Ogłoszenie z dnia 2006-07-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mielec: wykonanie robót remontowych polegajacych na wymianie okien, wykonaniu elewacji wraz z ociepleniem ścian w obiektach II Liceum Ogólnokształcącego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 28 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Powiatu Mieleckiego, do kontaktów: Ewelina Lorenc, ul. Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 780 04 00, fax 017 780 04 02, e-mail: starostwo@powiat-mielecki.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych polegajacych na wymianie okien, wykonaniu elewacji wraz z ociepleniem ścian w obiektach II Liceum Ogólnokształcącego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 28. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miasto Mielec, powiat mielecki, woj. podkarpackie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót remontowych polegajacych na wymianie okien, wykonaniu elewacji wraz z ociepleniem ścian w obiektach II Liceum Ogólnokształcącego w Mielcu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie i dokumenty potwierdzajace spełnienie przez wykonawcę wymogów zawartych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych w tym udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 prac odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie robót remontowych polegajacych na wymianie okien, wykonaniu elewacji wraz z ociepleniem ścian w obiektach II Liceum Ogólnokształcącego w Mielcu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 23.08.2006; lub data zakończenia: 15.11.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych w tym udokumentować wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 prac odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniać warunki zawarte w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedłoży dokumenty i oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) aktualne zaświadczenie z US oraz ZUS świadczące o braku zaległości w opłacaniu podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 4) wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat prac co najmniej 2 prace w zakresie wykonania elewacji wraz z ociepleniem oraz 1 pracy w zakresu wymiany stolarki budowlanej wraz z referencjami. 5) wykaz średniorocznego zatrudnienia pracowników w latach 2003, 2004, 2005,; 6) wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 7) wykaz uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników kadry technicznej - w tym wymagane uprawnienia osoby pełniącej funkcje kierownika budowy w zakresie konstrukcyjno-budowlanym
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Zamówienie pocztą, faksem, pocztą elektroniczną. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.08.2006, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe w Mielcu, ul. Sękowskiego 2b sala nr 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.07.2006.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 wraz z odwozem
- Usługi ochrony fizycznej, ochrony w formie monitorowania i ochrony obiektu w systemie dyskretnego ostrzegania oraz konserwacji systemu alarmowego oraz usługi otwierania i zamykania budynków
- Opracowanie zmiany Miejscowego planu zagospodarowania Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Mielcu
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Budowa żłobka w ramach Programu MALUCH+2022-2029- zadanie realizowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu łazienek wraz z garderobami w Teatrze Studio oraz wymianą poziomów i pionów wodno-kanalizacyjnych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Wymiana okładziny schodów i remont posadzki w budynku szkoły
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
więcej: Betonowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.