eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławŚwiadczenie usług przez ratowników Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego na terenie basenu i pływalni w obiektach OSiR



Ogłoszenie z dnia 2010-12-30

Inowrocław: Świadczenie usług przez ratowników Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego na terenie basenu i pływalni w obiektach OSiR
Numer ogłoszenia: 376011 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3555350, faks 052 3555366.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przez ratowników Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego na terenie basenu i pływalni w obiektach OSiR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług przez ratowników Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego na terenie basenu i pływalni w obiektach OSiR, a w szczególności: a) na terenie Basenu Odkrytego przy ul. Świętokrzyskiej 107 w Inowrocławiu w okresie od dnia 1 czerwca 2011 r. do dnia 31 sierpnia 2011 r. trzy stanowiska ratownicze w godzinach 900 - 1800, b) na terenie Krytej Pływalni Delfin przy ul. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu w okresie od dnia 1 stycznia 2011 r. do dnia 31 grudnia 2011 r. w dniach od poniedziałku do piątku jedno stanowisko ratownicze w godzinach 600 - 2200 oraz w soboty, niedziele i święta jedno stanowisko ratownicze w godzinach 1000 - 2200, c) na terenie Krytej Pływalni Wodny Park przy ul. Toruńskiej 46-48 w Inowrocławiu w okresie od dnia 1 stycznia 2011 r. do dnia 31 grudnia 2011 r. w dniach od poniedziałku do piątku jedno stanowisko ratownicze w godzinach 600 - 1400, dwa stanowiska ratownicze w godzinach 1400 - 2200 oraz w soboty, niedziele i święta dwa stanowiska ratownicze w godzinach 1000 - 1600, trzy stanowiska ratownicze w godzinach 1600 - 2200, w zakresie: 1) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w obrębie niecki basenowej, 2) stałej obserwacji niecki basenu i niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowania akcji ratowniczej, 3) nadzoru nad przestrzeganiem regulaminu pływalni, przepisów BHP i ppoż., 4) utrzymywania porządku w punkcie medycznym i wykorzystywanie tego pomieszczenia wyłącznie do celów służbowych, 5) nadzoru nad ruchem osób w obrębie niecki basenowej i trybun, 6) pomocy w organizacji zajęć grupowych (współpraca z prowadzącymi zajęcia), 7) obsługi i konserwacji sprzętu basenowego (liny, drabinki, sprzęt sportowy, dydaktyczny i rehabilitacyjny, w tym podnośnik hydrauliczny i zjeżdżalnia wodna), 8) kontrolowania warunków kąpieli (woda, powietrze, otoczenie) i rejestrowanie wyników kontroli w dzienniku dyżurów, 9) prowadzenie zajęć w ramach nauki pływania pierwszego i drugiego stopnia. Poza tym: 10) oczyszczanie powierzchni oraz dna basenów i wanien typu spa, przeznaczonych do kąpieli i rekreacji z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek, 11) zgłaszanie konieczności uzupełniania sprzętu ratowniczego i medycznego w zależności od potrzeb i terminów ważności ich użycia zgodnie z obowiązującymi standardami bezpieczeństwa i standardami medycznymi, 12) dbanie o stan techniczny sprzętu ratowniczego oraz medycznego będącego na wyposażeniu pływalni, 13) przestrzeganie zarządzeń, regulaminów i innych przepisów wewnętrznych Zamawiającego, 14) pełnienia dyżuru przez ratowników w jednolitych, odpowiednio oznakowanych strojach ratowniczych, 15) sterowania oświetleniem w obrębie hali basenowej i dostosowywanie go do potrzeb użytkownika oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia w wyniku zmiany warunków naturalnych, przerw w zajęciach i ograniczonego wykorzystania obiektu, 16) obsługa basenu rekreacyjnego i dostosowywanie go do potrzeb użytkownika poprzez uruchamianie grzybka wodnego oraz zjeżdżalni wodnej, 17) wykonywanie innych poleceń kierownika obiektu (w ramach umowy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia 92.60.00.00 - Usługi sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Janusz Przygocki, Wachowiaka 8/48, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Jacek Pawlak, Wachowiaka 5/10, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Maciej Lesiakowski, Kiełbasiewicza 9/38, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Maciej Szłyk, al. Niepodległości 18/45, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Leszek Adryan, Młyńska 59d/12, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Marcin Jankiewicz, Szarych Szeregów 20/8, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Andrzej Adamczak, Krzywoustego 33/55, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Jacek Kasprzak, Błażka 4/93, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Jarosław Molenda, Łokietka 7/108, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Józef Czuk, al. Niepodległości 14/2, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Kajetan Bartoszewski, Przybyszewskiego 30 A, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Marcin Kaczmarek, Rynek 5/2, 88-140 Gniewkowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
  • Tomasz Kosmalski, Łokietka 7/108, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 241200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 241200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 241200,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W prowadzonych kolejno postępowaniach o udzielenie zamówienia, każde prowadzone było w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty nie podlegające odrzuceniu a przedmiot zamówienia nie uległ zmianie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.