Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-25
Zakopane: USŁUGI SEGREGACJI ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 37834 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Kamieniec 25, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015215, fax 018 2017120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komunalna Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI SEGREGACJI ODPADÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: Zadanie 1: gospodarce odpadami (segregacji, załadunku, porządkowaniu, związanych z unieszkodliwianiem odpadów), Zadanie 2: załadunku odpadów komunalnych Zadanie 3: ręcznym sprzątaniu i zamiataniu ulicy Krupówki, a w okresie zimowym dodatkowo posypywaniu materiałami szorstkimi miejsc śliskich
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.33.00 - Usługi gospodarki odpadami Kod CPV wg słownika 2008: 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami Oryginalny kod CPV: 95.13.00.00 - Usługi siły roboczej Kod CPV wg słownika 2008: 98.51.30.00 - Usługi siły roboczej dla gospodarstw domowych Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie 1: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100) Zadanie 2: 300,00 zł (trzysta złotych 00/100) Zadanie 3: 250,00 zł (dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy: a) wypełniony druk oferty przetargowej stanowiący zał. 1 do specyfikacji; b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne określone przepisami art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa zamówień publicznych, stanowiące zał. 2 do siwz; c) oświadczenie wykonawcy o korzystaniu z podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia stanowiące zał.3 do siwz, w którym Zamawiający zobowiązany jest wskazać części zamówienia które wykonane będą z udziałem podwykonawców, jeżeli ich udział w Zamówieniu Wykonawca przewiduje d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium zgodnie z pkt.9 siwz; f) dla zadania 1 - potwierdzenie odbycia wizji lokalnej, podpisane przez obie strony - Wykonawcę i Zamawiającego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 10:00, miejsce: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 4T/Segregacja/2008 - zadanie 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Usługi polegające na: gospodarce odpadami (segregacji, załadunku, porządkowaniu, związanych z unieszkodliwianiem odpadów),.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.33.00-8, 95.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 4T/Segregacja/2008 - zadanie 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegające na załadunku odpadów komunanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.33.00-8, 95.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 4T/Segregacja/2008 - zadanie 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi polegające na ręcznym sprzątaniu i zamiataniu ulicy Krupówki, a w okresie zimowym dodatkowo posypywanie materiałami szorstkimi miejsc śliskich..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu oraz aparatury medycznej znajdującej się w Szpitalu Specjalistycznym Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem
- Przenosiny Poradni Zdrowia Psychicznego na parter budynku adm. z równoczesnym przeniesieniem obecnych Poradni szpitalnych tam zlokalizowanych do pomieszczeń wysokiego parteru budynku głównego Szpitala
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Nadzór botaniczny nad pracami związanymi z modernizacją szlaków turystycznych
- Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Chramcówki w Zakopanem na potrzeby klubu 'Senior plus'
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Zamoyskiego w Zakopanem na cele rekreacyjne.
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Opatowiec"
- Utrzymanie czystości i porządku w obrębie 167 przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest gmina Śrem oraz które położone są na jej obszarze
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 ulegających biodegradacji pochodzących z selektywnej zbiórki (2.000 Mg).
- "Utrzymanie czystości i porządku na chodnikach, placach i przystankach komunikacyjnych w Sanoku na lata 2025/2026 r."
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.