eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodowiceWYPOSAŻENIE ŚWIETLICY W GÓRZE WŁODOWSKIEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Włodowice: WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY W GÓRZE WŁODOWSKIEJ
Numer ogłoszenia: 376298 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 167447 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Włodowice z siedzibą Urząd Gminy Włodowice, ul. Krakowska 26, 42-421 Włodowice, woj. śląskie, tel. 034 3153001, faks 034 3153031.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE ŚWIETLICY W GÓRZE WŁODOWSKIEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń świetlicy w Górze Włodowskiej, położonej na działce nr 2066. Zakres zamówienia obejmuje wyposażenie świetlicy w: a) Stół rozsuwany - 10 szt. (przedziały wymiarowe: szerokość: 80 - 100 cm, długość: 140 - 160 cm (po rozłożeniu 160 - 200 cm). Podstawa stołu wykonana z drewna, blat rozkładany - laminowany lub fornirowany, wysokość standardowa. Materiał: drewniany lub pochodny, kolor np. orzech). b) Krzesło - 80 szt. (krzesło z oparciem - siedlisko i oparcie z materiału, krzesło tapicerowane z materiału, konstrukcja metalowa, Parametry: całkowita wysokość: 90 - 94 cm, całkowita szerokość: 40 - 45 cm, głębokość : 39-48 cm, wysokość siedziska: 45 - 47 cm). c) Regał z półkami zamknięty - 2 szt. (regały stojące zamykane na zamek, ilość półek i ewentualnie ścianek działowych według standardowych rozwiązań. Przedziały wymiarowe: szerokość: 80-100 cm, głębokość: 34 - 42 cm, wysokość: 180- 210 cm. Materiał: drewniany lub drewnopodobny, kolor np. orzech). d) Półkę wiszącą - 1 szt. (półka zawieszana na ścianę - dwa poziomy. Minimalne wymiary: szerokość: 100 - 150 cm, wysokość: 30 - 60 cm). e) Przenośny system wzmacniający - 1szt. (przenośny system wzmacniający składa się ze wzmacniacza/odbiornika oraz mikrofonu bezprzewodowego. Zasilany na baterie i sieciowe 230 V, regulacja barwy dźwięku, moc wyjściowa od 20 W). f) Projektor multimedialny - 1 szt. (projektor o minimalnym współczynniku kontrastu: 3000:1 wraz z ekranem stojącym o wymiarach ekranu 200 x 150 cm, wejście video, wejście audio, wbudowany głośnik, wyposażenie podstawowe: pilot, kabel zasilający, kabel VGA, płyta CD z oprogramowaniem, rozdzielczość min. 1.280x800 WXGA). g) Zestaw muzyczny - 1 szt. (minizestaw hi-fi z odtwarzaczem CD. Dane: 2 głośniki, odtwarzanie MP3, rodzaje odtwarzanych płyt: CD, CD-RW, MP3,CD-R, radio, zakresy: AM/FM, port USB, moc min. 180W). h) Wieszak - 2 szt. (wieszak stojący metalowy tzw. szatniowy, z hakami po obu stronach wieszaka). i) Kosz na śmieci - 2 szt. (kosz plastikowy, uchylny o pojemności: 20 - 25 l). j) Żaluzje pionowe materiałowe - 6 szt. (żaluzje pionowe materiałowe, wymiary dostosowane do wielkości okien, z możliwością zamontowania na ścianie poza otworem okna) - wraz z montażem; wymiary okien: 5 okien: o szerokości 130 cm i wysokości 188 cm; 1 okno: o szerokości 143 cm i wysokości 188 cm. Kod CPV 39290000-1 - Wyposażenie różne 2. Szczegółowy opis i zakres zamówienia stanowi dokumentacja projektowa: Projekt budowlany: Remont budynku remizy pełniacego funkcję świetlicy(obejmujący część opisową i rysunkową wyposażenia pomieszczeń świetlicy). 3. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 24 miesięce od dnia odebrania przez Zamawiającego dostawy i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 4. Określona przez Wykonawcę cena ofertowa powinna zawierać wszystkie koszty realizacji całości zamówienia, w tym: koszty transportu, rozładunku, montażu przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DOMMAR PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE KRAUSE MAREK, DĄBCZE, UL. JESIONOWA 13, 64-130 RYDZYNA, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19177,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17281,50

  • Oferta z najniższą ceną: 17281,50 / Oferta z najwyższą ceną: 29347,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.