eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagnańskOGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 377207 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Zagnańsk:
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 368424-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zagnańsk, krajowy numer identyfikacyjny 29101086600000, ul. ul. Spacerowa  8, 26050   Zagnańsk, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 413 001 322, faks 413 001 373, e-mail sekretariat@zagnansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zagnansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu dostawczego z dubel kabiną oraz ze skrzynią ładunkową na potrzeby Urzędu Gminy w Zagnańsku Wymagania techniczne: 1) wiek, maksymalnie 12 lat, 2) przebieg, maksymalnie do 220 tyś. km., 3) dopuszczalna masa całkowita max 3, 5 tony, 4) silnik diesel, 5) moc silnika minimum 90 KM, 6) pojemność silnika 2 500, 7) Norma emisji spalin Euro 4 ( wartości dopuszczalne: CO - 0,740, NOx- 0,390, HC+NOx - 0,460, PM - 0,060 g/km ) 8) zbiornik paliwa minimum 60 l, 9) dwa kluczyki, 10) akumulator 12V (nowy - wymagana gwarancja producenta), 11) skrzynia biegów manualna, 5-biegowa, 12) podwozie dwuosiowe, z tyłu na bliźniaku, 13) układ jezdny z napędem na tylną oś, 14) nadwozie zabezpieczone antykorozyjnie, 15) hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, 16) systemy bezpieczeństwa: * system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - ABS * system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania - ASR 17) kabina minimum 6 osobowa, 18) konstrukcja ramowa, 19) poduszka powietrzna kierowcy, 20) regulowana kolumna kierownicy, 21) wspomaganie układu kierowniczego, 22) podwójny fotel pasażera, 23) ławka dla 3 pasażerów ze schowkiem na całej długości pod siedziskiem, 24) okna w tylnej ścianie kabiny, 25) immobiliser, 26) radio CD, 27) koła pojedyncze na przedniej osi 185 R14C, 28) koła podwójne na tylnej osi: 185 R14C, 29) ogumienie zimowe, 30) nadkola z tworzywa sztucznego, 31) pełnowymiarowe koło zapasowe, 32) gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, 33) długość zabudowy zewnętrznej minimum 2500 mm, 34) szerokość zewnętrzna minimum. 2000 mm, 35) burty boczne aluminiowe dwustronne, otwierane w osi dolnej, 36) burta tylna otwierana w osi dolnej i górnej, 37) osłona kabiny ze stali ocynkowanej do wysokości kabiny, 2.1 Inne Wymagania Zamawiającego dla samochodu 2.2.Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty związane z dopuszczeniem pojazdu do eksploatacji (kartę pojazdu, fakturę zakupu, aktualne ubezpieczenie OC, aktualny przegląd techniczny pojazdu, dowód rejestracyjny, akumulator w samochodzie musi być gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34130000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT13739.84
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
P.H.U "MAJA" Anna Lesiak - Chrzan,  komisz06@wp.pl,  Grzymałków; ul. Świętokrzyska 11,  26-080 ,  Mniów,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16200,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16200,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16200,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.