Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-24
Milicz: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych i gimnazjalnych działających na terenie gminy Milicz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2009 roku
Numer ogłoszenia: 378561 - 2008; data zamieszczenia: 24.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.milicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych i gimnazjalnych działających na terenie gminy Milicz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2009 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązku wykonawcy należy: a) realizowanie dowozów w dni nauki szkolnej wg harmonogramu uzgodnionego z dyrektorami szkół, do których uczęszczają uczniowie niepełnosprawni na nastepujących trasach: Część I dowóz i odwóz: Milicz, Dunkowa, Brzezina Sułowska (gajówka), Słaczno, Sulimierz, Łąki , Sułów,Milicz(80km). Przewidywana roczna ilość przewozów wynosi ok. 14960km, Część II dowóz i odwóz: Milicz,Gądkowice, Bartniki, Niesułowice, Milicz (110km). Przewidywana roczna ilość przewozów wynosi ok. 20570km, Część III dowóz i odwóz: Milicz, Latkowa, Ostrowąsy, Nowe Grodzisko, Kąty, Milicz(130km). Przewidywana roczna ilość przewozów wynosi ok.24310km. b) Zamawiający dopuszcza podział zamówienia na części odpowiadających trasom poszczególnych dowozów i odwozów oznaczonych odpowiednio jako Część I, II i III. Ceny za 1 km przewozu podane w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do S. I. W. Z., za poszczególne części I, II i III nie podlegają sumowaniu. Zamawiający nie wymaga, by oferent złożył ofertę na wszystkie części tzn. na I, I i III część przedmiotowego zamówienia. c) zapewnienie wykwalifikowanej opieki w czasie przewozu, d) umożliwienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu na przystankach wskazanych przez dyrektorów szkół, do których uczęszczają uczniowie niepełnosprawni, e) zapewnienie ogrzewania pojazdu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2009 i w okresie od 01.11.2009 do 31.12.2009, f) zapewnienie zastępstwa w razie niemożności samemu wykonywania przedmiotowego zamówienia. Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane samochodami osobowymi dopuszczonymi do ruchu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób na wózkach inwalidzkich..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest: 1) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień t. j. licencji lub zezwolenia w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, jeżeli przepisy szczególne wymagają ich posiadania, 2) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia t. j. wykonawcy wykażą się: a)dysponowaniem w pełni sprawnymi jednostkami transportowymi wraz z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w pełni sprawnych jednostek transportowych (z ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC i ważnymi badaniami technicznymi). 3)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4)nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty lub oświadczenia, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą ( zał. nr 1 do siwz) składane są następujące dokumenty i oświadczenia: a)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ), b)Zezwolenie lub licencja, w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania, c)wykaz posiadanego sprzętu (urządzeń), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca ( w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) wraz z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia w pełni sprawnych jednostek transportowych (z ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC i ważnymi badaniami technicznymi), jeżeli w w/w wykazie, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; W/w dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub jako kserokopie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez oferenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.milicz.pl lub Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 58, w cenie 10,00 zł na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 Pzp.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obsługi Petenta), otwarcie ofert: 06.01.2009 o godz. 12:30, sala nr 4 ( na parterze).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do jednostek oświatowych na terenie gminy Zaniemyśl w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz/odwóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lidzbark wraz z zapewnieniem opiekuna dowozu dla części 1 i 2
- Dostawa kruszywa łamanego dolomitowego o frakcji 4-31,5mm na potrzeby Gminy Ryglice
- "DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Miasta Czeladź do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 oraz opieka nad dziećmi w czasie przewozu
- dowozy i odwozy szkolne wraz z zapewnieniem opieki w dni nauki szkolnej dzieci zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Wronki od 02 września 2024r. do 20 grudnia 2024r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.