eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZakup samochodu dla Centrum Ratownictwa Gliwice do celów statutowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-28

Gliwice: Zakup samochodu dla Centrum Ratownictwa Gliwice do celów statutowych
Numer ogłoszenia: 377402 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Ratownictwa Gliwice , ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3019815, faks 032 3019814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crg.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa miasta Gliwice.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu dla Centrum Ratownictwa Gliwice do celów statutowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Centrum Ratownictwa Gliwice do celów statutowych fabrycznie nowego samochodu lub demonstracyjnego samochodu będącego w posiadaniu i zarejestrowanego na autoryzowanego dealera, służącego do prezentacji i jazd testowych po nawierzchniach utwardzonych (przebieg do 1550 km), wyprodukowanego w 2009 r., o następującej specyfikacji: Typ nadwozia: pikap (pick - up); Kolor: szary lub czarny; Silnik: poj. min 2400 cm3, rzędowy, wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem turbodoładowany z chłodnicą pośrednią (intercoolerem); Liczba cylindrów: min. 4; Moc: min. 130 KM; Skrzynia biegów: manualna, minimum 5-cio biegowa. Szczegółowe wyposażenie samochodu określone zostało w ust. 3 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym pełnej gwarancji jakości na dostarczony samochód, na okres minimum 3 lat lub do minimum 100 000 km przebiegu (co pierwsze nastąpi). UWAGA: Oferty z okresem gwarancji jakości poniżej 3 lat lub gwarancją jakości poniżej 100 000 km przebiegu zostaną odrzucone jako sprzeczne z SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00 - Pikapy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez wykonawcę wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przystąpienia do postępowania: a) posiadanie uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają art. 24 ust 1 i 2 ustawy pzp); w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej musza spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie; b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia/nie spełnia, b) z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca spełnił wymienione warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa powyżej należy złożyć: -oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 1 do specyfikacji; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty składane przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak w lit. a) powyżej. UWAGA 1: Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej musi pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). UWAGA 2: Z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy pzp. z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crg.gliwice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Ratownictwa Gliwice ul. Bolesława Śmiałego 2B, 44-121 Gliwice, Sekretariat - pokój nr 113 (I piętro), od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do godziny 15.00, tel. 032 301-98-15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2 B, 44-121 Gliwice, Sekretariat - pokój nr 113 ( I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę samochodu demonstracyjnego, w celu potwierdzenia, że oferowany samochód spełnia wymagania określone w siwz, Wykonawca musi dołączyć do oferty ekspertyzę, wystawioną przez rzeczoznawcę wpisanego na listę osób, które uzyskały Certyfikaty Rzeczoznawców Samochodowych w Centrum Certyfikacji Rzeczoznawców Polskiego Związku Motorowego. Minimalny zakres ekspertyzy został określony w Załączniku nr 4 do siwz. W przypadku negatywnego wyniku przeprowadzonej ekspertyzy (niezgodnego z dopuszczalnymi i określonymi przez Zamawiającego wynikami) oferta zostanie odrzucona jako sprzeczna z siwz. Umowy ramowe: postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej. Dynamiczny system zakupów: postępowanie nie jest prowadzone w celu ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Termin otwarcia ofert: 05.11.2009r. godz. 09:15. Miejsce otwarcia ofert: Centrum Ratownictwa Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2 B, 44-121 Gliwice, sala 114 (I piętro).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.