eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potulice › Dostawa artykułów medycznych ( znak sprawy 23/2012)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Potulice: Dostawa artykułów medycznych ( znak sprawy 23/2012)
Numer ogłoszenia: 376026 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , Aleja Parkowa 1, 89-120 Potulice, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5874440, faks 052 5874400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład karny w Potulicach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów medycznych ( znak sprawy 23/2012).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grupa 1: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Alustat płyn 10g 33141800-8 2 szt. 2 Amalgamat srebra GS 80 nr. 1 50szt. 33141810-1 4 op.1 op. = 50 szt.(łącznie 200 sztuk) 3 Biopulp 10 g 33141800-8 4 szt. 4 Caustinerf fort pasta 4,5g 33141800-8 2 szt. 5 Cement Adhesor Carbofine 80+40g 33141830-7 2 szt. 6 Cement Agatos wolnowiążący zielony 30g + 18 ml 33141830-7 5 szt. 7 Chakaem płyn 10 g 33141800-8 3 szt. 8 Chemadent G-J-W nr 3 cement 33141810-1 7 szt. 9 Chloraxid 2 % płyn 200 g 33141800-8 3 szt. 10 Devipasta 5 g 33141800-8 5 szt. 11 Dexadent maść 5 g 33141800-8 4 szt. 12 Endomethasone proszek 14 g 33141800-8 3 szt. 13 Endosal płyn 10 g 33141800-8 1 szt. 14 Eugenol płyn 10 g 33141800-8 6 szt. 15 Evicrol 70 g 33141810-1 2 szt. 16 Gutaperka asortyment 33141800-8 4 op.1 op. = 120 szt.(łącznie 480 sztuk) 17 Ihdent giz fil typ II A2 50g 33141810-1 2 op. 18 Jodofom 30 g 33141800-8 1 op. 19 Kamfenol płyn 10g 33141800-8 3 op. 20 Ketac - Molar 12,5 g + 8 ml A3 33141810-1 2 op. 21 Kerr life 2 12 g 33141810-1 3 op. 22 Metronidazol 10 % maść stomat. 5 g 33141800-8 7 szt. 23 Multidentina 50g proszek (czerwony) 33141800-8 2 szt. 24 Nici Safil 3-0 ? c HR 22 70 cm x 36 szt 33141121-4 1 op. po 36 szt. 25 Nipas wkładki zębodołowe 50 szt. 33141800-8 5 op.1 op. = 50 szt.(łącznie 250 sztuk) 26 Thymodentina 100 g 33141800-8 4 szt. 27 Tempophore pasta 7g 33141800-8 2 szt. 2. Grupa 2: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Cewnik do podawania tlenu dł.2100 mm jałowy 33141200-2 15 szt. 2 Cewnik do odsysania górnych dróg oddech. CH16 33141200-2 30 szt. 3 Cewnik Foley nr 16 33141200-2 10 szt. 4 Cewnik Foley nr 18 33141200-2 10 szt. 5 Cewnik Foley nr 20 33141200-2 10 szt. 6 Coban bandaż elastycznt 10 cm 4,5 m 33141113-4 15 szt. 7 Codofix siatka op. Elast. R4 1m 33141113-4 10 szt. 8 Codofix siatka op. Elast. R6 1m 33141113-4 5 szt. 9 Fartuch fizelinowy 1 użytku 33196000-0 40 szt. 10 Gaza niejał. bielona opatrunkowa 90 cm 100 m 33141114-2 18 op. 11 Gaza opatrunkowa jałowa kopertowana ? m2 33141114-2 1400 szt. 12 Hepafix nr 1,2 zestaw do biopsji 33141625-7 25 szt. 13 Hepafix nr 1,4 zestaw do biopsji 33141625-7 20 szt. 14 Igły 1-raz. uż. 0,5 25 100 szt. (pasujące do strzykawek z poz. od 55 do 58) 33141320-9 30 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 3000 sztuk) 15 Igły 1-raz. uż. 0,8 40 100 szt. (pasujące do strzykawek z poz. od 55 do 58) 33141320-9 55 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 5500 sztuk) 16 Igły 1-raz. uż. 0,9 40 100 szt. (pasujące do strzykawek z poz. od 55 do 58) 33141320-9 10 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 1000 sztuk) 17 Igły 1-raz. uż. 0,7 30 100 szt. (pasujące do strzykawek z poz. od 55 do 58) 33141320-9 20 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 2000 sztuk) 18 Igły 1-raz. uż. 1,2 40 100 szt. (pasujące do strzykawek z poz. od 55 do 58) 33141320-9 30 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 3000 sztuk) 19 Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 5 *5 * 100 33141119-7 180 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 18000 sztuk) 20 Kompresy gazowe niejał. 17 nitkowe 7,0-7,5 7,0-7,5cm 100 szt. 33141119-7 200 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 20000 sztuk) 21 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 10cm 10cm 2 szt. 33141119-7 1200 op.1 op. = 2 szt.(łącznie 2400 sztuk) 22 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 5cm 5cm 2szt. 33141119-7 8000 op.1 op. = 2 szt.(łącznie 16000 sztuk) 23 Kompresy sterylizowane 8 warstw. 7,0-7,5cm 7,0-7,5cm 2szt. 33141119-7 4000 op.1 op. = 2 szt.(łącznie 8000 sztuk) 24 Koreczki do kaniul - jednorazowe, sterylne 33141000-0 150 szt. 25 Lignina płaty 40 cm 60 cm - 5kg 33141115-9 15op.1 op. = 5 kg(łącznie 75 kg) 26 Maseczka jednorazowa do podawania tlenu 33141200-2 15 szt. 27 Maseczka 1 użytku na gumce op 50 szt. 33196000-0 23 op.1 op. = 50 szt.(łącznie 1150 sztuk) 28 Nici chirurg. Dafilon lub równoważny 2-0 3 8 DS30 36 sasz. 33141121-4 1 op.1 op. = 36 sasz. 29 Nici chirurg. Dafilon lub równoważny 3-0 3 8 DS24 36 sasz. 33141121-4 1 op.1 op. = 36 sasz 30 Nici chirurg. Dafilon lub równoważny 3-0 3 8 DS30 36 sasz. 33141121-4 1 op.1 op. = 36 sasz. 31 Nici chirurg. Dafilon lub równoważny 4-0 3 8 DS19 36 sasz. 33141121-4 1 op.1 op. = 36 sasz. 32 Opaska dziana podtrzymująca 4m 10cm 33141113-4 2100 szt. 33 Opaska dziana podtrzymująca 4m 5cm 33141113-4 100 szt. 34 Opaska elastyczna tkana z zapinką 4-5m * 10cm 33141113-4 330 szt. 35 Opaska gipsowa 12-12,5 cm 2,7 m-3m 33141116-6 60 szt. 36 Ostrza chirurgiczne sterylne nr 15 x 100 szt. 33141411-4 1 op.1 op. = 100 szt. 37 Ostrza chirurgiczne sterylne nr 21 x 100 szt. 33141411-4 1 op.1 op. = 100 szt 38 Papier do aparatu EKG Mortara ELI 250 op 250 szt 33196000-0 2 op.1 op. = 250 szt.(łącznie 500 sztuk) 39 Papier do aparatu EKG Aspel Ascard-3 104mm 40m 33196000-0 10 szt. 40 Papier do aparatu EKG Aspel Ascard-4 112 25m 33196000-0 10 szt. 41 Papier do aparatu EKG Mortara ELI 150 108 140 200 33196000-0 7 szt. 42 Pieluchomajtki dla dorosłych - ( Medium Rozmiar 2 ) op. 30 szt 33196000-0 40 op.1 op. = 30 szt.(łącznie 1000 sztuk) 43 Plaster jałowy do mocowania kaniul -1 szt. 33141112-8 350 szt. 44 Plaster włókninowy z gazą 1 m 8 cm 33141112-8 300 szt. 45 Podkład pola operacyjnego 210 150-160 niejał. 33141000-0 80 szt. 46 Przylepiec na białej włókninie 9,1 - 9,2 m 25 mm 33141112-8 470 szt. 47 Przyrządy do przetaczania krwi TS 33194200-8 10 szt. 48 Przyrządy do przetaczania płynów infuzyjnych IS 33194200-8 830 szt. 49 Rękawice sterylne nr 6, 1 para 33141420-0 30 par 50 Rękawice sterylne nr 7, 1 para 33141420-0 15 par 51 Rękawice sterylne nr 7,5; 1 para 33141420-0 40 par 52 Rękawice sterylne nr 8, 1 para 33141420-0 40 par 53 Sterylna serweta operacyjna 50 60cm 33141000-0 35 szt. 54 Strzykawka Janet 100 ml 1 użytku 33141310-6 25 szt. 55 Strzykawka (posujące do igieł z poz. od 14 do 18) 1 użytku 10ml 100 szt. 33141310-6 11 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 1100 sztuk) 56 Strzykawka (posujące do igieł z poz. od 14 do 18) 1 użytku 5 ml 100 szt. 33141310-6 40 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 4000 sztuk) 57 Strzykawka (posujące do igieł z poz. od 14 do 18) 1 użytku 2 ml 100 szt. 33141310-6 30 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 3000 sztuk) 58 Strzykawka (posujące do igieł z poz. od 14 do 18) 1 użytku 20 ml 100 szt 33141310-6 10 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 1000 sztuk) 59 Test paskowy - para wodna SIL 250 x 500 wskażników 33196000-0 2 op.1 op. = 500 szt.(łącznie 1000 sztuk) 60 Venflon kaniula niebieski 22G - 0,8 0,9 mm 33141220-8 200 szt. 61 Venflon kaniula różowy 20 G - 1,0 1,1 mm 33141220-8 250 szt. 62 Venflon kaniula zielony 18 G - 1,2 1,3 mm 33141220-8 50 szt. 63 Wata opatrunkowa op. 200g 33141115-9 40 op. 64 Worki do dobowej zbiórki moczu 2l 33141615-4 15 szt. 65 Żel do USG i EKG a 0,5 l 33196000-0 15 szt. 3. Grupa 3: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Pojemnik na zużyte igły i strzykawki poj. 1 - 1,5 l , w kolorze czerwonym, pokrywa pojemnika ma wielowpustowe zatrzaski; po otwarciu pokrywa uszkodzona uniemożliwia ponowne użycie pojemnika 33100000-1 600 szt. 2 Pojemnik na zużyte igły, w kolorze czerwonym - 0,5 - 08 l , 33100000-1 500 szt. 3 Pojemniki z polistyrenu na próbki chirurgiczne lub anatomiczne, z zakrętką 30 ml 33100000-1 1 op1 op -100 szt. 4 Pojemniki do moczu sterylne 33141615-4 200 szt. 5 Pojemniki do moczu niejałowe 33141615-4 30 op.1op-100 szt.(łącznie 3000 szt.) 6 Pojemniki do badania kału z łopatką, niesterylny 33100000-1 10 op. 1 op - 100 szt.( łącznie -1000 szt.) 7 Kieliszki jednorazowego użytku 25 ml do leków, opakowanie od 50-100 sztuk 33100000-1 800 op.1op - 75 szt . (łącznie 60000szt ) . 8 Miska nerkowata, 28 cm, plastikowa 33196000-0 4 szt. 9 Wiaderko na odpady medyczne 10 l z pokrywą na zatrzask w kolorze czerwonym 33100000-1 100 szt. 10 Worek z kołnierzem na odpady medyczne wymioty 19520000-7 4 op1 op - 30 szt.(łącznie 120 szt.) 11 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 50 mm x 200 m 33198000-4 3 szt 12 Rękaw foliowo - papierowy do sterylizacji 100 mm x200 m 33198000-4 3 szt 4. Grupa 4: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Miazgociągi 33130000-0 3 op.1 op. = 6 szt.(łącznie 18 szt.) 2 Wiertła chirurgiczne stalowe typu Komet 33131510-5 20 szt 3 Olej do oliwienia końcówek W&H 33130000-0 3 szt 4 Kątnica turbinowa 33130000-0 1 szt 5 Kątnica do mikrosilników 33130000-0 1 szt 6 Szczoteczki do mycia wierteł 33130000-0 3 szt 7 Przyłbica ochronna z gumką przeznaczona do ochrony twarzy przed odpryskami ciał stałych i rozbryzgami cieczy. 33735100-2 2 szt 8 Tacki stomatologiczne plastikowe - małe, jednorazowego użytku. 33131300-0 4 op.1 op. = 100 szt.(łącznie 400 szt.) 5. Grupa 5: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Probówki Vacuette na 1,5 ml krwi z 3,2 % roz. cyt. sodu, dostosowane do badania w statywie 33192500-7 30 op.1 op.- 50 szt.(łącznie 1500 szt.) 2 Probówki Vacuette na 1,8 ml krwi z 3,8% roz. cyt. sodu 33192500-7 30 op.1 op. - 50 szt.(łącznie1500 szt.) 3 Probówki Vacuette na 2 ml krwi z EDTA - K2 33192500-7 40 op.1 op.- 50 szt.(łącznie 2000) 4 Probówki Vacuette na 9 ml krwi z EDTA - K3 33192500-7 10 op.1op - 50 szt.(łącznie 500 szt.) 5 Probówki Vacuette na 9 ml krwi z aktywatorem wykrzepiania 33192500-7 40 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 2000 szt.) 6 Probówki Vacuette na 6 ml krwi z aktywatorem wykrzepiania (wymiary 13x100 mm) 33192500-7 50 op.1 op. - 50 szt.(łącznie 2500 szt.) 7 Statyw OB (skalowany), 10 miejscowy do analizy opadu przy użyciu probówek 1,5 ml, system zamknięty. 33100000-1 1 szt. 8 Uchwyty do probówek z gwintem na igły 33100000-1 300 op.1 op. - 10 szt.(łącznie 3000 szt.) 9 Igły motylkowe do trudnych wkłuć w systemie Vacuette 0,8x19mm, (wężyk 19 cm) 33141300-3 2 op.1 op. - 50 szt.(łącznie100 szt.) 10 Igły Vacuette 38x9 (żółte) 33141300-3 35 op.1 op. - 100szt(łącznie 3500 szt.) 11 Nożyki bezpieczne, automatyczne, jednorazowe do nakłuć palca 33141300-3 15 op.1 op. - 200 szt.(łącznie 3000 szt.) 6. Grupa 6: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Staza automatyczna z rozpinanym, plastikowym zapięciem, niezbędna np. podczas wykonywania wkłuć dożylnych czy pobieraniu krwi, w różnych kolorach 33140000-3 12 szt. 2 Staza jednorazowa na rolce 33140000-3 10 op.1 op. - 25 szt.(łącznie 250 szt.) 2 Stetoskop dwustronny ze stali nierdzewnej. Głowica wykonana z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Miękkie oliwki, ciepłe obwódki (plastikowe pierścienie głowicy zapewniają komfort badania). Możliwość wymiany membrany i oliwek. Możliwość serwisowania. 33140000-3 2 szt. 4 Glukometr do badania poziomu cukru, potrzebujący minimalną ilość krwi do wykonania badania, szybki pomiar. Dostosowany do pasków ACCU-CHECK ACTIVE 33140000-3 1 szt. 5 Termometr lekarski bezrtęciowy szklany 33100000-1 50 szt. 6 Szpatułki drewniane - jałowe 33100000-1 30 op.1op. -100 szt.(łącznie 3000 szt.) 7 Resuscytator silikonowy AMBU z maską nr 5 , wentylacja pacjentów dorosłych. Zalecany zakres temperatury sterylizacji do 1340C 33157700-2 1 szt. 8 Rurka intubacyjna z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 7.0 33171000-9 5 szt. 9 Rurka intubacyjna z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 8.0 33171000-9 5 szt. 10 Rurka intubacyjana z mankietem, z oczkiem Murphyego ze zgiętą końcówką nr 9.0 33171000-9 5 szt 11 Rurka ustno-gardłowa nr 3 (dla dorosłych) 33171000-9 10 szt. 12 Stojak medyczny z regulacją na kółkach z dwoma wieszakami 33190000-8 1szt 13 Sonda żołądkowa nr 20 33141641-5 6 szt. 14 Sonda żołądkowa nr 24 33141641-5 6 szt. 15 Kula łokciowa dla dorosłych, regulacja wysokości 33141710-0 4 szt. 16 Moździerz w zestawie do rozdrabniania leków 33196000-0 4 szt. 17 Laryngoskop z łyżką McIntosh typ M-50 33171000-9 1 szt 18 Aparat do pomiaru ciśnienia tętniczego krwi na ramieniu - naścienny. Przystosowany dla osób prawo i lewo ręcznych - obracany zegar .Wygodny koszyk za tarczą manometru. Obsługa w pełni manualna. Zakres pomiaru 0-300 mmHg. Przyciskowy zawór spustowy. Mankiet ciśnieniomierza przystosowany dla osób otyłych. Możliwość serwisowania. 33100000-1 1 szt. 7. Grupa 7: L.p. Przedmiot zamówienia Nomenklatura CPV Ilość szacunkowa 1 Rękawice nitrylowe, niepudrowane XS 33141420-0 50 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 5000 szt.) 2 Rękawice nitrylowe, niepudrowane S 33141420-0 100 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 10000 szt.) 3 Rękawice nitrylowe, niepudrowane M 33141420-0 100 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 10000 szt.) 4 Rękawice nitrylowe, niepudrowane L 33141420-0 100 op.1 op. - 100 szt.(łącznie 10000 szt.) 5 Papier na kozetkę jednowarstwowy z celulozy szerokość 60 cm 33772000-2 50 rolek 6 Maseczki ochronne dla personelu medycznego Klasy P-2 z zaworem wydechowym, spełniające wymogi według normy PN EN149, chroniące personel medyczny przed cząstkami bioaerozolu o wymiarach 0,5-1 mikrometra. 33140000-3 200 szt. 8. Ilości szacunkowe artykułów medycznych mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów medycznych będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 9. Oferowane artykuły medyczne mają być fabrycznie nowe, w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. 10. Termin ważności dostarczanych artykułów medycznych nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od momentu dostarczenia do zamawiającego. Dostawa art. medycznych z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 11. Dostarczane artykuły medyczne jednakowe i zgodne pod względem numeru serii oraz terminu ważności z danymi zamieszczonymi na fakturze. 12. Dostarczane artykuły medyczne mają być oznaczone znakiem CE oraz zgodne z wymogami Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw europejskich albo m.in. Polskich Norm, aprobat technicznych, specyfikacji technicznych itp., o czym jest mowa w art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13. Jeżeli ilość artykułu medycznego w opakowaniu będzie inna niż określił zamawiający, wykonawca koryguje w formularzu cenowym ilość jednostek w taki sposób, aby zgadzała się końcowa wielkość zamawianego wyrobu medycznego, tj. wykonawca oferuję taką samą, lub nie mniejszą ilość jednostek, jaką żąda zamawiający. W takim przypadku wykonawca w formularzu cenowym (załącznik nr 1 do siwz) w kolumnie Przedmiot zamówienia w miejscach wykropkowanych wpisuje ilość np. szt.kg. oferowanego artykułu w opakowaniu, a w kolumnie Ilość szacunkowa, w miejscach wykropkowanych wpisuje taką ilość opakowań (op.), aby łączna ilość art. medycznego w opakowaniach była nie mniejsza niż ilość szt.kg. określona w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca będzie oferował artykuł w opakowaniu, które jest niepodzielne przez ilość całkowitą danego artykułu, podaną w szt. określoną w nawiasie w kolumnie Przedmiot zamówienia, to zaokrągla liczbę opakowań do całości, pod warunkiem, że zaokrąglenie zawsze będzie w górę, np. 10,7 op. = 11 op. lub 10,1 op. = 11 op. Niedopuszczalne jest zaniżanie przez wykonawcę określonej w siwz ilości całkowitej danego artykułu, podanej w sztukach. 14. Wyroby medyczne zaoferowane przez wykonawcę muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679). 15. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Dostawy w w artykułów medycznych do szpitala Zamawiającego zlokalizowanego w Zakładzie Karnym w Potulicach. 2) Wykonawca dostarczać będzie w w artykuły medyczne na swój koszt, zgodnie z warunkami transportowymi określonymi przez producenta wyrobu medycznego. Jeżeli transportowanie danego wyrobu medycznego wymaga warunków specjalnych, np. musi być przechowywany w chłodnej temperaturze, do dostawy takiego wyrobu medycznego wykonawca dołącza test, który potwierdzi sposób jego przechowywania w czasie transportowania. 3) Realizacja dostaw w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach 7:00 - 15:00, w uzgodnionych terminach lub w ciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. 4) Termin płatności 30 dni, forma płatności przelew..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4, 33.14.11.19-7, 33.10.00.00-1, 33.13.00.00-0, 33.14.13.00-3, 33.10.00.00-1, 33.17.10.00-9, 33.14.14.20-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII. pkt 1. i pkt 2., na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX, tj. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do siwz)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078, Dz. U. z 2011r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429, z 2012r. poz. 769). 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i lub pkt 2; 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego w Monitorze Polskim. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1; 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy; 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3. 2. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5. 3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 4. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy. 5. Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2. ppkt 2) nie może następować częściej niż raz na kwartał.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1 , 89-120 Potulice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny, Aleja Parkowa 1 , 89-120 Potulice, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy 27 artykułów ( szczegółowy opis dla Grupy I - Sekcja II - Przedmiot zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.15.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy 65 artykułów ( szczegółowy opis dla Grupy II - Sekcja II - Przedmiot zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy 12 artykułów ( szczegółowy opis dla Grupy III - Sekcja II - Przedmiot zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy 8 artykułów ( szczegółowy opis dla Grupy Iv - Sekcja II - Przedmiot zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy 11 artykułów ( szczegółowy opis dla Grupy V - Sekcja II - Przedmiot zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy 18 artykułów ( szczegółowy opis dla Grupy VI - Sekcja II - Przedmiot zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa VII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy 6 artykułów ( szczegółowy opis dla Grupy VII - Sekcja II - Przedmiot zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.