Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Lublin: Przedmiotem zamówienia są usługi dostarczania obiadów w okresie od 1.01.2011r. do 31.12.2011r. dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2
Numer ogłoszenia: 376009 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7439942, faks 081 7439942.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Środowiskowy Dom Samopomocy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi dostarczania obiadów w okresie od 1.01.2011r. do 31.12.2011r. dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczania obiadów w okresie od 1.01.2011r. do 31.12.2011r. dla Zamawiającego dla maksymalnie 60 osób dorosłych powyżej 18 roku życia. W związku z tym, że jest to usługa powtarzająca się okresowo z niemożliwą do określenia liczbą zamówionych obiadów w poszczególne dni roku Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany dziennej liczby obiadów z jednodniowym wyprzedzeniem. Przez okres realizacji zamówienia należy uwzględnić zasady doboru posiłków (różnorodność, ilość dań mięsnych w czasie tygodnia, wielkość porcji stosownie do grupy wiekowej i zapewnienia odpowiedniej kaloryczności posiłków) oraz kaloryczność dania obiadowego wynosząca około 1200kcal. W szczególnych przypadkach potwierdzonych zaleceniami lekarskimi Zamawiający będzie informował Wykonawcę o konieczności dostarczania obiadów dietetycznych, z określeniem rodzaju diety i ilości takich obiadów. Usługa dostarczania obiadów obejmuje dni tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni świątecznych. W okresie wakacyjnym usługa dostarczania obiadów ulegnie zmniejszeniu w okresie dwóch tygodni ze względu na uczestnictwo osób korzystających z obiadów w turnusie rehabilitacyjnym. W trakcie roku kalendarzowego możliwe są jedno lub kilkodniowe przerwy w wykonywaniu usługi. O terminach tych przerw Zamawiający będzie powiadamiał Wykonawcę na dwa dni przed terminem przerwy. Średnia cena obiadów wynegocjowana z Wykonawcą jest ceną jednostkową za obiad obowiązującą przez cały rok..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.51.00.00 - Usługi bufetowe 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.30.00 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Głuska 145, 20-385 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79344,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 79344,00
Oferta z najniższą ceną: 79344,00 / Oferta z najwyższą ceną: 79344,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W postępowaniach o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi wymienione w zał. II B do dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi zamawiający może nie stosować przepisów ustawy dotyczących terminów składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub terminów składania ofert, wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy oraz innych niż dotyczące wartości zamówienia przesłanek wyboru trybu negocjacji z ogłoszenia, negocjacji bez ogłoszenia, zapytania o cenę, licytacji elektronicznej, a także przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki oraz obowiązku informowania o tych przypadkach Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych zwanego dalej Prezesem Urzędu.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Gminnego Żłobka "Wesoła Ciuchcia" w Karczewie
- Świadczenie usług cateringowych w siedzibach Biura Rzecznika Finansowego i innych wyznaczonych miejscach - w podziale na 5 części
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługi cateringowe podczas 9 edycji Śląskiego Festiwalu Nauki
- Przygotowanie i dostarczenie obiadów do Dziennych Domów Pomocy Społecznej mieszczących się w Warszawie przy ul. Paca 42 i ul. Walecznych 59
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
więcej: Usługi bufetowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





