eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemirowiceusługi konserwacji i napraw systemów alarmowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Siemirowice: usługi konserwacji i napraw systemów alarmowych
Numer ogłoszenia: 378321 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4653 , 84-313 Siemirowice, woj. pomorskie, tel. 059 8614186, faks 059 8614183.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi konserwacji i napraw systemów alarmowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie konserwacji i napraw: - instalacji sygnalizacji włamania i napadu, - instalacji systemu telewizji przemysłowej, - systemu kontroli dostępu, - instalacji przeciwpożarowej w obiektach JW 4653 Siemirowice, Komendy Lotniska Nr 2 Darłowo, JW 4650 Siemirowice, JW 4649 Darłowo, Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia MW Siemirowice i Darłowo..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - ważną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, - stosowne licencje I i II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - ważne poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli przynajmniej ZASTRZEŻONE na cały czas trwania umowy dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych dla wszystkich osób przewidzianych do realizacji zamówienia, - świadectwa kwalifikacyjne SEP. Nadzorujący posiada autoryzacje w zakresie instalowania, projektowania i konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4, - polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł. - własną kancelarię tajną, pełnomocnika do spraw ochrony informacji niejawnych w celu prowadzenia korespondencji niejawnej. Wykonawca nie może korzystać z innych niż własna kancelaria tajna. - posiadają świadectwa kwalifikacyjne SEP lub autoryzacje w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4. - świadectwa przeszkolenia pracowników ze znajomości systemów sygnalizacji włamania i napadu opartych na centralach GALAXY 512, GALAXY G3, SATEL INTEGRA, SATEL CA10, SATEL CA5, PALLADION, TITAN, ATS 4018, POLON ALFA; - świadectwa przeszkolenia pracowników ze znajomości systemu kontroli dostępu COMPAS; - świadectwa przeszkolenia pracowników ze znajomości systemu wizualizacji stanów systemów sygnalizacji napadu i włamania InPRO BMS; 1.2 a ponadto: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy; - posiadają zdolność podjęcia działań zmierzających do usunięcia zaistniałej awarii w czasie 4 godzin (zgodnie z postanowieniami NO-04-A-004-8) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust.1, jeżeli złoży wymagane oświadczenia i dokumenty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 2. Oświadczenie że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkiem, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatniczych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 7. Upoważnienie o podpisywaniu oferty ( fakultatywne ). 8. Oświadczenie o posiadaniu własnej kancelarii tajnej 9. Ważna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) - na czas trwania umowy. 10. Imienny wykaz osób przewidzianych do realizacji usługi na terenie obiektu - załącznik nr 5 do SIWZ - wraz z kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem (dla wszystkich wymienionych w wykazie osób): - licencji I lub II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, - poświadczeń bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE na cały czas trwania umowy, wydanych na podstawie ustawy z dnia 22.01.1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 11 poz. 95 z późn. zm.), - zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, - świadectw kwalifikacyjnych SEP lub autoryzacji w zakresie instalowania i/lub konserwacji systemów alarmowych w klasie SA-4; - świadectwa przeszkolenia pracowników ze znajomości systemów sygnalizacji włamania i napadu opartych na centralach GALAXY 512, GALAXY G3, SATEL INTEGRA, SATEL CA10, SATEL CA5, PALLADION, TITAN, ATS 4018, POLON ALFA; - świadectwa przeszkolenia pracowników ze znajomości systemu kontroli dostępu COMPAS; - świadectwa przeszkolenia pracowników ze znajomości systemu wizualizacji stanów systemów sygnalizacji napadu i włamania InPRO BMS; 11.Dokumenty potwierdzające zatrudnianie przez Wykonawcę pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych 12.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 13. Polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2.000.000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, pokój nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4653, 84-313 Siemirowice, budynek nr 8, kancelaria pokój nr 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.