eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubniewice › Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej w Gliśnie na cele mieszkaniowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Lubniewice: Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej w Gliśnie na cele mieszkaniowe.
Numer ogłoszenia: 37835 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubniewice, ul. Jana Pawła II 51, 69-210 Lubniewice, woj. lubuskie, tel. 095 755 70 52, fax 095 755 75 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej w Gliśnie na cele mieszkaniowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres prac obejmuje rozebranie istniejących ścianek działowych,wykonanie fundamentów w miejscu projektowanych ścian usztywniających i kominów,wymianę istniejacych podłóg i posadzek wraz z częściową wymianą podłoża betonowego,wykonanie murowanych wieloprzewodowych kominów dymowo wentylacyjnych,pokrycie dachów dachówką bitumiczną zgrzewalną,wykonanie wewnętrznych schodów żelbetonowych,płytowych,zabiegowych,wykonanie wewnętrznych przyłączy instalacyjnych do mieszkań,wykonanie nowych otworów drzwiowych i okiennych w miejscu projektowanych drzwi i okien,wykonanie wewnętrznych ścian działowych,osadzenie ościeżnic drzwiowych w projektowanych ścianach działowych i nośnych,montaż drzwi wejściowych do budynku i mieszkań.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca,który posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postepowania,posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny,a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do specyfikacji, wypełniony druk oferta, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji. oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r.), oświadczenie, zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r.), doświadczenie zawodowe, potencjał kadrowy, potencjał techniczny, informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubniewice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Lubniewice ul. Jana Pawła II 51 69-210 Lubniewice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Lubniewice ul. Jana Pawła II 51 69-210 Lubniewice sekretariat pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.