To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-18
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 377568 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221091 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3398656, faks 71 3397912.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych na rzecz Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1A - 1B do SIWZ. 2. Przez dostawę sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych należy rozumieć sprzedaż i dostawę sprzętu wraz z wniesieniem go do wskazanych przez pracownika Zamawiającego pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego - na warunkach określonych we wzorach umów stanowiących Załącznik nr 6A do SIWZ (część nr I zamówienia) oraz Załącznik nr 6B do SIWZ (część nr II zamówienia). 3. Wszystkie dostarczane urządzenia (sprzęty) muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych. 4. Wykonawca dostarczy sprzęt do siedziby Zamawiającego (ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław) na własny koszt i ryzyko. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na: 1) ultrabooki na okres co najmniej 24 miesięcy, oraz co najmniej 12 miesięcy w przypadku baterii do ultrabooków; 2) stacje dokujące do ultrabooków na okres co najmniej 24 miesięcy; 3) laptopy (komputery przenośne) na okres co najmniej 24 miesięcy, oraz co najmniej 12 miesięcy w przypadku baterii do komputerów przenośnych; 4) stacjonarne zestawy komputerowe klasy PC na okres co najmniej 24 miesięcy; 5) urządzenia wielofunkcyjne laserowe kolor A4 na okres co najmniej 24 miesiące; 6) urządzenia wielofunkcyjne laserowe mono A4 na okres co najmniej 24 miesiące. - począwszy od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego. Szczegółowe wymagania Zamawiającego w stosunku do gwarancji na oferowane urządzenia określone zostały w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1A - 1B do SIWZ). 6. Naprawy gwarancyjne w przypadku gwarancji ON-SITE wykonywane będą w miejscu użytkowania urządzeń, tj. we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 8 lub we wskazanym przez Zamawiającego w zgłoszeniu awarii innym miejscu użytkowania (adres siedziby odpowiedniego Powiatowego Zespołu Doradców w miastach powiatowych województwa dolnośląskiego - adresy dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.dodr.pl w zakładce Kontakt> PZD). 7. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamówienie składa się z następujących części: I - Sprzęt komputerowy i urządzenia peryferyjne; II - Sprzęt drukujący i kopiujący. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału zamówienia w ramach poszczególnych części. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt komputerowy i urządzenia peryferyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GVC TAX SŁAWOMIR SOBECKI, MACIEJ WOLAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GVC TAX SŁAWOMIR SOBECKI, MACIEJ WOLAŃSKI SPÓŁKA JAWNA
- GVC TAX Sławomir Sobecki, Maciej Wolański sp. jawna, ul. Kościuszki 178/1B, 50-437 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191707,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 214561,20
Oferta z najniższą ceną: 214561,20 / Oferta z najwyższą ceną: 246301,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dla dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 37 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Kompleksowe sprzątanie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 25 we Wrocławiu. CPV 90919300-5.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 99 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na III części
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- Dostawa sprzętu i akcesoriów IT stanowiących wyposażenie showroom Delegatury IPN-KŚZpNP w Olsztynie
- Zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego do budynku szkolnego i przedszkolnego przy ul. Dworkowej 5 w Kobyłce
- Zakup pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektów unijnych
więcej: Urządzenia do powielania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.