Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Poznań: Świadczenie usług medycznych w formie dyżuru medycznego w dniach 24/25.12.2008 r.
Numer ogłoszenia: 376191 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Wytrzeźwień, ul. Podolańska 46, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 84 17 177, faks 0-61 84 17 177.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych w formie dyżuru medycznego w dniach 24/25.12.2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) udzielania usług medycznych, w szczególności świadczeń wymienionych w części I, IV i V pkt 1 karty ewidencyjnej w siedzibie Zamawiającego, osobom doprowadzonym przez funkcjonariuszy Policji i strażników straży miejskiej, w zakresie wynikającym z art.42 ust 1-4 Ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz.U. z 2007r. , Nr 70, poz. 473 z późn. zm. oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 04 lutego 2004r. w sprawie trybu doprowadzania, przyjmowania i zwalniania osób w stanie nietrzeźwości oraz organizacji izb wytrzeźwień i placówek utworzonych lub wskazanych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz.U. z 2004r. Nr 20, poz. 192 z późn. zm.), b) sporządzenia raportu z przebiegu dyżuru z uwzględnieniem liczby przyjętych osób oraz wszystkich istotnych okoliczności zaistniałych podczas trwania dyżuru c) wypełniania kart ewidencyjnych pobytu w Izbie zgodnie z ustalonym wzorem - obowiązek ten dotyczy zapisów wg stanu z przyjęcie i zwolnienia z Izby, d) uczestniczenia w szkoleniach organizowanych przez Izbę Wytrzeźwień zgodnie z § 24 ust 4 Rozporządzenia powołanego w pkt a. lub przedłożenia stosownych zaświadczeń odnośnie ukończenia takich szkoleń, e) wykonywanie powierzonych obowiązków zgodnie z zakresem czynności i obowiązków lekarza dyżurnego, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy. f) przestrzeganie uzgodnionego przez Strony harmonogramu dyżurów. g) miejscem udzielania usług medycznych jest siedziba Zamawiającego. h) podczas realizowania umowy osoby wykonujące usługi medyczne podlegają organizacyjnie kierownikowi zmiany. i) czynności, o których mowa w pkt, 1 Wykonawca wykonuje na terenie siedziby Zamawiającego w czasie uzgodnionym z Zamawiającym. j) usługi będą świadczone w dniu 24 i 25.12.2008 r. w godzinach od 18:00 do 10:00 k) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy wraz z załącznikami; zakres obowiązków na stanowisku lekarza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1600 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Lekarska - Maria Szymaniak, ul. Mostowa 35/2, 61-854 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1600
- Oferta z najniższą ceną: 0 oferta z najwyższą ceną: 0
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywna dostawa napoi, produktów bezglutenowych oraz gotowych produktów mrożonych
- Kontrola stanu technicznego i naprawa pomp obiegowych, pomp atrakcji firmy SPECK PUMPEN oraz Grundfos, zainstalowanych na terenie Kompleksu Termy Maltańskie w Poznaniu
- Zapewnienie specjalistycznej pracy edukacyjnej nad relacją opiekun-dziecko dla dzieci, młodzieży i rodzin zastępczych z terenu powiatu poznańskiego.
- Remont muru granicznego pomiędzy budynkiem Sądu przy Al. K. Marcinkowskiego 32 a Komisariatem Policji Poznań Stare Miasto
- PN 8/05/2025 - ubezpieczenia
- Przebudowa i remont pomieszczeń socjalnych w hali nr 1
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby", w podziale na 2 zadania
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wraz z dodatkową opieką medyczną w Warszawie i w Łodzi
- Pakiet wizyt diagnostycznych, profilaktycznych - lekarze specjaliści
- "Usługi pielęgnacyjne (korekcja racic) stada bydła w Zakładzie Doświadczalnym ITP-PIB w Biebrzy"
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za Życiem" w roku 2025 - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.