Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-14
Słupsk: Rozbiórka budynków mieszkalnych przy ul. Deotymy nr 7, 8 i 9 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 37805 - 2009; data zamieszczenia: 14.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynków mieszkalnych przy ul. Deotymy nr 7, 8 i 9 w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres robót obejmuje między innymi: wykonanie ogrodzenia placu budowy, rozebranie nadziemnych elementów konstrukcyjnych budynków, (pokrycie dachu z papy, drewniana więźba dachowa, ściany nośne, ściany działowe, stropy, oraz wszelkie inne elementy nadziemne budynków takie jak: stropy piwnic, posadzki, instalacje gazowe, wod-kan, itp..) wywiezienie z terenu rozbiórki odzyskanych materiałów i gruzu, plantowanie (niwelacja) terenu ze ścięciem wypukłości oraz nawiezieniem ziemi lub piasku w celu zasypania nierówności lub wyrównania terenu. Wszelkie uciążliwe materiały rozbiórkowe (np. papa, folie i rury PCV, plastiki, wykładziny PCV, szkło, wełna mineralna itp.) nie będące czystym gruzem budowlanym lub surowcem wtórnym należy bezwzględnie utylizować na wysypisku miejskim dla m. Słupska w Bierkowie koło Słupska (odległość do wysypiska wynosi 9 km.). Ponadto Zamawiający wymagał będzie aby w trakcie prowadzenia robót rozbiórkowych wykonawca w sposób ostrożny (nie powodujący uszkodzeń) zdemontował i zdał (dostarczył do magazynu zamawiającego - odległość około 250m) część sprawnej technicznie stolarki okiennej (drewnianej i PCV), wskazanej przez zamawiającego w protokóle wprowadzenia na budowę. Pozostałe materiały rozbiórkowe, gruz i odpady uciążliwe stają się własnością wykonawcy. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Przedmiary robót - odpowiednio dla poszczególnych budynków: zał. Nr 2 -Deotymy 7; zał. nr 2.1 - Deotymy 8; zał. nr 2.2. - Deotymy 9 2) Projekty budowlane stanowiące załączniki nr 8 dla budynku przy ul. Deotymy nr 7 i załącznik nr 8.1. do SIWZ dla budynków przy ul. Deotymy 8 i 9 3) Wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia wadium w wysokości 3000 PLN w tym Część nr 1 - 1.000 zł; Część nr 2 - 2.000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną dot. rozbiórki obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 50.000zł, lub kilka mniejszych rozbiórek obiektów budowlanych na łączną wartość 50.000zł Zamawiający uzna warunek za spełniony i wykazane zamówienia zostaną uznane, jeżeli będą poparte stosownymi dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane z należytą starannością b) dysponuje co najmniej jedną osobą lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i jest wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej i posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. c) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000zł 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) wykaz robót wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. d) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt c) zostały wykonane z należytą starannością np. referencje - (referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną). W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzali spełnienie warunku wynikającego z p.pkt c). e) wykaz osób, które będą pełniły funkcje kierownicze (osób kierujących wykonywaniem robót wg wzoru załącznik nr 5 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. f) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w p.pkt e) posiadają wymagane uprawnienia, tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. g) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia h) W przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 6 SIWZ i) Aprobatę Techniczną ITB na oferowany system dociepleń, j) Kalkulację ceny sporządzoną zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XII SIWZ W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2. Ponadto oferta musi zawierać: a) pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem . W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 3. Wykonawcy zagraniczni Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ((Dz. U. Z 2006r. nr 87, poz. 605 z póź. zm.), potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) 4.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 4.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub spółki cywilnej ( w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną.) 4.4. W przypadku złożenia oferty wspólnej w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4.5. Wszystkie dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę muszą być podpisane lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika. 4.6. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem 4.7. Pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej: a) określenie celu gospodarczego b) oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej c) wskazanie pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy oraz wskazanie podmiotów występujących wspólnie (wraz z wymienieniem nazwy i adresu (siedziby). d) pełnomocnictwo musi być podpisane (wystawione) przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa. e) pełnomocnictwo musi być dostarczone do oferty w formie oryginału albo kopii notarialnie poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. 4.8. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz. b) dokumenty dotyczące własnej firmy, np. oświadczenia dotyczące okoliczności określonych w art. 22 ustawy, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy. 4.9. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 4.2- 4.8 niniejszego rozdziału. 5. Podwykonawcy 1) Wykonawca może przedmiot zamówienia wykonać przy udziale podwykonawców. 2) W przypadku gdy wykonawca przewidział do wykonania zamówienia udział podwykonawców, ma obowiązek wskazania zamawiającemu, jaką część zamówienia powierzy podwykonawcom, 3) Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (w formie papierowej) dostępna jest również w siedzibie zamawiającego (PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4) pokój 7 - cena 73,20 zł (z 22%VAT).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Tuwima 4, pokój nr 4 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Deotymy nr 7 w Słupsku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego przy ul. Deotymy nr 7 w Słupsku . Zakres robót obejmuje między innymi: wykonanie ogrodzenia placu budowy, rozebranie nadziemnych elementów konstrukcyjnych budynków, (pokrycie dachu z papy, drewniana więźba dachowa, ściany nośne, ściany działowe, stropy, oraz wszelkie inne elementy nadziemne budynków takie jak: stropy piwnic, posadzki, instalacje gazowe, wod-kan, itp..) wywiezienie z terenu rozbiórki odzyskanych materiałów i gruzu, plantowanie (niwelacja) terenu ze ścięciem wypukłości oraz nawiezieniem ziemi lub piasku w celu zasypania nierówności lub wyrównania terenu. Wszelkie uciążliwe materiały rozbiórkowe (np. papa, folie i rury PCV, plastiki, wykładziny PCV, szkło, wełna mineralna itp.) nie będące czystym gruzem budowlanym lub surowcem wtórnym należy bezwzględnie utylizować na wysypisku miejskim dla m. Słupska w Bierkowie koło Słupska (odległość do wysypiska wynosi 9 km.). Ponadto Zamawiający wymagał będzie aby w trakcie prowadzenia robót rozbiórkowych wykonawca w sposób ostrożny (nie powodujący uszkodzeń) zdemontował i zdał (dostarczył do magazynu zamawiającego - odległość około 250m) część sprawnej technicznie stolarki okiennej (drewnianej i PCV), wskazanej przez zamawiającego w protokóle wprowadzenia na budowę. Pozostałe materiały rozbiórkowe, gruz i odpady uciążliwe stają się własnością wykonawcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: budynków mieszkalnych przy ul. Deotymy nr 8 i 9 w Słupsku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych przy ul. Deotymy nr 8 i 9 w Słupsku . Zakres robót obejmuje między innymi: wykonanie ogrodzenia placu budowy, rozebranie nadziemnych elementów konstrukcyjnych budynków, (pokrycie dachu z papy, drewniana więźba dachowa, ściany nośne, ściany działowe, stropy, oraz wszelkie inne elementy nadziemne budynków takie jak: stropy piwnic, posadzki, instalacje gazowe, wod-kan, itp..) wywiezienie z terenu rozbiórki odzyskanych materiałów i gruzu, plantowanie (niwelacja) terenu ze ścięciem wypukłości oraz nawiezieniem ziemi lub piasku w celu zasypania nierówności lub wyrównania terenu. Wszelkie uciążliwe materiały rozbiórkowe (np. papa, folie i rury PCV, plastiki, wykładziny PCV, szkło, wełna mineralna itp.) nie będące czystym gruzem budowlanym lub surowcem wtórnym należy bezwzględnie utylizować na wysypisku miejskim dla m. Słupska w Bierkowie koło Słupska (odległość do wysypiska wynosi 9 km.). Ponadto Zamawiający wymagał będzie aby w trakcie prowadzenia robót rozbiórkowych wykonawca w sposób ostrożny (nie powodujący uszkodzeń) zdemontował i zdał (dostarczył do magazynu zamawiającego - odległość około 250m) część sprawnej technicznie stolarki okiennej (drewnianej i PCV), wskazanej przez zamawiającego w protokóle wprowadzenia na budowę. Pozostałe materiały rozbiórkowe, gruz i odpady uciążliwe stają się własnością wykonawcy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
- Przebudowa i remont dróg gminnych
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





