eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolechowicedostawy artykułów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2010-02-10

Bolechowice: dostawy artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 37742 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Więckowice 1, 32-082 Bolechowice, woj. małopolskie, tel. 0-12 2851603, faks 0-12 2852010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wieckowice.zam@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy artykułów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I dostawy mlka i nabiału tj. jogurty,mleko, śmietana,kefir - 13235 l. masło, margaryna,sery żółte, sery twarogowe - 3977 kg. Część II dostawy warzyw,owoców przetworzonych i konserwowanych tj. barszcz biały, barszcz czerwony, soki wieloowocowe - 1795 l. dżemy, przeciery pomidorowe, sałatki wielowarzywne, groszek konserwowy - 1325,5 kg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.50.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawcy są zarejestrowani w Ewidencji działalności gospodarczej lub KRS do handlu asortymentem odpowiednim do składanej częsci 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób. Wymagane jest aby Wykonawca realizował już w ciągu trzech ostatnich lat zamówienia zbliżone swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu a możliwości techniczne pozwolą mu wykonać niniejsze zamówienie 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art 24.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Spełnienie warunków zostanie ocenione przez komisę powołaną przez Dyrektora DPS po otwarciu ofert na podstawie dokumentów zlożonych zgodnie z SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieckowice1.republika.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Więckowice 1 32-082 Bolechowice w dziale administracyjno - gospodarczym tel 12 2851603 wew.116.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Więckowice 1 32-082 Bolechowice dział administracyjno - gospodarczy.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy mleka i nabiału.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy mleka i nabiału tj. jogurty, mleko, śmietana, kefir - 13235 l. masło, margaryna, seryżółte i sery twarogowe - 3977 kg..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy warzyw, owoców przetworzonych i konserwowanych.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy warzyw i owoców przetworzonych i konserwowanych tj. barszcz biały, barszcz czerwony, soki wieloowocowe - 1795 l. dżemy, przeciery pomidorowe, sałatki wielowarzywne, groszek konserwowy - 1325,5 kg..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.

    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.