eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › utrzymanie porzadku i czystości dróg miejskich



Ogłoszenie z dnia 2006-07-20

POZYCJA 37638

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Oława: utrzymanie porzadku i czystości dróg miejskich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski Oława, do kontaktów: Grzegorz Andros, Plac Zamkowy 15, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3132346, fax 071 3132491, e-mail: olawam@dolnyslask.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.olawa.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie porzadku i czystości dróg miejskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Teren miasta Oława. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : utrzymanie czystości utwardzonych jezdni, parkingów, zatok parkingowych i przystankowych w ciągach dróg miejskich ( łączna długość dróg miejskich utwardzonych 27,922 km, łączna powierzchnia 170 247 m2) utrzymanie porządku i czystości nieutwardzonych dróg miejskich( łączna długość dróg miejskich nieutwardzonych 13,362 km, łączna powierzchnia 97 615m2 ) utrzymanie czystości chodników w ciągach dróg miejskich( powierzchnia 16 524m2) sprzątanie miejscowe dróg miejskich zanieczyszczonych na skutek kolizji i wypadków drogowych -sprzątanie innych terenów 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1pkt 1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy prawo zamówień publicznych i dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz.U nr 87 poz.605 z 2006r.) par.1 ust.1 pkt 2,3,4,5 lub w par.2 w przypadku wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.12.12.00 - Usługi transportu odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro i ponizej 137 000euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy stala wadium w wysokości 4 000PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który złoży w sposób prawidłowy wymagane dokumenty nie zostanie wykluczony z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1pkt 1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy prawo zamówień publicznych i dokumentów wymienionych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz.U nr 87 poz.605 z 2006r.) par.1 ust.1 pkt 2,3,4,5 lub w par.2 w przypadku wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.olawa.ig.pl/webcm/przetargi. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 25.08.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.07.2006, godzina 10:15, Urzad Miejski w Oławie 55-200 Oława,pl. Zamkowy 15, pok.20.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.