eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłów › "Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Szydłów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 376193 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Szydłów: "Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Szydłów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 356408 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szydłów, krajowy numer identyfikacyjny 29101081400000, ul. ul. Rynek  2, 28225   Szydłów, państwo Polska, woj. świętokrzyskie, tel. 413 545 125, faks 413 545 125, e-mail machnik@szydlow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szydlow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Szydłów"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IGP.II.271.68.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy zgodny ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Odbieranie i transport do RIPOK regionu 5 - Gmina Szydłów należy do 5 regionu gospodarki odpadami komunalnymi, dla którego Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych jest Zakład Gospodarowania Odpadami Komunalnymi w Rzędowie - stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Szydłów z: a) Nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Szydłów, b) Gniazd selektywnej zbiórki odpadów rozstawionych na terenie gminy Szydłów, (1 w Korytnicy, 1 w Kotuszowie, 2 w Szydłowie) c) Odbiór z nieruchomości zamieszkałych popiołów i żużla, w pojemnikach lub workach zabezpieczonych przez właściciela nieruchomości, d) Odbiór przeterminowanych leków z apteki w Szydłowie e) Odbiór z nieruchomości zamieszkałych minimum dwa razy do roku w formie wystawki: przeterminowanych leków i chemikaliów, opakowań po środkach ochrony roślin, zużytych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, 2) Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia: a) Nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej - w pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 120 l oraz worki na odpady segregowane (pierwszy raz - 10 szt. - po 2 worki na każdą frakcję) - wg wykazu dostarczonego przez zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia pojemników i worków informacją o rodzaju gromadzonych odpadów, informacją, co można gromadzić w tych workach w ramach każdej frakcji oraz nazwą, adresem firmy i nr telefonu odbierającej odpady. Przy odbiorze odpadów segregowanych wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia tej samej ilości worków na odpady segregowane, co ilość worków wystawiona niezależnie od tego czy wystawiony worek jest opatrzony logo firmy czy nie. b) Nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej - pojemników na odpady zmieszane oraz pojemników na odpady segregowane w ilości wystarczającej do obsługi nieruchomości, wg wykazu dostarczonego przez zamawiającego. 3) Wyposażenie gniazd selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Szydłowie w pojemniki i kontenery do zbiórki: a) Sprzętu elektrycznego i elektronicznego, b) Opakowań po środkach ochrony roślin, c) Odpadów niebezpiecznych (świetlówki, baterie, akumulatory), d) Leków e) Odpadów biodegradowalnych, f) Papieru g) Tworzyw sztucznych, h) Szkła i) Metalu, j) Materiałów remontowych i rozbiórkowych, liczba kontenerów w/w może ulec zmianie w zależności od ilości zbieranych odpadów. 4) Dostawa kontenera KP7 do gniazda selektywnej zbiórki w Szydłowie- 1 szt, 5) Wykonawca zobowiązany będzie do zebrania odpadów leżących obok rozstawionych na terenie gminy punkty selektywnej zbiórki odpadów niezależnie od tego czy zostały one rozsypane przez wykonawcę, niezwłocznie po opróżnieniu pojemników. 6) Dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9, 90513100-7, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT258300.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ZIELIŃSKI" Zbigniew Zieliński,  ,  ul. Klasztorna 27A,  26-035,  Raków,  kraj/woj. świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 163200,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 163200,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 184800,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.