Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-28
Błędów: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 Euro na zakup koparko-ładowarki z osprzętem i kabiną
Numer ogłoszenia: 377386 - 2009; data zamieszczenia: 28.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Błędowie , ul. Sadurkowska 13/1, 05-620 Błędów, woj. mazowieckie, tel. 048 6680656, faks 048 6680655.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bledow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia przekraczającej wyrażaną w złotych równowartość kwoty 14.000 Euro na zakup koparko-ładowarki z osprzętem i kabiną.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej koparko-ładowarki wraz z osprzętem i kabiną Wymogi niezbędne dla Koparko-ładowarki: - napęd na 4 koła, - przednia łyżka otwierana pływająca - głębokość kopania powyżej 3,5 m, - moc silnika minimalna 63 KW - wysięgnik koparkowy teleskopowy przesuwany na ramie tylnej, -ramię koparki o zmiennej długości , rozsuwane hydrauliczne ( teleskopowe), -łyżka koparkowa z wysięgnikiem teleskopowym o szerokości ok. 600 mm - wysokość załadunku ( do sworznia ) min. 3300 mm. - łyżka ładowarkowa, wieloczynnościowa / otwierana/ o pojemności min 1,0 m3 z zębami, -widły do palet.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2006r Nr 164, poz. 1163z późniejszymi zmianami) zwaną dalej ustawą na potwierdzenie czego złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem oferty) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków (zgodnie z punktem X SIWZ).Ocena spełnienia w/w warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żąda od wykonawców na podstawie art.25, art.26 ust.1, art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnie 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z 2006 r. poz. 605) następujących dokumentów: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub zaświadczenia z właściwych organów (ZUS, KRUS, Urząd Skarbowy itp.) c)W przypadku zarejestrowania pojazdu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej potwierdzone za zgodność z oryginałem: dowód rejestracyjny, karta pojazdu (jeżeli była wydana) d)W przypadku zarejestrowania pojazdu za granicą: dowód rejestracyjny, karta pojazdu (jeżeli była wydana), dokumenty celne - potwierdzone za zgodność z oryginałem i przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego e)Dokumenty w zakresie punktów a, b, c mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. f) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; g) Inne niezbędne dokumenty jeżeli będą wymagane w celu zarejestrowania pojazdu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bledow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Błędów, ul.Sadurkowska13, 05-620 Błędów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Błędów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym na potrzeby Gminy Kłomnice
- Zakup i dostawa minikoparki wraz z osprzętem w formie leasingu operacyjnego
- Zakup i dostawa używanej koparki kołowej
- Dostawa miniładowarki przegubowej dla ZSCKR w Rudce.
- USŁUGI SPRZĘTEM W ROKU 2026
- Dostawa 1 sztuki fabrycznie nowej mini koparki z podwoziem gąsienicowym oraz 1 sztuki fabrycznie nowej przyczepy do jej transportu
więcej: Koparki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





