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Centrum" w Opolu , ul. Kościuszki 2, 45-062 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4020398, faks 077 4020397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozcentrum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie czystości w obiekcie SPZOZ Centrum przy ul. Kościuszki 2 w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie podłogowe przeznaczone do codziennego sprzątania - 2884 m2 Łączna powierzchnia glazury i luster przeznaczona do codziennego mycie - 1730 m2 Łączna powierzchnia okien przeznaczona do mycia - 380 m2 przeszklenie klatki schodowej (od zewnątrz wysokość 9m) - 50 m2 Zasady realizacji usługi, wymagania wobec Wykonawcy oraz szczegółowy zakres czynności do wykonania i ich częstotliwość określony został w istotnych postanowieniach umowy i załączniku - formularz cenowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności a. Posiadają odpowiedni potencjał kadrowy tzn. mieć do dyspozycji następujące osoby:, co najmniej 4 pełne etaty przeznaczone do utrzymania czystości w obiekcie przy ul. Kościuszki 2 w Opolu. b. Posiadają odpowiedni potencjał techniczny tzn. mieć do dyspozycji następujące w pełni sprawne jednostki sprzętu: wózki do sprzątania z pojemnikami do dezynfekcji. c. Zrealizowali, co najmniej jedną usługę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za odpowiadające rodzajem rozumie się usługi utrzymania czystości w obiektach służby zdrowia o powierzchni minimum 1000m2. 4. Nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 5. Złożą oświadczenia i dokumenty wskazane w punkcie 4 specyfikacji W zakresie warunków wskazanych powyżej ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 niniejszej specyfikacji, metodą zero-jedynkową..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 Wypełniony formularz oferty - wg wzoru znajdującego się w rozdziale III 4.2 Wypełniony formularz cenowy - wg załącznika Nr 1 do formularza oferty. 4.3 Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - zał. 2 4.3.a pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4.3 wykonawca wykazał osoby , którymi będzie dysponował - 2a 4.4 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zał. 3 4.4. a Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4.4 wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował - zał. 3a 4.5 Wykazu, co najmniej jednej usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (warunek: doświadczenie w realizacji usług porządkowych w obiektach służby zdrowia o powierzchni utrzymania czystości minimum 1000m2) - za. 4. 4.6 Oświadczenie oferenta, że posiada niezbędny potencjał kadrowy, finansowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia na podstawie art. 22 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 na druku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej instrukcji. 4.7 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. 6. 4.8 Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego oferenta do obrotu prawnego - zał. 6a 4.9 Zaakceptowany egzemplarz wzoru umowy- zał. 7. 4.10 Kserokopia umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej - zał. 6b. 4.11 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zał. 8. 4.12 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. 9 4.13 Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. 10.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozcentrum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Centrum w Opolu, 45-062 Opole ul. Kościuszki 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2009 godzina 13:00, miejsce: Siedziba zamawiającego przy ul. Kościuszki 2 w pokoju nr 317.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.