Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Zamość: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - fabrycznie nowych i nieregenerowanych - do drukarek, kserokopiarek i faksów do Sądu Okregowego w Zamościu, ul. Akademicka 1, 22-400 Zamość
Numer ogłoszenia: 376106 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zamościu I Wydział Cywilny, ul. Akademicka 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6384813, 6382950, faks 084 6393359.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych - fabrycznie nowych i nieregenerowanych - do drukarek, kserokopiarek i faksów do Sądu Okregowego w Zamościu, ul. Akademicka 1, 22-400 Zamość.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do materiałów eksploatacyjnych - fabrycznie nowych i nieregenerowanych - do drukarek, kserokopiarek i faksów będących w użytkowaniu w Sądzie Okregowym w Zamościu, wdług wykazu stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOTECH SERWIS URZĄDZEŃ BIUROWYCH SP Z O O ODDZIAŁ ZAMOŚĆ
jakie przetargi wygrała firma
INFOTECH SERWIS URZĄDZEŃ BIUROWYCH SP Z O O ODDZIAŁ ZAMOŚĆ
- INFOTECH Serwis urządzeń Biurowych Sp. z o.o. O/Zamość, ul. Lwowska 61, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73174,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74034,67
Oferta z najniższą ceną: 74034,67 / Oferta z najwyższą ceną: 80394,95
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający wybrał tryb zamówienia zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem nin. postępowania są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i skierował zaproszenie do złożenia oferty cenowej do 5 wybranych wykonawców, stosownie do art. 70 i 71 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont nawierzchni bitumicznych masą z betonu asfaltowego dróg na terenie miasta Zamość w 2025r.
- Dostawa i instalacja lampy rtg do angiografu ARTIS ZEE BIPLANE Siemens
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej budowy basenu otwartego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie Zalewu Miejskiego w Zamościu
- Dostawa substancji chemicznych
- Dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku
- Roboty budowlane: Część nr 1: Remont ogrodzenia zewnętrznego w Chełmie; Część nr 2: Remont ogrodzenia zewnętrznego w GZ Lublin; Część nr 3: Dostosowanie ogrodzenia zewnętrznego w Hrubieszowie.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostarczanie fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, kopiarek, faksów i plotera na potrzeby KOWR OT Olsztyn
- Dostawa tuszy i tonerów dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Kompleksowa obsługa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek obejmująca serwis i dostawę materiałów eksploatacyjnych
- dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Dostawa tonerów, tuszy, bębnów, etykiet oraz rolek termicznych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach - postępowanie nr 2.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.