Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Katowice: Dostawa i montaż stanowiska do prezentacji modelowej instalacji wykorzystującej rozwiązania testowane podczas realizacji zadania badawczego nr 5 pt: Zoptymalizowanie zużycia energii elektrycznej w budynkach;
finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na podstawie umowy o dofinansowanie z dnia 5 maja 2010 o numerze SP/B/5/68017/10
numer zamówienia Z-37/XI/2011/PNT
Numer ogłoszenia: 377646 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Park Naukowo-Technologiczny "Euro-Centrum" Sp. z o.o. , ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 78 34 300, faks 32 250 47 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.euro-centrum.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.euro-centrum.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stanowiska do prezentacji modelowej instalacji wykorzystującej rozwiązania testowane podczas realizacji zadania badawczego nr 5 pt: Zoptymalizowanie zużycia energii elektrycznej w budynkach; finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na podstawie umowy o dofinansowanie z dnia 5 maja 2010 o numerze SP/B/5/68017/10 numer zamówienia Z-37/XI/2011/PNT.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż stanowiska do prezentacji modelowej instalacji wykorzystującej rozwiązania testowane podczas realizacji zadania badawczego nr 5 pt: Zoptymalizowanie zużycia energii elektrycznej w budynkach; finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na podstawie umowy o dofinansowanie z dnia 5 maja 2010 o numerze SP/B/5/68017/10. 2. Stanowisko to ma współdziałać z istniejącą instalacją monitoringu zużycia mediów wykonaną w standardzie norm PN-EN ISO/IEC 14908 (LonWorks) w budynkach o numerach 6 i 7 położonych w Katowicach, przy ul. Ligockiej 103 oraz istniejącym systemem wizualizacji i zbierania danych, zainstalowanym na terenie AGH w Krakowie przy ul. Mickiewicza 30 w budynku C1/C2, wykonanym w technologii iFIX SCADA. 3. Wymagane podstawowe parametry zamawianego stanowiska: 1) Funkcjonalność stanowiska: a) Interaktywna wizualizacja bieżących analiz pomiarów wykonywanych w modelowej instalacji; b) Lokalna prezentacja danych z możliwością oddziaływania poprzez graficzny interfejs dotykowy; c) Oddalona prezentacja danych na oddalonym wyświetlaczu full HD oddalonym do 30m d) Mobilność (wszystkie elementy muszą posiadać kółka); 2) Parametry techniczne: a) Komputer PC (karta video 2 niezależne wyjścia HDMI full HD 1080p) montowany w szafie serwerowej z szybą o wymiarach 19/22U głębokość 600 z drzwiami szklanymi z zamkiem, system operacyjny zgodny z Windows 7 Professional, zasilanie 230VAC , klawiatura, mysz USB, filtrująca listwa zasilająca 3mb. b) Monitor z ekranem dotykowym LED/Full HD/1080p, 24/, 1920x1080, kąt widzenia pionowy/poziomu: min. 176 St.; c) Oprogramowanie wizualizacji współpracujące z programem wizualizacji i zbierania danych modelowej instalacji wykonanym w technologii iFIX SCADA. Oprogramowanie powinno działać pod systemem Windows 7, powinno być swobodnie programowalne i konfigurowalne. Oprogramowanie powinno być zainstalowane na komputerze i skonfigurowane i uruchomione do współpracy z serwerem danych zainstalowanym w AGH w Krakowie przy ul. Mickiewicza 30 w budynku C1/C2; d) Wzmacniacz sygnału HDMI do 30m w rozdzielczościach 720i/720p/1080p, z HDCP, zasilanie 230VAC; e) Ekran 55/LED/Full_HD/1080p rozdzielczości 1920x1080/100Hz/16:9/4xHDMI/ /matowy/, na mobilnym statywie o wysokości 170cm, zasilanie 230VAC.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw urządzeń automatyki budynku i urządzeń zbierania danych zgodnie z normą IEC 14908; 2) posiadanie Akredytacji stowarzyszenia LonMark (co najmniej LonMark Associate); 3) posiadanie statusu integratora systemów SCADA iFix - GE FANUC Solution Provider Member.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
w zakresie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2.2 i 7.2.3 siwz - dokument potwierdzający posiadania żądanego przez Zamawiającego statusu tj. poświadczenie z organizacji LonMark lub certyfikat GE FANUC
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.euro-centrum.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Ligocka 103
40-568 Katowice
budynek nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 15:00, miejsce: ul. Ligocka 103 40-568 Katowice budynek nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostęp Uniwersytetu Śląskiego do danych (usługa baz danych) świadczony na zasadzie prenumeraty w okresie od 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- ZP/62/25 Dostawy implantów do chirurgii szczękowej
- Zakup i dostarczanie artykułów biurowych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 4 Pakiety.
- DOSTAWA LEKÓW 67
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 72 w Katowicach
- Dostawa sprzętu RTV
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia w celu podniesienie jakości edukacji podstawowej w Gminie Linia w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych z podziałem na części
- Dostawa komputerów i monitorów
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego, mebli w ramach projektu "Edukacja bez barier w Gminie Malczyce" - nr FEDS.08.01-IZ.00-0090/24
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dobryszycach
- Doposażenie pracowni i sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w msc. Blok Dobryszyce
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





