To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-29
Godziesze Małe: Zakup myjni endoskopowej
Numer ogłoszenia: 378088 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340254 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół ZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza, Wolica 113, 62-872 Godziesze Małe, woj. wielkopolskie, tel. 062 7612553, faks 062 7612507.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup myjni endoskopowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup myjni endoskopowej na jeden bronchoskop. Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, rok produkcji 2009. Kod 33 19 10 00-5 Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i zainstalowanie sprzętu o parametrach technicznych: a. system zamknięty przeznaczony do dezynfekcji bronchoskopów, b. jednorazowe użycie środków chemicznych (po procesie usuwane do kanalizacji), c. temperatura dezynfekcji w przedziale 55-60 stopni C, d. zużycie środka dezynfekcyjnego na proces max 80 ml, e. kontrola szczelności endoskopu podczas każdego etapu procesu mycia i dezynfekcji, f. kondensacja oparów środków dezynfekcyjnych, g. uzdatnianie biologiczne wody do każdego etapu procesu mycia i dezynfekcji za pomocą lampy UV, h. zasilanie bieżącą wodą z instalacji szpitalnej z kompletnym wewnętrznym uzdatnianiem wody, i. czas procesu max 40 min, urządzenie realizujące: -mycie wstępne bez konieczności mycia ręcznego endoskopu (bezpośrednio po użyciu), -mycie zasadnicze, -dezynfekcję termiczno - chemiczną -płukanie - co najmniej 2-krotne j. automatyczna samodezynfekcja myjni, k. zużycie wody na jeden proces max 25 litrów, l. system indywidualnych przyłączeń pomp tłoczących do gniazd zaworów, m. możliwość wykonania testu skuteczności dezynfekcji w trakcie trwania procesu mycia i dezynfekcji, n. informacja o konieczności okresowych przeglądów generowana przez myjnię, o. wymagamy aby preparat do dezynfekcji oferowany wraz z myjnią gwarantował pełne bezpieczeństwo bakteriologiczne dla pacjentów to znaczy był w pełni skuteczny w stosunku do bakterii powodujących gruźlicę u ludzi : MYCOBACTERIUM TUBERCULOSIS Dostarczona myjnia endoskopowa powinna spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) tzn., że przeprowadzono wymagane dla niej procedury oceny zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz, że oznakowana jest znakiem CE. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć odpowiednie dokumenty poświadczające spełnienie tego wymogu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 72000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu Zakup sprzętu medycznego dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu zakładów Opieki Zdrowotnej Chorób Płuc i gruźlicy w Wolicy k/Kalisza Projekt realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Priorytet V Infrastruktura dla kapitału ludzkiego, Działanie 5.3 Poprawa warunków funkcjonowania systemu ochrony zdrowia województwie..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OLYMPUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 72 000.00
- Oferta z najniższą ceną: 72 000.00 oferta z najwyższą ceną: 72 000.00
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pracowni bronchofiberoskopii, zakup szafy do przechowywania endoskopów oraz myjni bronchofiberoskopów dla Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
- Zakup urządzenia do dekontaminacji i dezynfekcji wielkopowierzchniowych w zakresie ochrony ludności
- Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej - Myjnia endoskopowa podwójna
- Dostawa wyrobów z włókniny i folii chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





