eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoUsługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Opoczno: Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych
Numer ogłoszenia: 377393 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie , ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, faks 044 7547611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług p.n. Usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych. Kody CPV 64.21.20.00-5 Usługi telefonii komórkowej, 32.25.00.00-0 telefony komórkowe. 2. Informacje dla Wykonawców: 2.1) Obecnie usługi świadczone są przez operatora: PLUS GSM 2.2) Zamawiający korzysta z 31 kart SIM (numerów), w tym: 29 szt. abonamenty (postpaid) oraz 2 szt. prepaid. 2.3)Zamawiający korzysta z 11 telefonów. Pozostałe, wskazane wyżej karty postpaid służą do obsługi urządzeń stacjonarnych systemu monitoringu funkcjonującego u Zamawiającego, a działającego w technologii GSM (sygnały tekstowe między punktami monitorowanymi). 3. Wymagania- warunki świadczenia usług. 3.1) Zamawiający wymaga, aby okres obowiązywania umowy wynosił 24 miesiące od daty aktywacji kart SIM. Wszystkie wymagane karty SIM zostaną aktywowane w tym samym czasie (jednocześnie). 3.2) Wszystkie dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę aparaty telefoniczne i modemy winny być objęte gwarancją producenta - nie krótszą niż 12 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu. Gwarancja wymagana na akcesoria (baterie, słuchawki itp.)- 6 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu. W przypadku awarii telefonu lub modemu Wykonawca udostępni Zamawiającemu, na czas naprawy lub wymiany zastępczy telefon komórkowy lub modem. 3.3) Wielkość zamówienia: 3.3.1) ilość aktywnych Kart SIM: 34 szt. karty postpaid. 3.3.2) ilość telefonów: 11 szt. 3.3.3) ilość modemów (express card lub USB): 3 szt. 3.4) Usługi telefonii komórkowej świadczone będą w specyfice abonamentowej (w oparciu o abonamenty). Wymagane abonamenty telefoniczne będą zróżnicowane, gwarantując minimalny limit minut wliczony w abonament telefoniczny, wg następującej charakterystyki: 3.4.1) Abonament A: ilość kart SIM: 4 szt., wymagana ilość minut bezpłatnych w ramach abonamentu: 250 min.na miesiąc, wymagana ilość smsów bezpłatnych w ramach abonamentu: 0, wymagana ilość transferu danych (MB) bezpłatnego w ramach abonamentu: 0. 3.4.2) Abonament B: ilość kart SIM: 3 szt., wymagana ilość minut bezpłatnych w ramach abonamentu: 150 min. na miesiąc, wymagana ilość smsów bezpłatnych w ramach abonamentu: 0, wymagana ilość transferu danych (MB) bezpłatnego w ramach abonamentu: 0. 3.4.3) Abonament C: ilość kart SIM: 4 szt., wymagana ilość minut bezpłatnych w ramach abonamentu: 100 min. na miesiąc, wymagana ilość smsów bezpłatnych w ramach abonamentu: 0, wymagana ilość transferu danych (MB) bezpłatnego w ramach abonamentu: 0. 3.4.4) Abonament D: ilość kart SIM: 20 szt., wymagana ilość minut bezpłatnych w ramach abonamentu: 0, wymagana ilość smsów bezpłatnych w ramach abonamentu: 200 sms na miesiąc, wymagana ilość transferu danych (MB) bezpłatnego w ramach abonamentu: 0. Wskazany pakiet bezpłatnych SMS-ów z abonamentu D wykorzystany będzie wyłącznie pomiędzy numerami Zamawiającego- z abonamentów A, B, C i D. 3.4.5) Abonament E: ilość kart SIM: 3 szt., wymagana ilość minut bezpłatnych w ramach abonamentu: 0, wymagana ilość smsów bezpłatnych w ramach abonamentu: 0, wymagana ilość transferu danych (MB) bezpłatnego w ramach abonamentu: 2048 MB na miesiąc. 3.5) Uwaga: wymagany wyżej (w pkt. 3.4.1- 3.4.3 niniejszego rozdziału) limit minut bezpłatnych wliczonych w abonament, będzie wykorzystywany w połączeniach z telefonami działającymi w sieciach wszystkich operatorów sieci ruchomych i stacjonarnych (bez względu na okoliczność czy jest to połączenie w ramach sieci wykonawcy czy też z obcym operatorem), z wyłączeniem jednak Sieci firmowej (określona niżej). 3.6) Zamawiający wymaga bezpłatnego uruchomienia usługi: Sieć firmowa (nazwa przyjęta dla potrzeb niniejszego postępowania). Usługa sieć firmowa polega na bezpłatnej realizacji połączeń głosowych na terenie kraju pomiędzy telefonami komórkowymi Zamawiającego, tj.: pomiędzy telefonami działającymi w ramach określonych wyżej abonamentów: A, B i C, przy czym połączenia głosowe w ramach sieci firmowej nie obniżają przyznanego limitu minut bezpłatnych w ramach wskazanych abonamentów (w pkt. 3.4.1- 3.4.3 niniejszego rozdziału). 3.7) Świadczone przez Wykonawcę usługi będą obejmowały: 3.7.1) połączenia głosowe i sms do sieci własnej Wykonawcy oraz połączenia głosowe i sms do sieci operatorów telefonii stacjonarnych i innych sieci ruchomych, 3.7.2) usługi pakietowej transmisji danych oparte na technologii GPRS lub nowszej, 3.7.3) połączenia międzynarodowe (roamingowe)- głosowe i sms co najmniej na obszarze UE. Opłata za połączenia roamingowe będzie pobierana zgodnie z obowiązującym cennikiem wykonawcy dla klasy Biznes. 3.8) Wykonawca zapewni w ramach zaoferowanego abonamentu, bezpłatnie: 3.8.1) utrzymanie kart SIM w stałej gotowości do świadczenia usług telekomunikacyjnych, 3.8.2) brak opłat za rozpoczęcie połączenia i wszystkie krajowe połączenia przychodzące, 3.8.3) naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy dla wszystkich abonamentów na terenie kraju- połączenia krajowe, 3.8.4) wymianę kart SIM w wypadku uszkodzenia, kradzieży, utraty lub zablokowania, 3.8.5) zmianę numeru telefonicznego, jeżeli korzystanie z danego numeru będzie dla Zamawiającego uciążliwe, 3.8.6) możliwość zmiany taryf na wyższe bez dodatkowych opłat, 3.8.7) załączenie usługi roamingu, 3.8.8) pocztę głosową- Zamawiający uzna warunek za spełniony także w przypadku, gdy bezpłatne będzie połączenie głosowe zainicjowane przez pocztę głosową do telefonu Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że poczta wykona co najmniej 1 (jedną) próbę połączenia z telefonem. 3.8.9) przenoszenie niewykorzystanych w danym miesiacu minut na kolejne 3 miesiące, przy czym przeniesione, niewykorzystane minuty winny być w następnym okresie wykorzystane w pierwszej kolejności, 3.8.10) możliwość wyłączenia usług typu audiotele (0-700 , 0-701, itd.), sms Premium (7100, 7200 itd), tzn. o podwyższonej opłacie, na wniosek Zamawiającego. W przypadku sms Premium Zamawiający dopuszcza wyłączenie tej usługi z jednoczesnym wyłączeniem usługi zwykłego smsa. 3.8.11) informację o stanie konta abonenckiego (dopuszcza się dowolną formę: sms, połączenie głosowe, Internet), 3.8.12) przekazanie Zamawiającemu, po każdym okresie rozliczeniowym, zestawienia ogólnych kosztów z rozróżnieniem każdej karty SIM (ogólne zestawienie kosztów dla poszczególnych numerów: numer- łączna kwota), 3.8.13) przekazanie Zamawiającemu szczegółowych wydruków połączeń na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail (biling)- biling w formie papierowej nie wymagany. 3.8.14) możliwość elektronicznego zarządzania kontem przez Zamawiającego, 3.8.15) pomoc opiekuna technicznego i handlowego w celu zapewnienia bieżącej obsługi zamówienia drogą emailową oraz telefoniczną od 7:30 do 15oo w dni robocze. 3.9) Wykonawca dokona przeniesienia i aktywacji numerów telefonów przydzielonych przez dotychczasowego operatora zgodnie z Rozporządzeniem ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1.03.2006 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz.U. z 2006 r., Nr 42, poz. 290), Ustawą z dnia 16.07.2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (dz.U. z 2004 r., Nr 171, poz. 1800 ze zmian) oraz zgodnie z własnymi procedurami powstałymi w oparciu o powołane przepisy, ze zmianami wynikającymi z niniejszej SIWZ. Należność przysługująca dotychczasowemu operatorowi z tytułu przeniesienia numerów obciąża Zamawiającego. Zamawiający poniesie wyłącznie koszty z tytułu należności przysługującej dotychczasowemu operatorowi za przeniesienie numerów. 3.10) Wymagania dotyczące telefonów komórkowych i modemów: 3.10.1) Wykonawca zobowiązany jest zaoferować Zamawiającemu listę minimum 15 modeli aparatów telefonicznych oraz 3 modele modemów, w celu dokonania przez Zamawiającego wyboru telefonów komórkowych i modemów, z czego przynajmniej: 6 modeli telefonów i 1 model modemu będą oferowane za 1,00 zł +VAT. Zamawiający zastrzega możliwość wyboru innych aparatów niż zaoferowane, wg cen ustalonych przez operatora indywidualnie. 3.10.2) Dostarczone komórkowe aparaty telefoniczne będą fabrycznie nowe, będą wyposażone w standardowe akcesoria oferowane w komplecie z telefonem przez producenta, 3.10.3) Dostarczone modemy będą fabrycznie nowe, wyposażone w złącze typu EkspressCard lub USB. 3.10.4) Wykonawca wraz z dostawą komórkowych aparatów telefonicznych oraz modemów dostarczy Zamawiającemu pisemne gwarancje jakości wystawione przez producenta. 3.11) Zasięg świadczonych usług telefonii komórkowej - co najmniej 90% powierzchni Polski, zgodnie z mapą zasięgu operatora -Wykonawcy, dostępną na jego stronie internetowej lub w jego regulaminie świadczenia usług. Usługi będą świadczone 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, 3.12) Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do serwisu telefonicznego (Call Center) przez 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu, przez cały okres trwania umowy. 4.Miejsce wykonania zamówienia: Obszar terytorium Unii Europejskiej, w szczególności terytorium Polski..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej 32.25.00.00 - Telefony komórkowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: 1. spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy i informacji z właściwego rejestru,, 1.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy, 1.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy, 1.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , stosownie do art. 24 ustawy- ocena wg oświadczenia wykonawcy oraz złożonych dokumentów, 2. spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia- ocena wg oświadczenia wykonawcy oraz złożonych dokumentów, 3. złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, Sposób oceny Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom na podstawie wymaganych dokumentów, złożonych przez oferenta, wg formuły spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2. oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest uprawniony do reprezentacji oferenta- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. 4. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605). 5. Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, 6. Projekt umowy przygotowany przez wykonawcę, obejmujący w swej treści postanowienia i warunki zgodne z postanowieniami i warunkami niniejszego SIWZ (uwzględniający wymagania Zamawiającego) oraz wskazująca niniejsze SIWZ jako załącznik do umowy. 7. Aktualny na dzień złożenia oferty Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych Wykonawcy, 8. Listę wraz z cennikiem minimum: 15 aparatów telefonicznych oraz 3 modemów, w celu dokonania przez Zamawiającego wyboru telefonów komórkowych i modemów, z czego przynajmniej: 6 modeli telefonów i 1 model modemu będą oferowane za 1,00 zł +VAT. Dokument winien obejmować informacja w zakresie: marki telefonu lub modemu, podstawowych parametrów, zdjęcie telefonu lub modemu oraz oferowaną cenę telefonu lub modemu w odniesieniu do abonamentów A, B i C (dla telefonów) oraz abonamentu E (dla modemów). 9. Oświadczenie wykonawcy, że potwierdza możliwość zawarcia umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych (telefonii komórkowej) z przeniesieniem przydzielonych Zamawiającemu numerów przez poprzedniego operatora do Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie, Polska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie w sekretariacie Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.