eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleUtrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-30

Ogłoszenie nr 377011 - 2016 z dnia 2016-12-30 r.

Kędzierzyn-Koźle: Utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 353348-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 52450700000, ul. ul. Piramowicza  32, 47200   Kędzierzyn-Koźle, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 77 40 34 451, faks 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.kedzierzynkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.108.2016.KM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie gminy Kędzierzyn-Koźle - Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.61.00.00-6 Na przedmiot zamówienia składa się: 1. Utrzymanie czystości i porządku w obszarach przyprzystankowych i wiatach przystankowych: 1.1. utrzymanie czystości na chodnikach, 1.2. mycie wiat, 1.3. pielęgnacja zieleni (koszenie), 1.4. opróżnianie koszy, 1.5. zwalczanie śliskości na chodnikach w okresie zimowym (15 X - 30 IV), 1.6. dokonywanie bieżącej kontroli śliskości na chodnikach, 1.7. usuwanie przerostów traw i innych roślin, 1.8. bieżąca naprawa wiat, słupków i tablic nie wymagających nakładów materiałowych, 1.9. demontaż i utylizacja uszkodzonych konstrukcji wiat wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. 2. Utrzymanie należytego stanu technicznego wiat przystankowych: 2.1. uzupełnianie przeszklenia, 2.2. uzupełnianie zadaszenia, 2.3. uzupełnianie ławek Zadanie obejmuje również: 1. transport sprzętu z bazy na miejsce prowadzonych prac, 2. zagospodarowanie odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach 3. transport nadmiaru śniegu usuniętego podczas obfitych opadów na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4. zakupienie, transport, magazynowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych do zwalczania śliskości zimowej i uszorstnienia jezdni zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U.2005.230.1960), 5. organizacja ruchu i oznakowanie miejsca wykonywania prac w czasie ich trwania, 6. uczestniczenie Wykonawcy w kontroli stanu przystanków komunikacyjnych wraz z Zamawiającym, na każde żądanie zamawiającego, 7. zapewnienie kontaktu z przedstawicielami Zamawiającego w dni robocze i wolne od pracy (posiadanie co najmniej dwóch telefonów komórkowych), 8. Wszelkie koszty wynikające z powyższego wykazu ponosi Wykonawca SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OKREŚLA ZAŁĄCZNIK NR 10 - ZESTAWIENIE PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wykazu /zestawienia/ przystanków komunikacyjnych, w tym "grupy przystanków" oznaczonych literą WZ, W, Z i N oraz ich ilości, podanych w załączniku do umowy. Przed przystąpieniem do wykonania prac sporządzony będzie protokół konieczności (typowania prac), w którym zostanie określona ich lokalizacja jak również zakres oraz termin wykonania tychże prac. Protokół ten winien być zatwierdzony przez inspektora nadzoru. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu umowy za dany miesiąc stanowić będzie protokół odbioru wykonania usługi podpisany przez inspektora nadzoru, sporządzony w terminie do 10 dni każdego następnego miesiąca lub dnia zakończenia utrzymania przystanków. Rozliczenie prac odbywać się będzie raz na miesiąc, fakturami częściowymi na podstawie protokołu odbioru wykonania usługi podpisanego przez inspektora nadzoru, sporządzonego w terminie do 10 dni każdego następnego miesiąca lub dnia zakończenia utrzymania przystanków. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: o Kierowca, o Osoby sprzątające, Pełnione funkcje można ze sobą łączyć. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ- Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis zamówienia (zasady utrzymywania przystanków komunikacyjnych) zawarty jest w CZĘŚCI III - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT211969.05
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usług Wielobranżowych Mieczysław Pietryszyn,  pwartan@interia.pl,  ul. Północna 8 ,  47-220,  Kędzierzyn-Koźle,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 176454.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 176454.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 225 063.09
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.