eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWYWÓZ ODPADÓW I NIECZYSTOŚCI STAŁYCH (KOMUNALNYCH)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Kielce: WYWÓZ ODPADÓW I NIECZYSTOŚCI STAŁYCH (KOMUNALNYCH)
Numer ogłoszenia: 376075 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349341 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy, ul. Zagnańska 155, 25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3314091, faks 041 3314419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW I NIECZYSTOŚCI STAŁYCH (KOMUNALNYCH).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) z terenu Aresztu Śledczego w Kielcach Przedmiot zamówienia Wywóz odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) Ilość w m 3 - 1 631 m3, Kod CPV 90511000-2 1.2.Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy (cały okres obowiązywania umowy). 1.3.Usługę Wykonawca realizuje własnym transportem (na jego koszt). 1.4.Odbiór odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w dniach (wtorek, piątek) w godzinach od 09:00 do 15:00. 1.5.W zakres usługi wchodzi: wyposażenie nieruchomości w pojemniki na odpady(na kółkach) o pojemności ok. 1m3 - w ilości 15 szt.. Wywóz odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) z pojemników według częstotliwości precyzyjnie określonej przez Zamawiającego oraz ich unieszkodliwienie. 1.6.Wykonawca jest zobowiązany do okresowej dezynfekcji oraz wymiany zużytych lub uszkodzonych pojemników na własny koszt po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego. 1.7.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany dni i godzin odbioru odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) z terenu AŚ Kielce po wcześniejszym telefonicznym lub pisemnym powiadomieniu Wykonawcy (24 godziny wcześniej). 1.8.Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego zlecenia wywozu odpadów i nieczystości stałych (komunalnych) według składników cenotwórczych zawartych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.9.W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego jakości wykonanej usługi, Wykonawca zobowiązuje się do ponownego jej wykonania na własny koszt w terminie do godziny 11:00 następnego dnia roboczego. 1.10.W przypadku nie wykonania usługi w wyznaczonym dniu Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty wykonania usługi przez innego Wykonawcę ustalonego przez Zamawiającego oraz pokryje różnice w cenie wykonania usługi, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości niewykonanej w tym dniu usługi. 1.11.W razie wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia Zamawiający może odstąpić od umowy z Wykonawcą z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia od dnia powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 1.12.W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie wykonania usługi lub wykonania usługi nie odpowiadającej wymogom określonym w s.i.w.z., rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) za usługę, którą miał wykonać do końca trwania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych FART-BIS Sp. z o.o., ul. Ściegiennego 268A, 25-116 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50510,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38752,56

  • Oferta z najniższą ceną: 38752,56 / Oferta z najwyższą ceną: 78353,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.