eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Monitoring wizyjny w budynkach Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Grudziądz: Monitoring wizyjny w budynkach Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 376676 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej Nr 1 , ul. Parkowa 12, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 45 175 20, faks (056) 45 175 40.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps1.grudziadz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring wizyjny w budynkach Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie systemów dozorowych w budynkach Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Grudziądzu. 1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Dostawa zestawów do monitoringu wizyjnego i instalację dostarczonych zestawów do monitoringu wizyjnego, uruchomienie systemów oraz przeszkolenie wyznaczonych pracowników do obsługi systemów w dwóch obiektach Domu Pomocy Społecznej nr 1: w siedzibie Zamawiającego przy ul. Parkowej 12 oraz V Zespole Terapeutyczno-Opiekuńczym przy ul. Armii Krajowej 39: a) budynek przy ul. Parkowej 12 w ramach instalacji monitoringu przewiduje się zamontowanie 44 kamer wewnętrznych kopułkowych z promiennikiem podczerwieni we wszystkich ciągach komunikacyjnych i na wszystkich kondygnacjach, klatkach schodowych, w palarni oraz kuchenkach przyzespołowych, 8 kamer zewnętrznych kompaktowych bez promiennika IR + obudowa z grzałką + obiektyw 2,8-8 mm, 5 rejestratorów 16 kanałowych z pamięcią umożliwiającą zapis przez min. 30 dni, 5 szaf wiszących typu RACK 19, 5 monitorów LCD 19 format 4:5, zestaw komputerowy do zarządzania zdalnego rejestratorami, materiały montażowe: kable, zasilacze, złączki, wtyki, redukcje, gniazda, puszki, korytka instalacyjne, tuleje itp. b) budynek przy ul. Armii Krajowej 39 w ramach instalacji monitoringu przewiduje się zamontowanie 20 kamer wewnętrznych kopułowych z promiennikiem podczerwieni we wszystkich ciągach komunikacyjnych i na wszystkich kondygnacjach, klatkach schodowych, w palarni oraz kuchenkach przyzespołowych, 4 kamer zewnętrznych kompaktowych bez promiennika IR + obudowa z grzałką + obiektyw 2,8-8 mm, 2 rejestratory 16 kanałowe z pamięcią umożliwiającą zapis przez min. 30 dni, 1 szafa wisząca typu RACK 19, 2 monitory LCD 19 format 4:5, zestaw komputerowy do zarządzania zdalnego rejestratorami, materiały montażowe: kable, zasilacze, złączki, wtyki, redukcje, gniazda, puszki, korytka instalacyjne, tuleje itp. Okablowanie kamer wewnętrznych w korytkach, kamer zewnętrznych w tulejach. Połączenie sieciowe: Wykonawca powinien posiadać na terenie Grudziądza sieć WLAN w technologii 802.11a/n 150 Mbps MIMO z odpowiednimi zabezpieczeniami gwarantującym pełne bezpieczeństwo danych oraz pełne zarządzanie wszystkimi rejestratorami. Połączenie powinno zapewnić płynny obraz w rozdzielności D1. Połączenie pomiędzy budynkami DPS odległość ok. 2.5 km Brak widoczności optycznej. Zamawiający dopuszcza możliwość zestawienie połączeń przez Wykonawcę bądź wydzierżawienie sieci od innego użytkownika. Wykonawca zwolni Zamawiającego z opłat eksploatacyjnych połączenia na okres min. 5 lat. 2) Zakres ilościowy oraz jakościowy przedmiotu zamówienie określa Opis zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. W celu określenia niezbędnej ilości materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia a nie doprecyzowanych w Opisie zamówienia Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Termin dokonania wizji lokalnej - 23 listopada 2010 r. godz. 9.00 - 12.00. Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i montaż - min. 24 miesiące.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.23.50.00 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy dostawy sprzętu do monitoringu wizyjnego wraz z montażem o wartości min. 80.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps1.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej nr 1, ul. Parkowa 12, 86-300 Grudziądz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej nr 1, ul. Parkowa 12 86-300 Grudziądz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.