Ogłoszenie z dnia 2006-01-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Bydgoszcz: dostawa materiałów biurowych i papieru Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Agnieszka Rabiej, ul. Powstańców Wielkopolskich 7, 85-090 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3285320 lub 3285321, fax 052 3285319, e-mail: przetarg@kujawsko-pomorska.policja.gov.pl, www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych i papieru. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów biurowych i papieru. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Magazyn Wydziału Zaopatrzenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy przy ul. Iławskiej 1 w Bydgoszczy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru dla potrzeb Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy. Zamówienie obejmuje 9 zadań częściowych, których szczegółowy opis zawiera załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dopuszcza się zaoferowanie towarów równoważnych. Nie przewiduje się prawa opcji. Powyżej 130 tyś euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Każda składana oferta /obejmująca wszystkie Zadania/ musi być zabezpieczona wadium w wysokości 21.057,00 /słownie: dwadzieścia jeden tysięcy pięćdziesiąt siedem 00/100/. W przypadku składania ofert częściowych wadium na poszczególne zadania wynosi: Zadanie 1 - 8.385,00 PLN Zadanie 2 - 1.913,00 PLN Zadanie 3 - 1.814,00 PLN Zadanie 4 - 604,00 PLN Zadanie 5 - 1.611,00 PLN Zadanie 6 - 1.209,00 PLN Zadanie 7 - 2.188,00 PLN Zadanie 8 - 1.223,00 PLN Zadanie 9 - 2.110,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności faktury- 21 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy. Zamawiający oceni spełnienie tych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, których wykaz stanowi pkt. IV SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 2, 3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 7. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. Jeżeli pełnomocnictwo to będzie dotyczyło również podpisania umowy, wówczas Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa 8. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie np. spółkę cywilną, wykonawcy zobowiązani są do: 9. ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 10. dołączenia w\w pełnomocnictwa do oferty, złożenia dokumentów wymienionych w pkt. 1,2, 3, 4, 5 przez wszystkie podmioty , w których imieniu jest składana oferta. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZZP-11-06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 06.03.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście u Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.03.2006 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja w składzie: Przewodniczący- Szymon Kozłowski , Sekretarz- Agnieszka Rabiej , członkowie- Alicja Bąkowska, Irena Nowak, Krzysztof Chrzanowski. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 06.03.2006, godzina 13:15, W siedzibie zamawiającego Komenda Wojewódzka Policji ul. Powstańców Wielkopolskich 7 pokój nr 203.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1. - Papier ksero A-4 bezpyłowy 80 g biały kl. CIE min 146 - ryza - 25000 2. - Papier ksero A-3 bezpyłowy 80 g biały kl. CIE min 146 - ryza - 3000. 3) Zakres lub wartość: j.w 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1 - Papier termoczuły fax 210/30 mb - Rolka - 2500 2 - Papier termoczuły fax 210/50 mb - Rolka - 1000 3 - Papier termoczuły fax 210/100 mb - Rolka - 2225 4 - Papier kancelaryjny A-3 Krata, ryza 500 ark. - Ryza - 100 5 - Karton wizytówkowy A-4 200 g biały z fakturą kratka, pak. po 25 ark. - Opak. - 500 6 - Karton wizytówkowy A-4 200 g ecrue z fakturą kratka, pak. po 25 ark. - Opak. - 412 7 - Papier samoprzylepnymat - biały format A 3 - Arkusz - 2000 8 - Papier ksero A4, bezpyłowy 80g kolory: błękitny, kremowy, seledynowy, fioletowy - Ryza - 400. 3) Zakres lub wartość: j.w. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1 - Papier komputerowyA 600 składanka 240x12x3- oryginał biały, kopia różowy, żółty, na grzbiecie napis"oryginał" "kopia" - Karton - 100 2 - Papier komputerowy A 2000- składanka 240x12x1 - Karton - 200 3 - Papier komputerowyA 2000- składanka 250x12x1 - Karton - 200 4 - Papier komputerowyA 900- składanka 250x12x2 - Karton - 100 5 - Papier komputerowyA 2000- składanka 360x12x1 - Karton - 100 6 - Papier komputerowy A 900- składanka 375x12x2 - Karton - 50 7 - Karton dwustronnie biały, niepowlekany, niesatynowany B1, 250g - Arkusz - 10000 8 - Karton A2 200g kolor jasnoniebieski - Arkusz - 10000 9 - Karton A-4 200g do bindowania w opak. po 100 szt. (jasnoniebieski, jasnozielony, jasnoczerwony, gładki) - Opak. - 300 10 - Pudło na archiwa ze zdejmowanym wiekiem mieści 4 segregatory wym. 33X33x33 cm - Szt. - 300. 3) Zakres lub wartość: j.w 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1 - Blok Biurowy biały A-4 krata górą klejony, 50 kartek - Szt. - 2000 2 - Blok techniczny A-4 200g, 20 kartek - Szt. - 50 3 - Zeszyt A-5, krata 32 kartki - Szt. - 1000 4 - Zeszyt A-5, krata 60 kartek - Szt. - 1500 5 - Zeszyt A-5, krata 96 kartek w twardejoprawie - Szt. - 1500 6 - Zeszyt A-4 krata 96 kartek w twardej oprawie - Szt. - 2000 7 - Skorowidz A-4 krata 96 kartek, szyty w twardej oprawie - Szt. - 500 8 - Zeszyt B-6, krata 160 kartek w twardej oprawie - Szt. - 200 9 - Skorowidz A-5 kratka, 96 kartek, szyty w twardej oprawie - Szt. - 200 10 - Skorowidz A-4 1/2 w twardej oprawie, szyty - Szt. - 100. 3) Zakres lub wartość: j.w 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1 - Długopis - żelowy z wymiennym wkładem 0,6mm dł. linii pisania 600m wodoodporny tusz z zawartością pignentu nadający kolorom intensywność, ergonomiczny uchwyt zapewniający wygodę w pisaniu przezroczysta obudowa wkład kolor niebieski, czarny - Szt. - 5000 2 - Wkład-żel do długopisu-żel dot. poz.1 - Szt. - 10000 3 - Długopis - żel z wymiennym wkładem 0,6mm dł. linii pisania 600m wodoodporny tusz z zawartością pignentu nadającego kolorom intensywność, ergonomiczny uchwyt zapewniający wygodę w pisaniu, przezroczysta obudowa wklad kolor czerwony, zielony - Szt. - 1500 4 - Wkład-żel do długopisu dot. poz.3 - Szt. - 1000 5 - Długopis automatyczny z chowanym wkładem(czarny, niebieski) - Szt. - 5000 6 - Wkład zwykły do długopisu dot. poz. 5 - Szt. - 5000 7 - Długopis z wielopojemnym metalowym wkładem (czarny, niebieski) - Szt. - 5000 8 - Wkład metalowy, wielopojemny(czarny, niebieski) - Szt. - 5000 9 - Marker olejowy wodoodporny do powierzchni szorstkich i gładkich, odporny na ścieranie z okrągłą końcówką, gr. linii 2,2 mm(biały, czarny) - Szt. - 150 10 - Mazak z okrągłą końcówką, gr. linii 2 mm z tuszem szybkoschnącym niezmywalny (czarny, niebieski, czerwony) - Szt. - 1000 11 - Ołówek z gumką HB - Szt. - 3000 12 - Ołówek automatyczny - średnica grafitu 0,5; 0,7mm - Szt. - 3000 13 - Grafity do ołówków mechanicznych, w pojemniku 12 szt. grubość grafitu 0,5; 0,7mm twardość HB - Opak. - 2000 14 - Zakreślacz różnokolorowy ze ściętą końcówką, nieblaknący do wszystkich rodz. papieru - Szt. - 1500 15 - Flamaster przeznaczony do pisania i malowania na papierze, napełniany tuszem na bazie wody w etui 4 kolory (niebieski, czerwony, czarny, żółty) - Kpl. - 700 16 - Pióro korekcyjne o min. poj. 12 ml.z met. końcówką, z zaworkiem - Szt. - 1000 17 - Korektor w butelce na bazie wody idealnie kryjący bezzapachowy poj. 20ml - Szt. - 200. 3) Zakres lub wartość: j.w 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1 - Folia A4 do segregatora przeźroczysta, w opak. 100 szt., krystaliczna, średniej grubości - Opak. - 700 2 - Folia A5 do segregatora przeźroczysta, w opak. 100 szt. krystaliczna, średniej grubości - Opak. - 200 3 - Folia A4 przeźroczysta do laminowania, 100 mikronów, w opak. po 100 szt. - Opak. - 200 4 - Folia A4 do bindowania przeźroczysta, 200 mikronów, w opak. po 100 szt. - Opak. - 200 5 - Folia A4 PPC 104 laser do rzutników w opak. po 50 szt. - Opak. - 100 6 - Folia stretch gr. 23 mikrony do pakowania rolka 1,3 kg. - Rolka - 100 7 - Grzbiety do bindowania śr.19 mm (na 150 kart)w opak. po100 szt. - Opak. -200 8 - Grzbiety do bindowania śr. 8 mm w opak. 100 szt. - Opak. - 200 9 - Grzbiety do bindowania śr. 10 mm w opak. 100 szt. - Opak. - 100 10 - Grzbiety do bindowania śr. 12 mm w opak. 100 szt. - Opak. - 100 11 - Grzbiety do bindowania śr. 14 mm w opak. 100 szt. - Opak. - 100 12 - Skoroszyt plastykowy z wąsami i przeźroczystą okładką - Szt. - 3000 13 - Teczka wiązana z folii PCV A4 szt.1000 14 - Okładki do termobindownicy A4 gr. grzbietu 6mm, na 60 kart o gr. 80 g, w op. 100 szt. - Opak. - 10 15 - Okładki do termobindownicy A4 gr. grzbietu 3mm, na 30 kart o gr. 80 g, w op. 100 szt. - Opak. - 10 16 - Okładki do termobindownicy A4 gr. grzbietu 9mm, na 90 kart o gr. 80 g, w op. 80 szt. - Opak.- 10. 3) Zakres lub wartość: j.w 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1 - Koperty małe C6 samoprzylepne białe w kartonie po 1000 szt. - Karton - 600 2 - Koperty średnie C5samoprzylepne białe w kartonie po 500 szt. - Karton - 400 3 - Koperty B4samoprzylepne białe pak. Po 250 szt. - Karton - 400 4 - Koperty aktowe białe samoprzylepne trójwym. ze składanym grzbietem o wym. 300x450x40mm - Szt. - 10.000 5 - Koperty C6 białe typowe ze zwrotką - Szt. - 10.000 6 - Koperty białe podłużne samoprzyl. 22x11cm- okienko z prawej strony - Szt. - 10.000 7 - Koperty ochronne białe A5 z folią bąbelkową - Szt. - 3000. 3) Zakres lub wartość: j.w 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1 - Segregator A4 z mechanizmem szer. grzbietu 50 mm otwory boczne i grzbietowe, wymienna etykieta na grzbiecie, jednobarwna okładka - różne kolory, laminowane na zewnątrz, z metalowymi okuciami - Szt. - 800 2 - Segregator A4 z mechanizmem szer. grzbietu 75 mm otwory boczne i grzbietowe, wymienna etykieta na grzbiecie, jednobarwna okładka - różne kolory, laminowana na zewnątrz, z metalowymi okuciami - Szt. - 3000 3 - Segregator A5 z mechanizmem szer. grzbietu 75 mm otwory boczne i grzbietowe, wymienna etykieta na grzbiecie, jednobarwna okładka - różne kolory, laminowana na zewnątrz, z metalowymi okuciami - Szt. - 300 4 - Teczka tekturowa laminowana A4, zamykana na dwa rzepy szer. grzbietu 35 mm, kolor niebieski, żółty, czerwony - Szt. - 100 5 - Teczka do podpisu A4 z harmonijką - 8 kart - Szt. - 300 6 - Teczka do podpisu A4 z harmonijką - 16 kart - Szt. - 100 7 - Teczka A4 wiązana tekturowa - Szt. - 30000 8 - Skoroszyt zwykły A4 tekturowy z fałdą i przewleczką Szt.- 20000 9 - Skoroszyt-zawieszka A4 tekturowa pełna - Szt. - 20000. 3) Zakres lub wartość: j.w 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: 1 - Dziurkacz metalowy, odstęp między otworami 80mm, od spodu plastikowa nakładka, dziurkuje 40 kartek, odl. Od brzegu kartki 8mm - Szt. - 400 2 - Datownik automatycznyTypu "TRODAT" 4810 - Szt. - 200 3 - Zszywacz metalowy, możliwość zszycia 20 kart, na 100 szt. zszywek, głębokość zszywania 80mm - Szt. - 400 4 - Zszywacz długoramienny, gł. zszywania do 300mm, możliwość zszycia do 40 kartek, na zszywki: 24/6, 26/6, 24/8, 26/8 - Szt. - 20 5 - Spinacze okrągłe wielkość 28 mm w opak. po 100 szt. - Opak. - 6000 6 - Spinacze okrągłe wielkość 50 mm w opak. po 100 szt. - Opak. - 300 7 - Skoroszyt - twardy A4 Zawieszany do segregatora z folii PCV - Szt. - 5000 8 - Klej biurowy w sztyfcie 15g bezbarwny, bezwonny, dwuletni okres stosowania bez utraty właściwości - Szt. - 4000 9 - Klej biurowy w płynie 40ml z aplikatorem, nierozlewający się - Szt. - 2000 10 - Kalka maszynowa A4 czarna o op.100 ark. - Opak. - 600 11 - Kalka ołówkowa A4 fioletowa w opak.100 ark. - Opak. - 400 12 - Liniał plastykowy przeźroczysty 30 cm.- Szt. - 500 13 - Liniał plastykowy przeźroczysty 50 cm. - Szt. - 200 14 - Gumka ołówkowa do czystego wymazywania grafitu 54x23x13mm - Szt. - 1500 15 - Nożyczki biurowe wykonane z hartowanej stali nierdzewnej dł. 21cm ergonomiczna rączka z tworzywa odpornego na pękanie - Szt. - 700 16 - Nici lniane - dratew 10 dkg - Szt. 2000 17 - Notes samoprzylepny76x76mm żółty, w bl. 100 karteczek - Bloczki - 4000 18 - Kostka kolorowa o wymiarach 8,5 x 8,5 cm, w bloczku 500 szt., górą klejona - Bloczki - 200 19 - Poduszki do stempli nasączone tuszem kolor czerwony, niebieski, czarny, 12x7cm - Szt. - 200 20 - Plastelina kolorowa10 lasek w opakowaniu - Opak. - 200 21 - Pinezki metalowe, w opak po 100 szt. - Opak. - 200 22 - Tacka na dokumenty przeźroczysta A4 - Szt. - 400 23 - Rolka ofsetowa 57mm x 30m Rolka - 100 24 - Rolka ofsetowa 69mm x 30m Rolka - 200 25 - Rozszywacz uniwersalny do większości rodzajów zszywek biurowych - Szt. - 300 26 - Stojak do pieczątek 2 poziomowy - Szt. - 50 27 - Taśma biurowa klejąca, pokryta klejem akrylowym, przeźroczysta z polipropylenu 24mm/20m - Szt. - 7000 28 - Taśma klejąca pakowa 48/50 brąz syntetyczna - Szt. - 1000 29 - Tusz wodny do stempli ręcznych o poj. 25 ml - czerwony, niebieski, czarny, fioletowy - Szt. - 800 30 - Temperówka kopółka z plastikowym pojemnikiem ze stalowym ostrzem zamocowanym wkrętem - Szt. - 400 31 - Zszywki 24/6 możliwość zszycia 20 kartek, w opak. 1000 szt. - Opak. - 1000 32 - Zszywki 23/10. możliwość zszycia do 50 kartek w op. 1000 szt. - Opak. - 200 33 - Długopis na sprężynce z samoprzylepną podstawą (niebieskie, czarne) - Szt. - 100 34 - Teczka kierowcy A5 wykonana z PCV z przegrodami z folii - Szt - 100 35 - Przybornik na materiały biurowe o wymiarach u podstawy 20x14cm z przegródkami - kolor przeźroczysty - Szt. - 100. 3) Zakres lub wartość: j.w 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





