Ogłoszenie z dnia 2005-07-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrzosowa, Sobuczyna: zaprojektowanie i wykonanie zadania: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Częstochowskim Przedsiębiorstwo Komunalnym sp. z o.o. w Sobuczynie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o., do kontaktów: Krzysztof Sznilik, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, Sobuczyna, tel. +48 34 3275320, fax +48 34 3275266, e-mail: czpk@zeto.czest.pl, www.czpk.czestochowa.bip-gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie zadania: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Częstochowskim Przedsiębiorstwo Komunalnym sp. z o.o. w Sobuczynie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Częstochowskim Przedsiębiorstwo Komunalnym sp. z o.o. w Sobuczynie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sobuczyna, gmina Poczesna, powiat częstochowski, województwo śląskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i odbiór robót związanych z wykonaniem Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym sp. z o.o. w Sobuczynie składającego się z następujących instalacji: - sortownia odpadów komunalnych, - kompostowni odpadów, - stacji rozbiórki odpadów wielkogabarytowych, - stacji rozdrabniania gruzu budowlanego, - punkt zbiórki i stacji przeładunkowej odpadów niebezpiecznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 200 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 3.1. Prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie, 3.2. Dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi w następujących branżach: a) 1 kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnych b) 1 kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c) 1 kierownika robót budowlanych z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej d) 1 kierownika zespołu projektantów z uprawnieniami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej e) zespół projektantów z uprawnieniami zgodnymi z zakresem przedmiotowego zamówienia 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4.1. Zrealizowali w ostatnich pięciu latach a) minimum 1 zamówienie polegające na budowie zakładu zagospodarowania odpadów komunalnych o wartości netto minimum 19 mln PLN i wydajności minimum 45 000 Mg/rok. Przez zakład zagospodarowania odpadów komunalnych rozumie się: minimum hala sortowni wraz z instalacją do segregacji odpadów i placów manewrowymi b) minimum 1 instalację do segregacji zmieszanych odpadów komunalnych wraz z projektowaniem o porównywalnej przepustowości z projektowaną tj. min. 30 000 Mg/rok/1 zmianę 4.2. Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednim doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi do wykonania zamówienia, zdolne do wykonania zamówienia w tym: a) 1 kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (jak wskazano w pkt. 3.2a) z min. 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy podobnych do przedmiotu zamówienia robotach. b) 1 kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (jak wskazano w pkt. 3.2b) z min. 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach elektrycznych c) 1 kierownika robót budowlanych z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (jak wskazano w pkt. 3.2c) z min 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach budowlanych d) 1 kierownika zespołu projektantów z uprawnieniami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (jak wskazano w pkt. 3.2d) z min 5 letnim doświadczeniem projektowym przy podobnych do przedmiotu zamówienia pracach e) zespół projektantów z uprawnieniami zgodnymi z zakresem przedmiotowego zamówienia f) 1 technologa w zakresie projektowania instalacji do segregowania odpadów komunalnych z doświadczeniem w projektowaniu instalacji o porównywalnych parametrach z instalacją będącą przedmiotem zamówienia. 4.3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5.1 Posiadają w okresie ostatnich trzech lat (2002, 2003, 2004) średnioroczne obroty netto w wysokości nie mniejszej niż 30.000.000 PLN 5.2. Posiadają polisę ubezpieczeniową OC od prowadzonej działalności na kwotę min. 3.000.000. PLN 5.3. Posiadają dostęp do kredytu lub innych środków finansowych wystarczających do zapewnienia płynności finansowej w okresie trwania realizacji zadania. Kwota wolnych środków finansowych lub kredytu dostępnego do wykonywania projektu (tzn. nie przeznaczonego na finansowanie innych robót) powinna wynosić, co najmniej 5.000.000 PLN.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa brutto - 80% ocena zastosowanych rozwiązań technicznych - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.09.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2005, godzina 12:30, siedziba zamawiającego Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego, ul. Konwaliowa 1, Sobuczyna, 42-263 Wrzosowa.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego - Działanie 1.2 Infrastruktura Ochrony Środowiska. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- Odtworzenie nawierzchni Oślej Drogi na jej przebiegu wzdłuż odbudowywanego muru kamiennego
- "Remont drogi powiatowej nr 3805S Masłońskie - Przybynów"
- Modernizacja parkingu w Kobylej Górze przy ul. T. Sikorskiego
- Budowa szkoły podstawowej w Szkotowie - etap I
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2389D - ul. Leśna w miejscowości Łagów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





