eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Zielona Góra: przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 376313 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 346191 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Spawaczy 3D, 65-119 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 451 89 51, faks 0-68 451 89 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczenie obiadów trzydaniowych dla Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Zielonej Górze: a. w ilości maksymalnie 150 obiadów dużych i 300 obiadów małych dziennie (połówkowy - obiad mały to pełna porcja zupy i napoju czy deseru oraz połowa dużej porcji drugiego dania), ilość dni żywieniowych 101 w terminie od dnia 03 stycznia 2010r do 22 czerwca 2011r. b. w ilości maksymalnie 150 obiadów dużych i 300 obiadów małych dziennie (połówkowy - obiad mały to pełna porcja zupy i napoju czy deseru oraz połowa dużej porcji drugiego dania), ilość dni żywieniowych 76 w terminie od dnia 05 września 2011r do 22 grudnia 2011r. Całość przedmiotu zamówienia wynosi: 26 550 szt. obiadów dużych i 53 100 szt. obiadów małych. 1.1.Obiady trzydaniowe składające się z zupy 300 ml, drugiego dania ( 200g ziemniaków, 100g mięsa, surówki lub danie typu łazanki, kluski, pierogi o masie 300g, owoc lub surówka 100g) i napoju 200ml lub deseru mlecznego min 125 ml. 2. Posiłki muszą spełniać następujące warunki: a posiłki powinny być urozmaicone i o wysokiej jakości odżywczej, b. codziennie musi wystąpić surówka lub owoc , c. raz w tygodniu deser mleczny, d. co najmniej trzy razy w tygodniu danie mięsne ( przewaga drobiu) , e. co najmniej raz w tygodniu danie rybne o zawartości mięsa 70%, f. przygotowanie dań na tłuszczach roślinnych, g. przygotowanie pod względem składu i jakości zgodne z normami żywienia dzieci w wieku szkolnym zawartymi w obowiązujących przepisach. 3. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym z tzw. punktach zbiorowego żywienia, posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności. 4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia tj. przygotowania i transportu posiłków zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach a w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. Nr 171 poz.1225 tekst jednolity ze zmianami), Rozporządzeniu(WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 kwietnia 2004r.w sprawie higieny środków spożywczych (Dz.U.UE L 139 z dnia 30 kwietnia 2004r.) oraz innych obowiązujących przepisów w zakresie żywienia . 5. W sytuacji wyjątkowej spowodowanej czynnikami losowymi i niedostarczeniem posiłku Wykonawca zobowiązany jest do zakupu suchego prowiantu o wartości ceny obiadu brutto. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych posiłków w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi konsekwencji za zmniejszenie ilości posiłków. Zamawiający zobowiązuje się uzgodnić z Wykonawcą ilość posiłków do godziny 14:00 w dniu poprzedzającym odbiór posiłków. 7. W przypadku zgłoszenia przez rodzica nieobecności dziecka w szkole co najmniej dwa dni dokonuje się odpisu. W takiej sytuacji szkoła zgłasza do godziny 14:00 dnia poprzedzającego zmniejszone zapotrzebowanie na obiady. 8. Jadłospis na cały kolejny tydzień należy dostarczać najpóźniej w piątek w tygodniu poprzedzającym. Musi zawierać gramaturę części składowych obiadu. 9. Posiłki mają być dostarczone do godziny 11.00 środkiem transportu zgodnym z obowiązującymi normami higieny na koszt Wykonawcy do pomieszczenia wydawalni posiłków. 10. Odbiór posiłków odbywać się będzie w miejscu wyznaczonym tj. w wydawalni Zamawiającego. Zamawiający potwierdzi na piśmie przyjęcie obiadów , co jest podstawą uzyskania zapłaty za dostarczone posiłki. 11. Zamawiający dysponuje termosami do przewozu obiadów w ilości 8 szt. W przypadku brakujących termosów Wykonawca zabezpieczy je we własnym zakresie. 12. O czystość termosów, ich wyparzanie i dezynfekcję zadba Wykonawca i on ponosi pełną odpowiedzialność w zakresie Sanepidu. 13. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem w okresach miesięcznych, na podstawie faktur częściowych w terminie 14 dni, od daty jej złożenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CORLEONE Catering i Restauracje, ul. Ułańska 6, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287536,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 249426,63

  • Oferta z najniższą ceną: 249426,63 / Oferta z najwyższą ceną: 312493,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.