Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-23
Lubin: OCHRONA MIENIA ORAZ OBSŁUGA SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBINIE PRZY UL. JANA KILIŃSKIEGO 12 b.
Numer ogłoszenia: 377805 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Jana Kilińskiego 12b, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 7467151, faks 076 7467101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-lubin.pl, tel. 076 746 71 51, 076 746 72 12, fax. 746 71 01
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA MIENIA ORAZ OBSŁUGA SYSTEMU TELEWIZJI DOZOROWEJ W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBINIE PRZY UL. JANA KILIŃSKIEGO 12 b..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona mienia oraz obsługa systemu telewizji dozorowej w budynku Starostwa Powiatowego w Lubinie przy ul. Jana Kilińskiego 12b wraz ze znajdującymi się w nim ruchomościami między innymi: sprzęt komputerowy, sprzęt elektroniczny oraz inne sprzęty, oprogramowanie, gotówka w kasie, papiery wartościowe, dokumenty oraz pozostałe wyposażenie przez całą dobę w każdy dzień trwania umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: --1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału a w szczególności:--1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie robót objętych zamówieniem oraz niepodlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2.1, 2.2,2.3,2.4,2.5.--1.2.Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie robót objętych zamówieniem oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2.6, 2.7,2.8,2.9,2.10.--1.3.Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt.2.11.Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia- lub -nie spełni-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2.2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.2.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.2.5.Koncesja na wykonywanie usług stanowiących przedmiot zamówienia 2.6. Wykaz wykonanych minimum 2 usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- 2 usług tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania2.7. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia.2.8.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia.2.9.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2.8. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.2.10.Licencje I lub II stopnia dla pracowników wykonawcy, którzy będą realizować usługę.2.11.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ewentualnie zobowiązanie do zawarcia polisy na przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000 zł. Polisa powinna obejmować następujące ryzyka: -polisa podstawowa złożona z dwóch części: deliktu - zakresu podstawowego obejmującego odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich za szkody na osobie lub szkody rzeczowe oraz kontraktu tj. rozszerzony zakres za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nielnależytego wykonania zobowiązania oraz za szkody powstałe w mieniu przechowywanym, kontrolowanym i chronionym.2.12.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca potwierdza w formularzu ofertowym..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lubinie, ul. Jana Kilińskiego 12 b, 59-300 Lubin, pok. 323..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2008 godzina 10:00, miejsce: -Siedziba Starostwa Powiatowego w Lubinie, ul. Jana Kilińskiego 12 b, pokój 113 - Kancelaria ogólna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Wymiana i naprawa barier energochłonnych zlokalizowanych w pasie drogi powiatowej nr 1207D obręb Rudna oraz drogi 1227D obręb Bukowna, gmina Lubin
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi nr 101157D w m. Gola w zakresie budowy ścieżki rowerowej.
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Lubińskiego z podziałem na 4 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zimnej Wodzie.
- Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn.: "Budowa świetlicy wiejskiej w Szklarach Górnych".
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK
- Świadczenie usługi ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim oraz osób i mienia w nich się znajdujących
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w budynkach Prokuratury Regionalnej we Wrocławiu, ul. Sądowej 2, ul. Piłsudskiego 76-78 w okresie tj. od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.,
- Wykonywanie usługi ochrony mienia
- Ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej przy ul. Kolegiackiej 3, ul. Przyczółkowej 27a i ul. Radosnej 11 w Warszawie
- Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia zakładu zlokalizowanego w miejscowości Olszowa, pod adresem Olszowa, ul. Bursztynowa 55, 63-600 Kępno"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.