Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Lipsko: DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW
Numer ogłoszenia: 378044 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku , ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3783500, faks 048 3783663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Arbuz kg 50 2 Banany kg 100 3 Buraki kg 4 000 4 Brokuły szt 180 5 Cebula kg 1 000 6 Cytryny kg 50 7 Fasolka szparagowa kg 100 8 Jabłka deserowe kg 1 200 9 Jabłka kompotowe kg 1 000 10 Kalafior szt 200 11 Kapusta biała kg 1 500 12 kapusta czerwona kg 200 13 Kapusta pekińska kg 1 000 14 Kapusta kwaszona kg 600 15 kapusta włoska kg 50 16 Koperek pęcz 600 17 Marchew jadalna kg 12 000 18 Ogórek kwaszony kg 500 19 Ogórek świeży kg 350 20 Pieczarki kg 600 21 Pietruszka korzeń jadalna kg 100 22 Pietruszka zielona pęcz. 1 000 23 Pomidor kg 1 000 24 Por kg 30 25 Rzodkiewka pęcz. 100 26 Sałata masłowa szt 500 27 Sałata lodowa szt 500 28 Seler kg 800 29 Szczypiorek pęcz. 100 30 Ziemniaki mlode kg 1 600 31 Ziemniaki konsumpcyjne minimalna średnica 5 cm, kształt regularny, owalny lub okrągły o gładkiej powierzchni (bez głębokich oczek) kg 40 000 32 winogrona białe kg 50.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00 - Ziemniaki 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.23.21 - Jabłka 03.22.11.11 - Burak ćwikłowy 03.22.14.30 - Brokuły 03.22.11.33 - 03.22.11.33 03.22.14.20 - Kalafior 03.22.14.10 - Kapusta 03.22.11.12 - Marchew 03.22.13.10 - Sałata 03.22.12.70 - Ogórki 03.22.12.40 - Pomidory 03.22.23.40 - Winogrona 03.22.22.10 - Cytryny 03.22.21.11 - Banany .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: niewymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że środek transportu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, i którym będzie przewożona żywność posiada odpowiednią opinię sanitarną.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- wykaz środków transportu, którymi będzie przewożona żywność do siedziby Zamawiającego, - oświadczenie, że Wykonawca posiada aktualne zezwolenie właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego (Sanepidu) na prowadzenie usług transportowych w zakresie przewozu żywności (zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia) oraz, że na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy kserokopię tych dokumentów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz oferty sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku numer 1 do SIWZ, - wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - zgodnie z załącznikiem 2 do SIWZ, - parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, - upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, które to ograniczenie nie uznaje się za odstąpienie od umowy - nawet częściowe. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 4. Zamawiający dopuszcza obniżenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta. 5. Ceny jednostkowe brutto towarów objętych niniejszą umową, określone w załączniku nr 1 - formularza asortymentowo-cenowego będą niezmiennie obowiązywały przez okres trzech miesięcy od dnia obowiązywania umowy. 6.Po upływie okresu niezmienności cen, o której mowa wyżej, ceny mogą ulegać zmianie (obniżeniu lub podwyższeniu), nie częściej jednak niż dwa razy w miesiącu (pierwszego i piętnastego dnia danego miesiąca) a ich wysokość nie może być wyższa od średnich cen obowiązujących na: Rolno-Spożywczym Rynku Rolnym S.A. ul. Lubelska 65, 26-600 Radom (http://rsrh-radom.pl), lub Warszawskim Rolno-Spożywczym Rynku Hurtowym S.A. ul. Poznańska 98, Bronisze, 05-850 Ożarów Mazowiecki (http://www.bronisze.com.p), lub Sandomierskim Ogrodniczym Rynku Hurtowym S.A. ul. Przemysłowa 7, 27-600 Sandomierz (http://gieldasan.pl). 7. Zamawiający dopuszcza zmianę cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko ul. J. Śniadeckiego 2 SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach zadania "Wzmocnienie potencjału ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Lipsko"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
- Dostawa gazu propan-butan 34.000 litrów do celów grzewczych
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Różance w I połowie 2026 r.
- Dostawa od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. artykułów spożywczych - różne suche, warzyw, owoców, mięs, wędlin i drobiu, nabiału do Miejskiej Bursy Szkolnej w Zabrzu
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- Dostawy warzyw i owoców do Aresztu Śledczego w Opolu
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
- Sukcesywną dostawę artykułów spożywczych z podziałem na części dla Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sopocie z podziałem na 8 części
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





