Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Wrocław: Mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych nr S8, 8, 25, 39 i 94 administrowanych przez Rejon w Oleśnicy w podziale na części
Numer ogłoszenia: 376873 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych nr S8, 8, 25, 39 i 94 administrowanych przez Rejon w Oleśnicy w podziale na części.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Części I - obejmująca mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych nr S8, 8 i 25 Części III - obejmująca mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych nr 39 i 94.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych nr S8, 8 i 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe GRALA Elżbieta Grala, ul. Młyńska 5, 63-604 Baranów, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5500,00
Oferta z najniższą ceną: 5500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr 15
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługi Drogowo-Transportowe Roszak Waldemar, Słączno 9, 56-300 Milicz, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2609,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2609,80
Oferta z najniższą ceną: 2609,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2609,80
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający na podstawie art 67 ust 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych może udzielić zamówienia w trybie z wolnej reki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego Przedmiotem niniejszego zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie tego samego rodzaju usług, które były przedmiotem zamówienia podstawowego na Mycie znaków i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych nr S8, 8, 15, 25, 39 i 94 administrowanych przez Rejon w Oleśnicy w podziale na części. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w podziale na 3 części i było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu. Wartość zamówienia uzupełniającego części I objętego niniejszym postępowaniem wynosi 2609,80 zł, co stanowi 10% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego części II objętego niniejszym postępowaniem wynosi 5500,00 zł, co stanowi 8,26 % wartości zamówienia podstawowego oraz zostały udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Mając na uwadze bezpieczeństwo ruchu drogowego zachodzi konieczność wykonania mycia znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w celu poprawienia widzialności i czytelności dla kierujących.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia poza- i dojelitowego, koncentratów do dializy na 2 lata.
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
- Świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ: KMP Jelenia Góra, KPP Środa Śląska, KPP Polkowice.
- SZP/243-335/2025 Dostawa elektrodynamicznego wzbudnika z poziomym stolikiem wraz z akcesoriami dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Sprzątanie pomieszczeń: pokoje biurowe, sala operatorska, sala szkoleniowo-konferencyjna, korytarze, klatka schodowa, szatnie, zaplecze socjalne, pomieszczenia sanitarne, pomieszczenie piwniczne
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy"
- Utrzymanie w czystości terenów: działek należących do Gminy Miasta Augustów.
- Usługa utrzymania czystości na przystankach autobusowych, w tym wiat przystankowych oraz opróżnianie koszy ulicznych i przystankowych na terenie Gminy Dobra w 2026 r.
- Prowadzenie prac związanych z bieżącym utrzymaniem czystości i porządku na terenach publicznych w mieście Ryki w 2026 roku
- Utrzymanie czystości i porządku oraz konserwacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Zelów w 2026 roku
- Obsługa szaletów miejskich w Piotrkowie Trybunalskim i utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej toalet samoobsługowych w 2026 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





